Ogłoszenie z dnia 2019-07-10
Ogłoszenie nr 550141682-N-2019 z dnia 10-07-2019 r.
Bierutów: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej w Wabienicach - ETAP I. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Bierutowie, Krajowy numer identyfikacyjny 52862300000000,
ul. ul. Moniuszki
12,
56-420
Bierutów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 3146251 w. 31, e-mail
przetargi@bierutow.pl, faks
713 146 432.
Adres strony internetowej (url): www.bierutow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej w Wabienicach - ETAP I.
Numer referencyjny
IR.2710.8.2019.JP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej w Wabienicach - ETAP I.
2.Należy wykonać roboty budowlane polegające na wymianie całego obiegu centralnego ogrzewania (rurarzu oraz grzejników) w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Wabienice. Instalacja centralnego ogrzewania musi być wykonana z przewodów PEX lub stalowych węglowych ocynkowanych w technice zaciskowej. Główne rozprowadzenie instalacji następuje w kanale technologicznym w posadzce. Wszystkie przewody należy zaizolować termicznie. Należy przewidzieć kompensację wydłużeń przewodów. Średnice przewodów przedstawiono na rysunku. Należy zastosować grzejniki płytowe z dolnym zasilaniem, odwodnieniami, odpowietrzeniami i zaworami termostatycznymi.
Należy zastosować grzejniki z dolnym zasilaniem. Na pionach przebiegu instalacji centralnego ogrzewania zamontować odpowietrzniki, a w najniższych miejscach instalacji odwodnienia.
Próby i odbiory instalacji
Po zamontowaniu całą instalację należy poddać próbie ciśnieniowej na zimno na ciśnienie o 50% wyższe od roboczego. Następnie przepłukać instalacje dwukrotnie.
Minimalna prędkość strumienia wody płuczącej Vmin=1,5m/s.
Po ostatecznym zakończeniu prac wykonać próbę na gorąco z regulacją parametrów pracy w czasie 72 godz. (niezbędny rozruch kotłowni).
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z:
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065),
-Obowiązującymi przepisy Prawa Budowlanego,
-Obowiązującymi normami.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowiących załącznik Nr 6 do niniejszego OIWZ, przy czym przedmiar robót traktowany jest jako materiał pomocniczy.
4.Kompletny projekt budowlany został opracowany przez Pracownię Architektoniczną ArchWiz-studio mgr inż. architekt Przemysław Mosoń, ul. Piastowska 3/3, 49-300 Brzeg.
5.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych.
6.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
7.Dodatkowe wymagania
1)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane.
2)Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych, opisywanym w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
3)Do rozwiązań opisanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego.
4)Dla materiałów i urządzeń opisanych w dokumentacji przez wskazanie znaków towarowych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych jakościowych odpowiadających określeniom dokumentacji technicznej.
5)Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem.
6)Wykonawca w trakcie wykonywania robót budowlanych zabezpieczy istniejące instalacje, urządzenia, obiekty, meble oraz sprzęt i wyposażenie w budynku przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. Zabezpieczenie odbywać się będzie przy udziale pracownika jednostki oświatowej.
7)Roboty będą prowadzone w obiekcie szkolnym, dlatego należy zapewnić odpowiednie zabezpieczenie placu budowy, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa osób przebywających na terenie obiektów.
8)Zamawiający sugeruje, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
9)Wykonawca wykona na własny koszt tymczasowe doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy, zamontuje liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót.
10)Materiał rozbiórkowy powstały podczas demontażu instalacji c.o. stanowi własność Zamawiającego. Wykonawcę obciąża obowiązek wywiezienia materiału rozbiórkowego do punktu skupu złomu.
II.5) Główny Kod CPV:
53000000-0
Dodatkowe kody CPV:
45331100-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
UZASADNIENIE PRAWNE:
Zamówienie zostanie udzielone w trybie: zamówienia z wolnej ręki - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W związku z powyższym wymagane jest przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej w Wabienicach - ETAP I.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Firma Usługowo-Porządkowa "MOP" Krystyna Harbacewicz,
,
Karwiniec 2,
56-420,
Bierutów, kraj/woj.
dolnośląskie
INNE PRZETARGI BIERUTÓW
- Modernizacja odcinka ul. Przyjaciół Żołnierza w Bierutowie (w systemie zaprojektuj i wybuduj).
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZAŃCÓW MIASTA I GMINY BIERUTÓW - 4 DZIECI
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA OŚRODKA ZDROWIA w miejscowości ZIELONKI, gmina ZIELONKI
- Przebudowa kuchni i stołówki w Szkole Podstawowej w Giecznie
- Przebudowa kuchni i stołówki w Szkole Podstawowej w Szczawinie
- Rozbudowa Przedszkola Nr 2 w Morągu o cztery nowe oddziały z wyposażeniem
- "Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d" - III postępowanie
- Montaż pompy ciepła w Szkole Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Łukomiu oraz montaż systemu paneli fotowoltaicznych na terenie SUW w Łukomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.