eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Renowacja, konserwacja i roboty budowlane elewacji Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3Zadanie 1 - "Renowacja, konserwacja i roboty budowlane elewacji Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3(w części środkowej od strony dziedzińcanad rozdzielnią elektryczną i klimatyzatorami)"; Zadanie 2 - "Przeprowadzenie prac budowlanych z tyłu ściany szczytowej, poniżej poziomu dachu (prawa część elewacji frontowej) budynku Ratusza Miejskiego w Słupsku"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-30

Ogłoszenie nr 550139777-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.

Słupsk: Renowacja, konserwacja i roboty budowlane elewacji Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3: Zadanie 1 - "Renowacja, konserwacja i roboty budowlane elewacji Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3(w części środkowej od strony dziedzińca: nad rozdzielnią elektryczną i klimatyzatorami)"; Zadanie 2 - "Przeprowadzenie prac budowlanych z tyłu ściany szczytowej, poniżej poziomu dachu (prawa część elewacji frontowej) budynku Ratusza Miejskiego w Słupsku" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk, Krajowy numer identyfikacyjny 59064500000000, ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 84 88 415, e-mail urzad@um.slupsk.pl, faks 59 84 23 583.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.slupsk.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja, konserwacja i roboty budowlane elewacji Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3: Zadanie 1 - "Renowacja, konserwacja i roboty budowlane elewacji Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3(w części środkowej od strony dziedzińca: nad rozdzielnią elektryczną i klimatyzatorami)"; Zadanie 2 - "Przeprowadzenie prac budowlanych z tyłu ściany szczytowej, poniżej poziomu dachu (prawa część elewacji frontowej) budynku Ratusza Miejskiego w Słupsku"
Numer referencyjny SRZP.271.34.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Renowacja, konserwacja i roboty budowlane elewacji Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3: Zadanie 1 - "Renowacja, konserwacja i roboty budowlane elewacji Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3 (w części środkowej od strony dziedzińca: nad rozdzielnią elektryczną i klimatyzatorami)"; Zadanie 2 - "Przeprowadzenie prac budowlanych z tyłu ściany szczytowej, poniżej poziomu dachu (prawa część elewacji frontowej) budynku Ratusza Miejskiego w Słupsku". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45453000-7,

45210000-2,

45262522-6,

45212350-4,

45321000-3,

45453100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.) zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki między innymi w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający w rezultacie przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego pn.: "Renowacja, konserwacja i roboty budowlane Ratusza Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3" oraz "Naprawa cząstkowa elementów dachu i opierzeń Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3" (nr postępowania: ZP.271.26.2019), zawarł w dniu 4 września 2019 r. umowę nr ZP.87/2019 z PUH ALPY-UNION, ul. Lutosławskiego 4/12, 76-200 Słupsk. W ogłoszeniu o zamówieniu nr 575808-N-2019 z dnia 19 lipca 2019 r. przewidziana została możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, a ich wartość, zgodnie z dyspozycją art. 32 ust. 3 ustawy Pzp została uwzględniona w wartości zamówienia. To oznacza, iż potrzebę wykonania zamówień podobnych zamawiający przewidział już na etapie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia podobnego polega na powtórzeniu tego samego rodzaju prac. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia podobnego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego. Ponadto zamówienie podobne jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, gdyż dotyczy robót budowlanych na elewacji Ratusza Miejskiego w Słupsku, a tego rodzaju prace przewidywało również zamówienie podstawowe. Zatem, przedstawione powyżej okoliczności faktyczne wyczerpują przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

PUH ALPY-UNION, , ul. Lutosławskiego 4/12, 76-200, Słupsk, kraj/woj. pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.