Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-06-24
Ogłoszenie nr 550111120-N-2020 z dnia 24-06-2020 r.
Gdańsk: ZP/58/2020 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdański Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 28862700000000,
ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie
,
80-210
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
(058) 349 12 23, e-mail
zp@gumed.edu.pl, faks
(058) 349 12 24.
Adres strony internetowej (url): www.gumed.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/58/2020 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru
Numer referencyjny
ZP/58/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru dla ok. 200 jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego rozmieszczonych na terenie Trójmiasta.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj, ilość asortymentu będącego przedmiotem zamówienia oraz urządzenia jakimi dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzeń zawiera załącznik nr 2 do Zaproszenia (formularz rzeczowo - cenowy).
3. Pod pojęciem "sukcesywnej dostawy" należy rozumieć sukcesywne (częściowe) dostarczanie przedmiotu umowy do jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:30 na koszt Wykonawcy, w miejsca wskazane przez Zamawiającego w zgłoszeniu przesłanym faksem bądź e -mail.
4. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wskazane w załączniku nr 2 do Zaproszenia są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty. Wykonawca, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty Wykonawcy.
5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia, zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi
w niniejszym Zaproszeniu. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości.
6. Wykonawca dołączy do oferty pełną specyfikację techniczną oferowanego papieru, dotyczącą pozycji 138 i pozycji od 143 do 147, określonego w załączniku nr 2 do Zaproszenia.
7. Wymaga się, aby Wykonawca udzielił gwarancji:
a) co najmniej 24 miesięcznej na dostarczone myszki komputerowe i klawiatury,
b) co najmniej 12 miesięcznej na dostarczone artykuły biurowe.
8. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do gwarancji zawarto we wzorze umowy - załącznik nr 4 do Zaproszenia.
II.5) Główny Kod CPV:
30190000-7
Dodatkowe kody CPV:
30197644-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 przesłanki odrzucenia oferty ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przeprowadził w lutym-marcu 2020 r. oraz kolejne w kwietniu-czerwcu 2020 r. postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę artykułów biurowych, papieru, tonerów oraz tuszy. Postępowania były podzielone na 2 pakiety. Na pierwszy z pakietów w obu postępowaniach zostały odrzucone wszystkie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2). W związku z powyższym podjęta została decyzja przez zamawiającego o dokonaniu wyboru wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki w trybie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Numer postępowania: ZP/27/2024. Dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.