eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-Zdrój › Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Polanicy-Zdroju w okresie od 16 kwietnia 2019 r. do 15 kwietnia 2020 r."

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-04-10

Ogłoszenie nr 550070235-N-2019 z dnia 10-04-2019 r.

Polanica-Zdrój: Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Polanicy-Zdroju w okresie od 16 kwietnia 2019 r. do 15 kwietnia 2020 r." OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Polanica-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 89071794100000, ul. ul. Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 680 600, e-mail architektura@polanica.pl, faks 0-74 86 810 46.
Adres strony internetowej (url): www.bip.polanica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Polanicy-Zdroju w okresie od 16 kwietnia 2019 r. do 15 kwietnia 2020 r."
Numer referencyjny AM-ZP.271.9.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zamówienia: a)wszelkie prace ogrodnicze związane z utrzymaniem żywopłotów, krzewów liściastych i iglastych, kwietników, gazonów, konstrukcji kwietnikowych, skrzynek kwiatowych, bylin, roślin cebulowych i okrywowych; b)koszenie i utrzymanie trawników oraz innych terenów zielonych z wywozem biomasy; c)wiosenne i jesienne grabienie liści wraz z ich wywozem; d)utrzymywanie w czystości terenów zielonych - zbieranie i wywóz śmieci; e)przycinka drzew i krzewów w celu odsłonięcia lamp oświetleniowych, znaków drogowych i drogowskazów, usunięcie gałęzi kolidujących ze strefą przechodniów; f)wykaszaniu poboczy dróg gminnych oraz przyległych terenów zieleni.

II.5) Główny Kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 p 12) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający może udzielić zamówienia , jeżeli są spełnione następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego Te wszystkie warunki spełnia Miejski Zakład Komunalny w Polanicy-Zdroju sp. z o. o., ul.Spacerowa 2, 57-320 Polanica-Zdrój. W dniu 09.04.2019r. złożyła w tej sprawie stosowne oświadczenie.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.