eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Modernizacja oczyszczalni ścieków w Dębicy - roboty budowlane - roboty polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i nie objętych Zamówieniem podstawowym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-04-06

Ogłoszenie nr 550059749-N-2020 z dnia 06-04-2020 r.

Dębica: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Dębicy - roboty budowlane - roboty polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i nie objętych Zamówieniem podstawowym. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
"Rozwój gospodarki wodno-ściekowej miasta Dębica z modernizacją oczyszczalni ścieków" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, działanie 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracji". Nr umowy o dofinansowanie: POIS.02.03.00-00-0019/17-00.


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Dębickie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 85048954300000, ul. Kosynierów Racławickich 35, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (014) 670 51 71, e-mail przetargi@wodociagi.debickie.pl, faks (014) 676 00 83.
Adres strony internetowej (url): https://www.wodociagi.debickie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Dębicy - roboty budowlane - roboty polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i nie objętych Zamówieniem podstawowym.
Numer referencyjny 16/IS-6/wr/04/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wykonanie reprofilacji powierzchni betonowych wraz z malowaniem, wymiana kątowników oraz wykonanie izolacji rurociągów osadu prowadzonych nad terenem - komora rozdziału osadu RO, 2) wykonanie reprofilacji powierzchni betonowych wraz z malowaniem oraz wykonanie powłoki żywicznej na schodach - komora rozdziału ścieków K3, 3) wykonanie reprofilacji powierzchni betonowych wraz z malowaniem oraz wykonanie powłoki żywicznej na schodach - komora rozdziału ścieków K4, 4) naprawę dachu, wymianę płyt ściennych, okien i drzwi - budynek krat gęstych ob. 3, 5) wykonanie dodatkowego wymiennika ciepła w instalacji wentylacji mechanicznej - budynek krat gęstych ob. 3, 6) montaż korków odkręcanych w rusztach napowietrzających - bloku biologicznego 6/2, 7) wykonanie wzmocnienia konstrukcji pod żurawiki - bloki biologiczne ob. 6/1 i ob. 6/2, 8) wymianę kątowników na kanałach oraz naprawę kanałów między osadnikami wstępnymi (ob. 5/1, 5/2) a blokami biologicznymi (ob. 6/1, 6/2), 9) wykonanie dodatkowej przegrody na Stanowisku do opróżniania samochodów ob.30. 10) wykonanie systemu AKPiA na potrzeby instalacji higienizacji osadu, 11) wymianę pokryw studzienek kanalizacyjnych i wykonanie dodatkowych wpustów deszczowych w drogach.

II.5) Główny Kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 283502.83
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W wyniku przeprowadzonego przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) znak L.dz. IS.6218/2018, dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej oraz zawarta została w dniu 28 marca 2019 roku pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Umowa nr 5/03/2019 na wykonanie Zadania nr 3 pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Dębicy - roboty budowlane. W ramach powyższego Zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z jego przedmiotem. Przy szacowaniu wartości w/w zamówienia podstawowego Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość robót budowlanych objętych niniejszą Umową, a w opisie zamówienia podstawowego wskazano zakres robót budowlanych oraz warunki, na jakich zostaną one udzielone. Przedmiot zamówienia nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego. Zlecenie robót objętych niniejszą Umową dotychczasowemu Wykonawcy podyktowana jest jego funkcjonalnym związkiem z zamówieniem podstawowym. Biorąc pod uwagę ten związek, a także to, że roboty objęte nowym zamówieniem mogą być wykonywane jednocześnie z zamówieniem podstawowym, należy uznać, że z takiego rozwiązania płyną dla Zamawiającego między innymi następujące korzyści: 1. natury finansowo-organizacyjnej - brak konieczności jednoczesnego koordynowania robót wykonywanych przez więcej niż jednego Wykonawcę; 2. prawnej - uniknięcie potencjalnych utrudnień z dochodzeniem roszczeń z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady robót wykonywanych przez więcej niż jednego wykonawcę na tym samym obiekcie. W związku z powyższym należy stwierdzić, iż zachodzą uzasadnione przesłanki do udzielenia zamówienia w trybie art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Inżynieria Rzeszów S.A., biuro@inzynieria.rzeszow.pl, ul. Podkarpacka 59 A, 35-082 Rzeszów, 35-082, Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.