Ogłoszenie z dnia 2019-03-22
Ogłoszenie nr 550056579-N-2019 z dnia 22-03-2019 r.
Łódź: Druk wizytówek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 27579000000000,
ul. ul. Wojska Polskiego
121,
91-726
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 2547408, centrala 2547598, e-mail
zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl, faks
422 547 418.
Adres strony internetowej (url): www.asp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk wizytówek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer referencyjny
KBZ.261.15.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa druku wizytówek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi oraz dostawa wykonanych wizytówek do siedziby Zamawiającego wg poniższego opisu:
- format 55 mm x 90 mm
- papier 350 g, bialy, satyna
- druk kolorowe, jednostronne
- ilość 200 sztuk
II.5) Główny Kod CPV:
79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki - na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zamierza udzielić dotychczasowemu Wykonawcy zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego w postępowaniu nr KBZ.261.69.2017.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 631720-N-2017 z dnia 12.12.2017r.
W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu przewidziano możliwość udzielenia zamówienia,w zakresie części 2 postępowania - druk zaproszeń i wizytówek stanowiącego nie więcej niż 80% wartości zamówienia podstawowego dla tej części. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy
Prawo zamówień publicznych w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki. W przedmiotowym postępowaniu spełniono wszystkie przesłanki dla zastosowania zamówienia z wolnej ręki w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Zamówienie udzielone zostanie w okresie trzech lat od
udzielenia zamówienia podstawowego. 2. Zamówienie udzielone zostanie dotychczasowemu wykonawcy, tj. RAVIC Radosław Korneluk ul. Zadraż 12, 94-243 Łódź. 3. Zamówienie stanowić będzie nie więcej niż 80% wartości zamówienia podstawowego dla części 2. 4. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych
usług, gdyż zarówno zamówienie podstawowe, jak i przedmiotowe zamówienie polega na świadczeniu usługi druku wizytówek. 5. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. 6. Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wobec wypełnienia wszystkich przesłanek z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przedmiotowe zamówienie jest uzasadnione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
RAVIC Radosław Korneluk,
biuro@ravic.pl,
ul. Zadraż 12
,
94-243,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 74/TP/ZP/D/2024 Dostawy odzieży medycznej oraz obuwia medycznego i zawodowego dla USK im. WAM -CSW w Łodzi.
- Remont w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sieradzu polegający na częściowym dostosowaniu budynku do przepisów p. poż - etap III
- DZP.26.89.2024 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych w m. Aleksandrów Łódzki i Strzelce z podziałem na 2 części.
- Wyznaczenie nowego przejścia wraz z budową sygnalizacji świetlnej oraz poprawą brd w ciągu drogi krajowej nr 91c w m. Rozprza w woj. łódzkim.
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 42 w województwie łódzkim w m. Ładzice
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawę puzzli informacyjno-promocyjnych (dwie różne plansze wraz z pudełkami i ulotkami) oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- Wykonanie i dostawę puzzli informacyjno-promocyjnych (dwie różne plansze wraz z pudełkami i ulotkami) oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Druk i dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Wykonanie druku publikacji "Roman Starak Ponad Czasem" wraz z dostawą
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.