eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowę bramek automatycznych oraz bramek ewakuacyjnych wraz z infrastrukturą na głowicach stacji A13 Centrum i głowicy północnej stacji A23 Młociny I linii Metra w Warszawie (WR 3/2019)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-03-19

Ogłoszenie nr 550052713-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.

Warszawa: Budowę bramek automatycznych oraz bramek ewakuacyjnych wraz z infrastrukturą na głowicach stacji A13 Centrum i głowicy północnej stacji A23 Młociny I linii Metra w Warszawie (WR 3/2019) OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 12605780000000, ul. ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 8268211 w. 224, e-mail zamowienia@ztm.waw.pl, faks 22 8267006, 8272552.
Adres strony internetowej (url): www.ztm.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę bramek automatycznych oraz bramek ewakuacyjnych wraz z infrastrukturą na głowicach stacji A13 Centrum i głowicy północnej stacji A23 Młociny I linii Metra w Warszawie (WR 3/2019)
Numer referencyjny wr 3/2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest budowa bramek automatycznych oraz bramek ewakuacyjnych wraz z infrastrukturą na głowicach stacji A13 Centrum oraz budowa bramki automatycznej na głowicy północnej stacji A23 Młociny I linii Metra w Warszawie. 2. Istniejący w Projekcie układ bramek oraz bramek ewakuacyjnych wraz z infrastrukturą na głowicy południowej stacji A13 Centrum, należy dostosować do nowego układu, eliminującego konieczność wycięcia otworów w zadaszeniach hal wyjściowych (str. 11 i n. Projektu). 3. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącymi załącznik nr 1 do OPZ, z uwzględnieniem wszystkich warunków wskazanych w OPZ, w tym w punkcie poprzednim. 4. Propozycja nowego układu bramek na głowicy południowej stacji A13 Centrum, o którym mowa w pkcie. 2 musi uzyskać wszystkie wymagane uzgodnienia, w tym m. in. z Metrem Warszawskim Sp. z o.o. 5. Przedmiar, stanowiący załącznik nr 2 do OPZ ma jedynie charakter orientacyjny, ułatwiający Wykonawcy dokonanie wyceny Przedmiotu Zamówienia. W razie wątpliwości poczytuje się, że Wykonawca podjął się wykonania wszystkich robót objętych Projektem, z uwzględnieniem wymagań, określonych w pkcie. 2. 6. Wszystkie czynności przy realizacji Przedmiotu Zamówienia muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie np. kierownika budowy. 7. Dopuszcza się zastosowanie w bramkach szyb laminowanych ze szkła hartowanego bezpiecznego o grubości minimum 10 mm. 8. Bramki dostarczone do realizacji Przedmiotu Zamówienia powinny być zunifikowane z architekturą istniejących bramek na I linii Metra. 9. Bramki zaproponowane do realizacji Przedmiotu Zamówienia będą podlegały przed montażem akceptacji Zamawiającego pod kątem spełniania warunków określonych w OPZ oraz ich wyglądu, w terminie 7 dni od dnia dostarczenia dokumentacji przez Wykonawcę. 10. Wymagania Zamawiającego w zakresie sprzętu i oprogramowania SPOzP: 1) należy przewidzieć modernizację oprogramowania komputera stacyjnego SDC w sposób umożliwiający połączenie go siecią komputerową z komputerem IPC bramki automatycznej. Ze względu na zawartą umowę na utrzymanie w sprawności SPOzP wszelkie modyfikacje istniejącego SPOzP muszą być uzgodnione z firmą opiekującą się systemem; 2) komputer IPC zainstalowany w bramce zostanie podłączony poprzez sieć komputerową do istniejącego komputera stacyjnego SDC; 3) kasownik zostanie podłączony do komputera IPC w bramce; 4) sterowanie kasownikiem (w tym konfigurowanie wg uzgodnień z Zamawiającym) i bramką odbywać się będzie poprzez komputer stacyjny SDC; 5) informacje o aktywnościach rejestrowanych w ww. kasowniku przekazywane będą do ZTM poprzez komputer stacyjny SDC; 6) kasownik, jako zespół urządzeń peryferyjnych, służyć będzie do obsługi: a) biletów magnetycznych w formacie Edmonson (gęstość zapisu 75Bpi, 144 bity danych, pasek magnetyczny położony centralnie, koercja 3500 erstedów), b) biletów zakodowanych na karcie zbliżeniowej Mifare zgodnych ze standardem ISO 14443 oraz standardem Mifare®DESFire EV2, c) biletów zakodowanych w kodzie 2D (QR code), ISO 18004, model2. 11. W przypadku braku możliwości modernizacji ww. oprogramowania komputerów SDC Wykonawca przewidzi i uzgodni z Zamawiającym transmisję danych do i z kasownika bramki poprzez dodatkowy komputer KZB zainstalowany w pomieszczeniu dyżurnego stacji oraz poprzez komputer pośredniczący w transmisji danych pomiędzy centrum SPOzP a poszczególnymi komputerami KZB zainstalowany w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym. 12. Zamawiający wprowadza następujące zmiany dotyczące dokumentacji projektowej w punkcie 2,3 opisu dot. bramki automatycznej: 1) nie są aktualne postanowienia, odnoszące się do przycisków otwierających bramki. Otwarcie bramek w kierunku wejścia powinno nastąpić po skasowaniu biletu bądź wejściówki; 2) nie jest aktualny zapis: bramka winna być wyposażona w dwa silniki z serwonapędami sterowane elektronicznie w obu kierunkach; 3) po włożeniu lub przyłożeniu ważnego biletu na sygnalizatorze wyświetlającym zieloną strzałkę lub na odrębnym sygnalizatorze, jeśli bramka (przejście) jest dostępna, zapalać się będą kolejne cyfry określające czas (w sekundach) do otwarcia bramki. Bramka otworzy się po upływie zadanego czasu, po którym pasażer może wejść i przebywać w strefie czujników. W tym okresie pasażer ze strefy biletowej widzi na wyświetlaczu czerwony znak X informujący, że nie powinien wejść w strefę czujników, czym zablokowałby otwarcie bramki. Ewentualne wejście w zakazaną strefę będzie powodowało włączenie sygnału dźwiękowego; 4) w punkcie dotyczącym Systemu biletowego (SPOzP) powinny być wymienione 3 czujniki: a) czytnik biletów magnetycznych Edmonson wraz ze zintegrowaną drukarką, b) czytnik zbliżeniowy kart Mifare zgodnych ze standardem ISO 14443 wyposażony w poprawnie działające procedury certyfikacji kart zbiżeniowych, c) czytnik optyczny kodów 2D (QR code) ISO 18004. d) Wszystkie w/w czytniki mają prawidłowo współpracować z dedykowanymi dla nich nośnikami biletów, w szczególności czytnik kart zbliżeniowych ma poprawnie obsługiwać karty Mifare wraz z ich dodatkowymi zabezpieczeniami nie generując problemów np. z licznikiem. e) w punkcie dotyczącym sprzętu i oprogramowania SPOzP zakres wymaganej dokumentacji będzie następujący: - dokumentację DTR zastosowanego kasownika, - dokumentację DTR bramki, - dokumentację poziomu podstawowego obsługi, konserwacji i serwisu kasownika (wykonywanych przez pracowników MW), - dokumentację poziomu podstawowego obsługi, konserwacji i serwisu bramki (wykonywanych przez pracowników MW), - dokumentację użytkownika oprogramowania służącego do sterowania pracą bramki wraz z kasownikiem. f) w punkcie dotyczącym sprzętu i oprogramowania SPOzP wymaganie z ostatniego tiret rozszerza się w sposób następujący: W przypadku braku możliwości modernizacji ww. oprogramowania komputerów SDC Wykonawca przewidzi i uzgodni z Zamawiającym transmisję danych do i z kasownika bramki poprzez dodatkowy komputer KZB zainstalowany w pomieszczeniu dyżurnego stacji oraz poprzez komputer pośredniczący w transmisji danych pomiędzy centrum SPOzP a poszczególnymi komputerami KZB zainstalowany w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym. 13. Do całości Przedmiotu Zamówienia wprowadza się następujące wymagania: 1) Kable, przewody oraz ich osłony powinny być wykonane zgodnie z pkt 11 Załącznika nr 1 "Wymagania w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa pożarowego obiektów budowlanych metra" rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2011 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać obiekty budowlane metra i ich usytuowanie (Dz.U. 2011 nr 144 poz. 859) - cyt.: "11. Kable, przewody oraz ich osłony zainstalowane wewnątrz tunelu lub stacji metra powinny być co najmniej klasy reakcji na ogień B-s3, d0, a produkty ich rozkładu termicznego o kwasowości mniejszej niż pH 4,3." 2) Wykonać zabezpieczenia wszystkich przepustów kablowych w ścianach, podłodze lub stropie, w klasie odporności ogniowej, odpowiadającej klasie odporności elementów przez które przechodzą. 3) Elementy wygrodzeń i bramek należy wykonać zgodnie z pkt. 8 załącznika do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2011 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać obiekty budowlane metra i ich usytuowanie - cyt.:"8. Okładziny, przezroczyste przekrycia, obudowy schodów, ścianki działowe, osłony i przegrody powinny być co najmniej klasy reakcji na ogień B-s1, d0." 4) W Projekcie istnieją nieaktualne postanowienia odnoszące się do przycisków otwierających bramki. Zamawiający wymaga, aby otwarcie bramki następowało po skasowaniu biletu w formie papierowej, elektronicznej lub przy użyciu biletu z kodem QR, 5) W ramach Przedmiotu Zamówienia należy wykonać oznakowania wszystkich czytników bramki zgodnie z istniejącym układem na dotychczasowych bramkach oraz zgodnie z wytycznymi wskazanymi przez ZTM, 6) Zamawiający wymaga, aby po skasowaniu biletu w formie papierowej, elektronicznej lub przy użyciu biletu z kodem QR, na wyświetlaczu bramki pojawiała się data ważności biletu wraz z odpowiednim sygnałem dźwiękowym. Szczegóły informacji wyświetlanych na ekranie bramki dla każdego rodzaju nośnika oraz ich scenariusz będą podlegały uzgodnieniom z Zamawiającym. 7) W przypadku gdy jeden z czytników będzie w stanie awarii, na wyświetlaczu musi pojawić się stosowana informacja, która podlegać będzie uzgodnieniom z Zamawiającym; pozostałe czytniki powinny działać poprawnie. 8) W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącym układem ścieżek dotykowych lub konieczności ich modyfikacji (listwy dotykowe na posadzkach), w ramach Przedmiotu Zamówienia należy zaprojektować i wykonać je z uwzględnieniem nowego układu bramek. Przebieg nowego układu ścieżek należy uzgodnić z Zamawiającym. Materiały i technologie użyte do wykonania i montażu ścieżek muszą mieć parametry zgodne z materiałami i technologią zastosowaną przy istniejących ścieżkach. 9) W ramach Przedmiotu Zamówienia usuwani kolizji z istniejącą infrastrukturą i wyposażeniem stacji, takim np. jak: tablice informacyjne, biletomat, telefon alarmowy, itp. 10) Dla całości Przedmiotu Zamówienia (zarówno dla zamówienia podstawowego jak i uzupełniającego) dopuszczalny błąd systemu liczącego pasażerów liczony dla wejść i wyjść według wzoru: gdzie Wz = liczba pasażerów zliczona przez System, Wp = rzeczywista liczba pasażerów, a błąd jest liczony dla próby co najmniej 200 osób, które przeszły przez bramkę." 14. Dla Stacji A13 Centrum: 1) Przedmiot Zamówienia w zakresie dotyczącym głowicy północnej należy wykonać zgodnie z Projektem oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącymi załącznik nr 1 do OPZ, z uwzględnieniem wszystkich warunków wskazanych w OPZ. W zakresie dotyczącym głowicy południowej należy wykonać projekt zamienny uwzgledniający nowe usytuowanie bramki automatycznej oraz bramek ewakuacyjnych, przy czym wszelkie wymagania dla zastosowanych rozwiązań dotyczące systemu liczenia pasażerów, instalacji, systemu biletowego, sprzętu i oprogramowania SPOzP, funkcji bramki automatycznej oraz konstrukcji bramki automatycznej i jej wymiarów pozostają bez zmian, a więc takie same jak dla pozostałych bramek. Zamawiający wymaga uzgodnienia projektu z Metrem Warszawskim Sp. z o. o., Zarządem Transportu Miejskiego oraz rzeczoznawcą ds. ppoż. Ze strony Spółki Metro Warszawskie koncepcję i projekt będą opiniowały komórki ds. BHP, ochrony środowiska, p-poż, dział elektryczny, budowlany oraz Służba Ruchu - Dział Stacji. Informujemy, że Metro Warszawskie Sp. z o. o. potrzebuje min. 7 dni na zaopiniowanie dokumentacji. 2) Po zakończeniu prac projektowych wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację wykonawczą w wersji papierowej (2 egz.) i w wersji elektronicznej (1 egz.). Rysunki przekazane zostaną w formacje AUTOCAD i pdf. a opisy i tabele odpowiednio w formacie WORD i EXCEL oraz pdf. 3) Wszystkie czynności przy realizacji Przedmiotu Zamówienia muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących Przedmiot Zamówienia. 5) W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca zapewni gwarancję na wykonany Przedmiot Zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. W przypadku, gdy ważność gwarancji o której mowa w zdaniu poprzednim, uzależniona będzie od dokonywania bieżących przeglądów, konserwacji i/lub innych czynności, Wykonawca uwzględni wszystkie koszty tych czynności w swojej Ofercie, Zapewniając tym samym bezkosztowe dla Zamawiającego użytkowanie Przedmiotu Zamówienia przez okres co najmniej 12 miesięcy gwarancji. 6) W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca zapewni gwarancję na wykonany Przedmiot Zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. W przypadku, gdy ważność gwarancji o której mowa w zdaniu poprzednim, uzależniona będzie od dokonywania bieżących przeglądów, konserwacji i/lub innych czynności, Wykonawca uwzględni wszystkie koszty tych czynności w swojej Ofercie, Zapewniając tym samym bez kosztowe dla Zamawiającego użytkowanie Przedmiotu Zamówienia przez okres co najmniej 12 miesięcy gwarancji. 15. Dla Stacji A23 Młociny Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i budowa bramki automatycznej na głowicy północnej w miejscu bramki ewakuacyjnej (po stronie północno-wschodniej) wraz z infrastrukturą: 1) Przedmiot Zamówienia w zakresie dotyczącym części wschodniej głowicy północnej stacji A23 Młociny należy wykonać w oparciu o uprzednio sporządzony projekt zamienny uwzgledniający nowe usytuowanie bramki automatycznej w miejscu bramki ewakuacyjnej (po stronie północno-wschodniej) przy czym wszelkie wymagania dla zastosowanych rozwiązań dotyczące systemu liczenia pasażerów, instalacji, systemu biletowego, sprzętu i oprogramowania SPOzP, funkcji bramki automatycznej oraz konstrukcji bramki automatycznej i jej wymiarów pozostają bez zmian, a więc takie same jak dla pozostałych bramek. Zamawiający wymaga uzgodnienia projektu z Metrem Warszawskim Sp. z o. o., Zarządem Transportu Miejskiego oraz rzeczoznawcą ds. ppoż. Ze strony Spółki Metro Warszawskie projekt będą opiniowały komórki ds. BHP, ochrony środowiska, p-poż, dział elektryczny, budowlany oraz Służba Ruchu - Dział Stacji. Informujemy, że Metro Warszawskie Sp. z o. o. potrzebuje okresu min. 7 dni na zaopiniowanie dokumentacji. 2) Po zakończeniu prac projektowych Projektant zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację wykonawczą w wersji papierowej (2 egz.) i w wersji elektronicznej (1 egz.). Rysunki przekazane zostaną w formacje AUTOCAD i pdf. a opisy i tabele odpowiednio w formacie WORD i EXCEL oraz pdf. 3) Wszystkie czynności przy realizacji Przedmiotu Zamówienia muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących Przedmiot Zamówienia. 16. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności o których mowa w § 1 ust. 1 Wzoru Umowy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę ww. wymogu wraz z określeniem sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określają § 2, § 10 Wzoru Umowy stanowiący załącznik nr 7 do OPZ. 17. Zamawiający wymaga aby osoby, które będą wykonywały przedmiot zamówienia, posiadały następujące kwalifikacje i uprawnienia: a) przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi; b) przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi; c) przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi. Zamawiający uzna także uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli uprawniają do kierowania robotą budowlaną będącą przedmiotem niniejszego zamówienia. Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii (Dz.U. 2016 poz. 65). Zmiana/zastępstwo tych osób w toku realizacji zamówienia jest możliwe tylko w przypadku uzasadnionej konieczności na wniosek Wykonawcy. Zamawiający zatwierdzi wniosek o zmianę, gdy zaproponowana w ramach zmiany osoba posiadać będzie kwalifikacje i uprawnienia spełniające wymogi określone przez Zamawiającego w pkt 2) powyżej. Osoby proponowane na wyżej wymienione stanowiska, muszą posługiwać się językiem polskim, w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie. W przypadku, gdy proponowana osoba nie posługuje się językiem polskim, Wykonawca na własny koszt zatrudni tłumacza języka polskiego, przez okres realizacji zamówienia. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6

Dodatkowe kody CPV:

30144400-4,

45210000-2,

45111300-1,

45450000-6,

45223100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 134 ust.6 pkt.3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie uzupełniające do zamówienia nr 50/2018 (zamówienie sektorowe, przetarg nieograniczony). Przedmiotowe zamówienie uwzględnione zostalo w ogłoszeniu nr 575456-N-2018 z dnia 2018-06-21.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.