eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawno › Remont Urzędu Miejskiego w Drawnie w ramach projektu pn. "Poprawa stanu zabytkowego budynku byłego sądu służącego za siedzibę gminy Drawno"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-03-15

Ogłoszenie nr 550051161-N-2019 z dnia 15-03-2019 r.

Drawno: Remont Urzędu Miejskiego w Drawnie w ramach projektu pn. "Poprawa stanu zabytkowego budynku byłego sądu służącego za siedzibę gminy Drawno" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
"Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096700100000, ul. ul. Kościelna 3, 73-220 Drawno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 682 031, e-mail gwisniowski@drawno.pl, faks 957 682 031.
Adres strony internetowej (url): www.drawno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Urzędu Miejskiego w Drawnie w ramach projektu pn. "Poprawa stanu zabytkowego budynku byłego sądu służącego za siedzibę gminy Drawno"
Numer referencyjny PIOŚ.271.10.2019.MP

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamierzenia inwestycyjnego jest: Remont budynku Urzędu Miejskiego w Drawnie, położonego przy ul. Kościelnej 3 w Drawnie. Budynek Urzędu Miejskiego, dawniej siedziba sądu jest wpisany do rejestru zabytków województwa zachodniopomorskiego (po obrysie zewnętrznych ścian obwodowych) pod numerem rejestru A-1612 decyzją nr 1774/2016 z dnia 16 grudnia 2016 r. Dane obiektu: - powierzchnia zabudowy budynku: 350 m2; - powierzchnia netto (piwnica, parter, I piętro, strych nieużytkowy): 889,54 m2; - powierzchnia komunikacji: 127,44 m2; - kubatura: 4 445 m3; - długość budynku: 22,83 m; - szerokość budynku: 15,09 m; - wysokość: ok. 12,8 - 13,60 m (różnice w poziomie terenu). Komunikacja (korytarze, klatki schodowe) i sala posiedzeń udostępnione są na cele edukacyjne, kulturalne i promocyjne regionu, powierzchnia ich wynosi 32%. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty obejmują w szczególności: o remont pomieszczeń i korytarza na parterze i I piętrze; o przebudowa toalet; o przeszklenia antywłamaniowe na parterze budynku; o renowacja drzwi 2 szt. o docieplenie stropu strychowego, ściany piwnicy od strony sąsiadującego budynku oraz ścian szczytowych od wewnątrz budynku; o zmiana lokalizacji serwerowni; o wymiana pieca gazowego; o wymiana instalacji elektrycznej; o wymiana instalacji c.o., wod. kan.; o schowanie kabli internetowych w bruzdy w ścianach oraz częściowe uzupełnienie w instalację internetową piętra budynku. 3. Szczegółowy zakres robót określają: - dokumentacja projektowa ( zał. nr 1 ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB (zał. nr 2 ) - przedmiar robót (zał. nr 3)

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45453000-7,

45111300-1,

45452000-0,

45440000-3,

45421000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art.89 ust.1pkt2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził 2 postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wskazany przedmiot zamówienia. W pierwszym postępowaniu ogłoszonym w dniu 15.01.2019r.- nie wpłynęły żadne oferty. Zamawiający ogłosił kolejny, drugi przetarg w dniu 19.02.2019r., gdzie również nie wpłynęła żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z faktem, iż w dwóch postępowaniach prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęły żadne oferty, wyczerpane zostały przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 4 i uzasadnionym jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.