eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczekociny › Montaż odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Szczekociny - modernizacja kotłowni przedszkola



Ogłoszenie z dnia 2020-03-10

Ogłoszenie nr 550044074-N-2020 z dnia 10-03-2020 r.

Szczekociny: Montaż odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Szczekociny - modernizacja kotłowni przedszkola OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Priorytet IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii, Poddziałanie 4.1.1. Odnawialne źródła energii - ZIT.


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach, Krajowy numer identyfikacyjny 15139873500000, ul. ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 557 050, e-mail inwestycje@szczekociny.pl, faks 343 557 165.
Adres strony internetowej (url): www.szczekociny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Szczekociny - modernizacja kotłowni przedszkola
Numer referencyjny RR.271.1.3.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające modernizacji wbudowanej kotłowni wraz z wykonaniem koniecznych opracowań projektowych oraz uzyskaniem wszelkich pozwoleń, dla kotłowni wbudowanej w budynku Gminnego Przedszkola w Szczekocinach w ramach zadania pn. Montaż odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Szczekociny - modernizacja kotłowni przedszkola. 2.Zamówienie obejmuje: 1.sporządzenie projektów w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót; 2.sporządzenie projektów wykonawczych; 3.sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 4.wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów; 5.przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych instalacji i kotłowni po robotach remontowych i modernizacyjnych; 6.opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji kotłowni w języku polskim oraz przeszkolenie personelu odpowiedzialnego za eksploatację kotłowni w zakresie prowadzenia obsługi, konserwacji i serwisowania obiektu kotłowni. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również opis sposobu wykonania zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy sporządzony przez Biuro Doradcze ALTIMA S.C. Małgorzata Grabowska i Paweł Syrek ul. Żeliwna 38, 40-599 Katowice stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 4.Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 5.Wymagany okres gwarancji na wykonane prace projektowe liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dokumentacji projektowej (bez uwag) wynosi 10 lat. Okres rękojmi na prace projektowe jest równy okresowy gwarancji. 6.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty oraz na zainstalowane urządzenia liczony od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (bez uwag) - wynosi co najmniej - 3 lata. Wymagany termin rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 7.Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: 1.Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać roboty z zakresu modernizacji kotłowni pkt 7.2.3.1 (str. 6,7) programu funkcjonalno-użytkowego, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście wskazane roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 2.Mając na względzie treść Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/28/WE z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie promowania stosowania energii ze źródeł odnawialnych (...) oraz ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2018 r., poz. 2389 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oze, Zamawiający wymaga, aby instalator kotłów i pieców na biomasę posiadał stosowny certyfikat, o którym mowa w art. 139 ust. 2 lub art. 145 ustawy oze. 8.Rozwiązania równoważne: 1.Tam gdzie w SIWZ, w tym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z PFU oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ w tym PFU. 2.W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.W przypadku wymaganego w PFU oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 5.Ilekroć w PFU mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 6.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 9.Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Priorytet IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii, Poddziałanie 4.1.1. Odnawialne źródła energii - ZIT.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

71320000-7,

71321200-6,

45300000-0,

45331100-7,

45331110-0,

45331000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził kolejno po sobie następujące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. Pierwsze postępowanie zostało wszczęte ogłoszeniem o zamówieniu nr 620430-N-2019 z dnia 08.11.2019 r. Postępowanie zostało unieważnione dnia 13.01.2020 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - w wyznaczonym terminie na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta. Kolejne postępowanie zostało wszczęte ogłoszeniem o zamówieniu nr 503295-N-2020 z dnia 16.01.2020 r. Postępowanie zostało unieważnione dnia 03.02.2020 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - w wyznaczonym terminie na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta. Kolejne, trzecie postępowanie zostało wszczęte ogłoszeniem o zamówieniu nr 509541-N2020 z dnia 05.02.2020 r. Postępowanie zostało unieważnione dnia 26.02.2020 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - w wyznaczonym terminie na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta. W związku z zaistniałym stanem faktycznym zachodzi przesłanka udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Mając na względzie zaistnienie powyżej wymienionych okoliczności zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki jest uzasadnione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Kręgiel Leszek Firma Handlowo - Usługowa KARINO, , ul. Wyzwolenia 33 Goleniowy, 42-445, Szczekociny, kraj/woj. śląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.