eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Serwis i remonty bieżące oświetlenia na terenie Gminy - własność Gminy -zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) PZP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-02-15

Ogłoszenie nr 550030113-N-2019 z dnia 15-02-2019 r.

Polkowice: Serwis i remonty bieżące oświetlenia na terenie Gminy - własność Gminy -zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) PZP OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 84 74 121, e-mail zp@ug.polkowice.pl, faks 076 72 46 780.
Adres strony internetowej (url): https://bip.polkowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i remonty bieżące oświetlenia na terenie Gminy - własność Gminy -zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) PZP
Numer referencyjny ZP.271.1.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: "Serwis i remonty bieżące oświetlenia na terenie Gminy - własność Gminy - zamówienie uzupełniające" w ramach zadań pn.: "Remont i eksploatacja oświetlenia", "Remonty i konserwacja boisk sportowych" i "Zakup usług remontowych" Przedmiot zamówienia obejmuje remonty bieżące i serwis sieci i urządzeń oświetlenia drogowego i terenu na obszarze Gminy Polkowice stanowiących własność Gminy Polkowice. Podstawa prawna: Art. 7 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r., poz. 994 ze zm.) w powiązaniu z art. 18 ust. 1-3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2018 r., poz. 755 ze zm.). W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego remontowania, serwisowania i utrzymania oraz podejmowania działań w sytuacji wyjątkowych dla utrzymania sieci i urządzeń oświetlenia drogowego i terenu na obszarze Gminy Polkowice. Urządzenie oświetleniowe, w przypadku niniejszego zamówienia, stanowi zespół elementów składający się ze źródła światła zamontowanego w oprawie oświetleniowej wraz z oprawą oświetleniową, konstrukcją wsporczą, na której jest zamontowana oprawa (słup, wysięgnik, listwa, maszt itp.), linią zasilającą od szafy sterującej do słupa, szafą oświetleniową i przyłączem elektroenergetycznym zasilającym szafę sterowniczą. Szczegółowy zakres robót i/lub usług oraz zakres ulic wraz z określeniem ilości słupów znajdują się w załącznikach nr 1 i 2 do projektu umowy. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcy okresu gwarancji jakości na roboty i/lub usługi wykonywane na wskazanie/zlecenie Zamawiającego (nieobjęte serwisem bieżącym), licząc od daty odbioru końcowego bez wad i usterek. Wymogi formalne: 1. Na podstawie art. 29 ust 3a oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a) ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności z zakresu robót elektroenergetycznych i elektrycznych (montaż słupów, wysięgników i opraw, wymiana źródeł światła, obróbka i podłączenia przewodów i kabli, załączenie i sprawdzenie instalacji itp.) w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia. W przypadku konieczności zaangażowania pracowników Wykonawcy, w celu usunięcia awarii sieci powodującej zagrożenie zdrowia lub życia ludzi bądź możliwość uszkodzenia mienia, możliwa jest realizacja przedmiotu umowy przez osoby wykonujące czynności na podstawie umów cywilno-prawnych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w § 9 wzoru umowy, który stanowi integralną część niniejszego zaproszenia.

II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1

Dodatkowe kody CPV:

50232110-4,

50232000-0,

45000000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zakres podstawowy robót realizowany jest zgodnie z umową nr 692/10/17 z dnia 09.10.2017 r., zawartą w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. W specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidziana została możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, polegających na powtórzeniu podobnych usług, których zakres stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego. Wartość udzielonego zamówienia podstawowego: 362.801,60 zł brutto Zakres będący przedmiotem niniejszego postępowania dotyczy powtórzenia podobnych usług w stosunku do przedmiotu zamówienia podstawowego.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

SerwisDrogowy.PL Sp. z o.o., , ul. Stefańskiego 2, 62-002, Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.