Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-01-15
Ogłoszenie nr 550008202-N-2020 z dnia 15-01-2020 r.
Warszawa: "Remont pomieszczeń w budynku administracyjno-sportowym przy ul. Blokowej 3 w Warszawie". OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 14244256400000,
ul. ul. Łabiszyńska
20,
03-397
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 884 85 00, e-mail
p.augustynowicz@osirtargowek.waw.pl, faks
22 884 84 20.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont pomieszczeń w budynku administracyjno-sportowym przy ul. Blokowej 3 w Warszawie".
Numer referencyjny
01/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w budynku Pawilonu administracyjno-sportowego w Warszawie przy ul. Blokowej 3.Prace remontowe będą polegały na zerwaniu starej wykładziny w pomieszczeniach, układanie płytek podłogowych, malowaniu ścian farbą latexową, rozebranie ścianki w wiatrołapie, demontaż okna. Wymiana i położenie przewodów elektrycznych oraz ich zakrycie(przewody miedziane).Montaż drzwi i umywalki z baterią Wykonanie napisów wraz z przyklejeniem na ścianie wykonane z wykładziny PCV. Oklejenie parapetów wykładziną PCV ok. 20 m bieżących.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45432110-8,
45421100-5,
45310000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 poz. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych
w zakresie remontu pomieszczeń w budynku administracyjno-sportowym przy ul Blokowej 3 w Warszawie spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z przywołanym przepisem, Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe udzielono w dniu 17.12.2019 r. numer ogłoszenia 510279940-N-2019 z dnia 23.12.2019 r. dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień, stanowiących 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie w trybie z WR było przewidziane w ogłoszeniu
o zamówieniu w BZP nr 628030-N - 2019 z dnia 2019-11-26 r. Zakres prac objętych zamówieniem jest tożsamy z zakresem zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.