eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sprzątanie miast w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gryficach. Zadanie nr 3 Płoty - zamówienie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do postępowania ZZDW.6/391/228/8-3/4/2017 zakończonego umową nr 517/8-3/4/2017 z dnia 29.12.2017r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-01-09

Ogłoszenie nr 550004625-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.

Koszalin: Sprzątanie miast w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gryficach. Zadanie nr 3 Płoty - zamówienie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do postępowania ZZDW.6/391/228/8-3/4/2017 zakończonego umową nr 517/8-3/4/2017 z dnia 29.12.2017r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, Krajowy numer identyfikacyjny 33096113200000, ul. ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3427831, e-mail zzdw@zzdw.koszalin.pl, faks 94 4324328.
Adres strony internetowej (url): http://www.zzdw.koszalin.pl/html.przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie miast w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gryficach. Zadanie nr 3 Płoty - zamówienie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do postępowania ZZDW.6/391/228/8-3/4/2017 zakończonego umową nr 517/8-3/4/2017 z dnia 29.12.2017r.
Numer referencyjny ZZDW.6/391/4/4/2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania ulic w miastach w ciągach dróg wojewódzkich zarządzanych przez Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gryficach w miejscowości Płoty. Zakres zamówienia obejmuje: a) oczyszczenie z zanieczyszczeń nawierzchni bitumicznych ulic - jezdnie: 7512 m2 - 11 razy, b) oczyszczenie z zanieczyszczeń nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych: 7795 m2 - 11 razy, c) utrzymanie zieleni na wyspie centralnej ronda: 153,86m2- 1 raz, d) mycie oznakowania pionowego tj. znaki drogowe grupy A,B,C,D,E,F oraz T,U,G: 150 szt - 1 raz, e) mycie oznakowania pionowego typu E i F duże tablice 6 szt: 22,90m2 - 1 raz. Termin realizacji zamówienia: a) termin rozpoczęcia przedmiotu umowy: od dnia zawarcia umowy, b) termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy: do dnia 31 marca 2019r. lub do czasu wyłonienia nowego Wykonawcy.

II.5) Główny Kod CPV: 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania ulic w m. Płoty na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gryficach.Postępowanie proponuje się przeprowadzić w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 z późn. zm.), a wszystkie przesłanki uzasadniające możliwość skorzystania z trybu zamówienia z wolnej ręki zostały spełnione: 1) udzielenie zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego - umowa nr 517/8-3/4/2017 z dnia 17.12.2017r. 2) udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Gmina i Miasto Płoty - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. I-szej Armii Wojska Polskiego 14, 72-310 Płoty 3) zamówienie stanowi nie więcej niż 50% wartości usług wyszczególnionych w Formularzu cenowym zamówienia podstawowego. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości i wynosi:45 328,82 zł netto w tym wartość zamówienia z art. 67 ust. 1 pkt 6 wynosi: 15 109,61 zł netto; 4) ustalona wartość szacunkowa niniejszego zamówienia z art. 67 ust. 1 pkt 6 wynosi: 4 716,03 zł netto; 5) zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. a) oczyszczanie z zanieczyszczeń nawierzchni bitumicznych ulic- jezdnie - 7512 m2, b) oczyszczenie z zanieczyszczeń nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych - 7795m2, c) utrzymanie zieleni na wyspie centralnej ronda - 153,86 m2, d) mycie oznakowania pionowego - znaki drogowe grupy A,B,C,D,E,F oraz T,U,G - 150 szt, e) mycie oznakowania pionowego typu E i F duże tablice (6 szt) - 22,90 m2 6) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, 7) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówienie dla zamówienia podstawowego - możliwość udzielania zamówień uzupełniających została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego: ogłoszenie nr 2017/S 196-402969 (402969-2017) z dnia 12/10/2017 8) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 9) powodem rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego są: przedłużająca się procedura przetargowa i brak Wykonawcy na w/w zadaniu mogącego świadczyć usługę sprzątania w m. Płoty. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzi zatem potrzeba udzielenia zamówienia z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu utrzymania porządku i czystości na terenie miasta Płoty zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1454 z późn. zm.)


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Gmina i Miasto Płoty - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, , ul. I-szej Armii Wojska Polskiego 14, 72-310, Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.