eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39" - roboty budowlane

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-04-24



Ogłoszenie nr 549402-N-2018 z dnia 2018-04-24 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu: Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39" - roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
: Umowa Dotacji nr BBF.WR.II-2/2018 z dnia 19.02.2018 r. Zadanie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 - Oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. Nr umowy o dofinansowanie POIS.01.03.01-00-0074/16 z dnia 16.03.2017,

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 368302575, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 378 800, , e-mail zamowienia@rzgw.wroc.pl, , faks 713 285 048.
Adres strony internetowej (URL): www.wodypolskie.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: www.wroclaw.rzgw.gov.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.wroclaw.rzgw.gov.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.wroclaw.rzgw.gov.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Adres:
ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39" - roboty budowlane
Numer referencyjny: WR.ROZ 281 07 2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: "Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39" - roboty budowlane Skrócony opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: "Zwiększeniu efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39" - roboty budowlane. Projekt realizowany jest w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020 ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Informacje dotyczące Programu POIŚ na lata 2014 - 2020, znajdują się na stronie www.pois.gov.pl. Zadanie posiada pozwolenie na realizację robót budowlanych: Decyzja nr 6705 z dnia 16.12.2016 r. oraz wymagane pozwolenia i warunki realizacyjne (załączniki do dokumentacji projektowej). Cel Inwestycji i podstawowe zadania. Obiekt ten nie podlegał w przeszłości kompleksowemu remontowi. Nie spełnia zatem współczesnych potrzeb funkcjonalno-użytkowych, rzutujących na stan techniczny oraz eksploatację. Dotyczy to zwłaszcza nie dotrzymania współczesnych norm izolacji cieplnej. Planowany remont ma na celu zmniejszyć zapotrzebowanie na energię końcową o około 63 % oraz redukcję emisji CO2 do środowiska. Skrócony opis prac: - ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE - INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA - INSTALACJA WODNO-KANALIZACYJNA - INSTALACJA WENTYLACJI - INSTALACJA ELEKTRYCZNA -ODGROMOWA - INSTALACJA ELEKTRYCZNA - INSTALACJA ELEKTRYCZNA - INSTALACJA SAP I ODDYMIANIA - INSTALACJE NISKOPRĄDOWE - SYSTEM AUTONOMICZNEGO GASZENIA POŻARU - ROBOTY BUDOWLANE NIEKWALIFIKOWANE - INSTALACJA KLIMATYZACJI - PROMOCJA I OZNAKOWANIE PROJEKTU - Inne pozostałe roboty towarzyszące, jak np.: opróżnienie pomieszczeń, prace instalacyjne wynikające z zapewnienia dostawy wody wraz z zapewnieniem warunków przyłączenia do sieci wodociągowej dostawcy wody firmy MPWiK Wrocław oraz zmiany warunków zasilania obiektu przyłączonego do sieci ciepłowniczej dostawcy ciepła firmy Fortum. Prace wymagane i konieczne na przyłączu wody i w węźle ciepłowniczym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39" - roboty budowlane (załącznik nr 05 do SIWZ) autorstwa Experts Group Sp. z o.o. ul. Sobieskiego 11/CD18, 40-082 Katowice. w skład której wchodzą: a) Projekt budowlany, b) Projekty wykonawcze wielobranżowe. c) STWiORB ( w tym specyfikacje szczegółowe), d) Przedmiary robót, e) Ekspertyza techniczna rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, f) Dokumentacja formalno-prawna. Uwagi dla oferentów: * Roboty stanowiące przedmiot zamówienia wykonane muszą być w oparciu m.in. o warunki wynikające z umowy z Wykonawcą, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, szczegółowych specyfikacji technicznych, wytycznych techniczno-eksploatacyjnych, zapewnienia dostawy wody wraz z zapewnieniem warunków przyłączenia do sieci wodociągowej dostawcy wody firmy MPWiK Wrocław, zmiany warunków zasilania obiektu przyłączonego do sieci ciepłowniczej dostawcy ciepła firmy Fortum S.A. oraz decyzji administracyjnych, a także pod nadzorem Inżyniera Projektu. Wykonawca w cenie ofertowej musi uwzględnić wypełnienie wszystkich obowiązków wynikających m.in. z wymienionych dokumentów i przyszłych uzgodnień z dostawcami mediów. * Wykonawca obowiązany jest do wykonania usługi przeprowadzki ekipą przeprowadzkową (przed prowadzeniem robót budowlanych oraz ponownie po zakończeniu prac na obiekcie) wraz z transportem wskazanych przez Zamawiającego mebli, sprzętu biurowego, komputerowego oraz dokumentacji w obrębie budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu przy Wybrzeżu St. Wyspiańskiego 39 oraz ul. C.K. Norwida 34-36, Kochanowskiego 91B i Magazynu Głównego przy ul. Braci Gierymskich 149A lub w szczególnych przypadkach innych wskazanych przez Zamawiającego. Liczba osób faktycznie przebywających w budynku oraz szacunkowa ilość mebli: 55 pracowników + portier, 90 biurek, 150 szaf, 160 foteli obrotowych/krzeseł. * Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace przeprowadzkowe z zachowaniem należytej staranności w celu dokonania sprawnej, całościowej i terminowej relokacji mienia wyposażenia Zamawiającego. W celu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: - dostarczyć niezbędne materiały do pakowania, jak np. pudła, folie w ilościach niezbędnych do sprawnego wykonania przedmiotu umowy, - odpowiedniego unieruchomienia i zabezpieczenia ładunku na czas transportu, - dbania o ład i porządek w trakcie przeprowadzki, - wykonanie przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby meble, sprzęt biurowy oraz dokumentacja nie uległy uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu. * Wykonawca zobowiązuje się zapewnić wyposażone we wszystkie media kontenery biurowe (estetyczne, w bardzo dobrym stanie), przewidziane do zlokalizowania w bezpośrednim sąsiedztwie budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu przy ul. J. Kochanowskiego 91B, jako zastępcze pomieszczenia biurowe Zamawiającego. Wykonawca zapewni kontenery biurowe dla 20 osób oraz: kontenery sanitarne (wymagane wc damski, oddzielnie męski), komunikacyjne oraz jeden kontener z aneksem kuchennym. Szczegóły, w tym m.in. w zakresie terminów organizacji i dostaw ww. kontenerów biurowych, zawarte są we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 02 do SIWZ. * W związku z nałożeniem na Wykonawcę obowiązku zapewnienia Zamawiającemu kontenerów biurowych, o czym mowa powyżej, Wykonawca w wycenie winien ująć: - koszty organizacji, dostaw, najmu, utrzymania i likwidacji kontenerów biurowych jako zastępczych pomieszczeń biurowych Zamawiającego przy ul. J. Kochanowskiego 91B we Wrocławiu na czas realizacji przedmiotu umowy, - koszty organizacji, dostaw, utrzymania i likwidacji tymczasowych sieci elektrycznych, energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych kontenerów biurowych jako zastępczych pomieszczeń biurowych Zamawiającego, o których mowa powyżej. Wykonawca zainstaluje własnym staraniem i na własny koszt liczniki poboru wody, energii elektrycznej oraz poniesie koszty przyłączenia kontenerów jw do mediów. Wszelkie koszty związane z demontażem tymczasowych sieci elektrycznych, energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych kontenerów biurowych poniesie Wykonawca. - koszty kompleksowego wykonania, utrzymania tymczasowej drogi dojazdowej, tymczasowego parkingu i placu pod kontenery biurowe przeznaczone na pomieszczenia biurowe Zamawiającego - tymczasowa droga dojazdowa, tymczasowy plac parkingowy i plac pod kontenery biurowe wg załącznika pn. Lokalizacja miejsc postojowych wraz z drogą dojazdową. * Wszelkie obowiązki wynikające z decyzji administracyjnych, umów użyczenia i dysponowania nieruchomościami, z chwilą przejęcia terenu budowy, Inwestor przenosi na Wykonawcę. * Prace remontowe muszą być prowadzone pod nadzorem ornitologa i chiropterologa, który winien być zapewniony przez Wykonawcę. * Inwestor posiada Decyzję Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu o zezwoleniu na niszczenie gniazd/siedlisk dziko występujących gatunków zwierząt objętych ochroną. Wszelkie czynności i działania wynikające z ww. decyzji, w tym m.in. niszczenie istniejących gniazd, zakup, wywóz i montaż w ramach kompensacji pod nadzorem i w uzgodnieniu z ornitologiem, chiropterologiem nowych budek lęgowych, o których mowa w decyzji Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu znak WPN.6401.85.2017.PB z dnia 20 marca 2017r. należeć będą do obowiązków Wykonawcy. Wszelkie koszty z tego tytułu poniesie Wykonawca robót. * Ze względu na usytuowanie budynku, dojazd ciężkim sprzętem budowlanym jest utrudniony. Wykonawca powinien odpowiednio zorganizować transport dostaw materiałów, w szczególności wyposażenia wielkogabarytowego oraz skalkulować ich koszt. * Wykonawca ma obowiązek wykonać i usytuować na Terenie budowy tablice: informacyjną o projekcie, pamiątkową dla projektu w ramach zadania pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39". Wykonawca jest zobowiązany wykonać powierzone prace zgodnie z wytycznymi zawartymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014 - 2020 w zakresie informacji i promocji oraz w ścisłym i uprzednim porozumieniu z Zamawiającym. Wszelkie koszty z tego tytułu poniesie Wykonawca robót. * Wykonawca ma obowiązek oznaczać stosownymi znakami i informacją o współfinansowaniu dokumenty dotyczące realizacji projektu, za wyjątkiem wewnętrznych dokumentów, które nie będą przedstawiane innym podmiotom. W zakresie jw. Wykonawca zastosuje się na czas podpisania umowy do wytycznych określonych w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014 - 2020. Załączone przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako materiał pomocniczy przy wycenie, a zawarte w nim wielkości jako wielkości orientacyjne. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do starannego zapoznania się z zakresem robót. W przypadku pominięcia w przedmiarach robót zakresu prac przewidzianego do wykonania, wynikającego z dokumentacji projektowych i STWIORB, Wykonawca wskaże i wyceni te roboty w kosztorysie ofertowym, wyszczególniając je w jednym dziale na końcu kosztorysu ofertowego. Zamawiający nabył autorskie prawa majątkowe (ustawa z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych - Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) m.in. w zakresie wprowadzania zmian do projektu. Roboty będą wykonywane w sąsiedztwie czynnych obiektów, w związku z tym możliwe będą ograniczenia w wykonywaniu robót bardzo uciążliwych. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. Wizja obiektu jest możliwa na wniosek Wykonawcy, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Miejsce: ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39, Wrocław. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późniejszymi zmianami), wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji niniejszej umowy do zatrudnienia we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., 108 z późniejszymi zmianami), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją przedmiotu umowy: a. roboty murarskie, tynkarskie i malarskie, b. roboty brukarskie i kamieniarskie, c. roboty izolacyjne i termoizolacyjne, d. roboty glazurnicze i posadzkarskie, e. roboty dekarskie, ciesielskie i stolarskie, f. roboty blacharskie, g. w zakresie montażu sufitów podwieszanych, h. w zakresie montażu ścianek z płyt: gipsowo-kartonowych, gipsowo-kartonowych ognioochronnych , i. roboty w zakresie nawierzchni podłogowych, j. roboty hydrauliczne i instalacyjne w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, k. instalacyjne w zakresie instalacji wentylacji, l. instalacyjne w zakresie instalacji c.o., m. instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej (w tym niskoprądowej), n. instalacyjne w zakresie instalacji ppoż. i alarmowej, o. instalacyjne w zakresie instalacji oświetlenia, p. pełnienie funkcji brygadzisty, majstra,, q. w zakresie obsługi maszyn i urządzeń budowlanych, r. w zakresie demontażu i robót rozbiórkowych. - W trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania - przez Wykonawcę lub Podwykonawcę - wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Przy podpisaniu umowy, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza złożenia harmonogramu robót (zgodnie z załącznikiem nr 5 do wzoru umowy). Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: min. 36 miesięcy, licząc od daty końcowego odbioru (kryterium oceny ofert).

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
98392000-7
79340000-9
39294100-0
79822500-7
45210000-2
45261000-4
45420000-7
45300000-0
45331000-9
45331000-6
45310000-3
45400000-1
45450000-6
45453000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Roboty budowlane w zakresie: robót ogólnobudowlanych, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji wentylacji, instalacja elektrycznej - odgromowej, instalacji elektrycznej, instalacji elektrycznej - instalacji sap i oddymiania, instalacji niskoprądowych, systemu autonomicznego gaszenia pożaru, robót budowlanych niekwalifikowanych, instalacji klimatyzacji. Wielkość przedmiotowych zamówień stanowić będzie do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych, jakie wynikają ze wzoru Umowy, z zastrzeżeniem zmian wynikających i powiązanych ze specyfiką danego zamówienia jak również wynikających ze zmian obowiązujących norm, aktów odniesienia, przepisów lub obowiązujących norm technicznych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zamówienia w wysokości min. 0,5 mln zł. W przypadku złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 2) Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 2 000 000 zł. W przypadku złożenia polisy, w której wysokość ubezpieczenia Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, tj.: Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2) zdolności zawodowe: Doświadczenie: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: * wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie zrealizowanych robót budowlanych o łącznej wartości robót co najmniej 4 000 000,00 PLN brutto, w tym min. 2 (dwóch) robót o wymaganiach jak poniżej: ? co najmniej 1 (jednej) wykonanej zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty budowlanej o łącznej wartości robót budowlanych co najmniej 2 000 000,00 PLN brutto, polegającej na remoncie, przebudowie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej (obiekt budowlany wg klasyfikacji PKOB o symbolu 122) obejmującej prace w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych. ? co najmniej 1 (jednej) wykonanej zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty budowlanej o wartości robót budowlanych co najmniej 2 000 000,00 PLN brutto, polegającej na remoncie, przebudowie lub rozbudowie obiektu wpisanego do ewidencji lub rejestru zabytków, obejmującej co najmniej prace konserwatorskie pod nadzorem konserwatora zabytków, prace w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych. Pod nazwą "budynek użyteczności publicznej" należy rozumieć budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny (definicja zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. ze zmianami, w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie). W przypadku wykazania zrealizowanych robót budowlanych, w których wartość wykonanych zadań wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potrzeb potwierdzenia spełnienia warunku, Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu, wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca wskaże osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, które spełniają następujące warunki: Kierownik budowy (1 osoba) posiadający łącznie: a) wykształcenie technicznie, b) uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz. 578 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). c) co najmniej 5 lat doświadczenia jako Kierownik budowy, d) co najmniej 1 realizację jako Kierownik budowy wykonanej zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty budowlanej o wartości robót budowlanych co najmniej 4 000 000,00 PLN brutto, polegającej na remoncie, przebudowie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej, prace w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych. e) co najmniej 1 realizację jako Kierownik budowy wykonanej zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty budowlanej o wartości robót budowlanych co najmniej 4 000 000,00 PLN brutto, polegającej na remoncie, przebudowie lub rozbudowie obiektu wpisanego do ewidencji zabytków lub rejestru zabytków. f) osobę spełniającą wymogi określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2014 poz. 1446), tj. osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Praktyka nie musi być ciągła jednak suma poszczególnych prac przy zabytkach nieruchomych musi wynosić co najmniej 18 miesięcy. Kierownik robót w branży elektrycznej (min. 1 osoba) posiadający łącznie: a) wykształcenie techniczne, b) aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami w branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz. 578 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych lub kierownika budowy, ? Kierownik robót w branży sanitarnej (min 1 osoba) posiadający łącznie: a) wykształcenie techniczne, b) aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.4.2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz. 578 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych lub kierownika budowy, Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega prawo weryfikacji dokumentów. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 1c do formularza ofertowego. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2. ppkt 1 b SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dowodami określających czy roboty budowlane w "wykazie robót budowlanych" zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda od wykonawcy: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; b) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi) i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy: a) Załącznik nr 1a do formularz ofertowego - wzór oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, b) Załącznik nr 1b do formularz ofertowego - wzór oświadczenia wstępnie potwierdzającego, spełnia warunki udziału w postępowaniu; c) Załącznik nr 1c - wzór informacji wymaganych do oceny oferty w kryterium "Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie Kierownika Budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia", d) Załącznik nr 1d do formularz ofertowego - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, e) Załącznik nr 1e do formularza ofertowego - zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania Zamówienia, 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
2. Okres gwarancji20,00
3. Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie Kierownika Budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie postanowienia (w tym możliwość wprowadzenia zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy), które zostaną wprowadzone do treści umów zawarte są we wzorze umowy stanowiącym zał. 02 do SIWZ. 1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony przenieść na osobę trzecią wierzytelności wynikających z niniejszej umowy. 3. Zmiany umowy możliwe są pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności i w niżej wskazanym zakresie: a) zmiana zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców, o których mowa w §12 ust. 1 niniejszej umowy, w ramach robót objętych przedmiotem zamówienia, o którym mowa w §2 ust. 1. b) zmiana terminu realizacji umowy, zgodnie z zapisami §5 ust. 6, c) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, huragan lub trąba powietrzna, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, pożar, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej, d) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy (adresu), e) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, f) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji, g) nieprzewidziane uprzednio okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, do których zaliczyć należy min. warunki: atmosferyczne, fizyczne placu budowy, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, wymogi ochrony środowiska, h) kolizje z sieciami infrastruktury, i) konieczność skoordynowania robót budowlanych z innymi zadaniami, jeśli mają wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, j) usprawnienia wpływające na przyszłe użytkowanie obiektu, k) wady ukryte w istniejącej infrastrukturze przewidzianej do modernizacji, l) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebne zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w szczególności zmiana ustawowej stawki podatku VAT, a) zmiany zakresu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku braku konieczności uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotowego Zadania, b) zmiany zapisów umownych w związku z sytuacją, o której mowa w ust. 3 ppkt. f), tj. w przypadku braku konieczności uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotowego Zadania, c) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz terminu realizacji zamówienia i zakresu przedmiotowego zamówienia w przypadku: 1) wystąpienia konieczności zaniechania określonych robót ze względu na ich zbyteczność spowodowaną błędami projektowymi, 2) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, co obejmuje możliwość zaniechania realizacji części robót i/lub powierzenia Wykonawcy do wykonania innych robót lub robót wykonanych w inny sposób w miejsce robót zaniechanych, 3) wystąpienia konieczności wykonania robot dodatkowych obejmujących zwiększenie zakresu ilościowego lub rzeczowego wykonywanych robót, a wykonanie tych robót jest konieczne dla osiągnięcia celu realizacji zamówienia. 4. Wszystkie powyższe postanowienia opisane w ust. 3 niniejszego paragrafu stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-10, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.