eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Pyszącej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Śrem: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Pyszącej
Numer ogłoszenia: 54934 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Śremie , pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. (061) 2835225 w. 104, faks 061 2835337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Pyszącej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) docieplenie ścian zewnętrznych- 891,95m2, b) docieplenie stropodachów- 554,00 m2, c) wymiana stolarki okiennej 98,93 m2 i drzwiowej- 1,80 m2, d) wymiana instalacji odgromowej - 1 kpl., e) wymiana rynien i rur spustowych - 200,53 mb, f) roboty instalacyjne (c.o. i c.w.u.) - 1kpl. Cena oferty na całość przedmiotu zamówienia musi być podana cyfrowo i słownie. Cena oferty winna być obliczona i zapisana zgodnie z formularzem ofertowym i kosztorysem ofertowym. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu brutto. Kosztorys ofertowy należy wykonać metodą kalkulacji szczegółowej, przy czym należy zachować ilość jednostek obmiarowych i zakres prac niezbędnych do wykonania danej pozycji. Brak pozycji kosztorysowej, zmiana ilości obmiarowej spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca ma obowiązek wyceny wszystkich robót określonych w dokumentacji przetargowej w następujący sposób: a) wycenić zakres robót określony w załączonym przedmiarze robót do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) wycenić ewentualne zmiany do w/w zakresu wynikającego z udzielonych przez Zamawiającego pisemnych odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania wykonawców złożone w trakcie postępowania lub dokonanych modyfikacji specyfikacji. Cenę oferty stanowi suma wycen powyższych elementów. Cena musi uwzględnić wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy. Cena podana przez Wykonawców w formularzu ofertowym obejmuje wszelkie materiały oraz roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, projektem budowlano - wykonawczym. Wykonawca winien ująć w cenie podanej w formularzu ofertowym wszelkie koszty, materiały i prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w tym: - zorganizowanie placu budowy, - uporządkowanie placu budowy po wykonaniu robót, - ubezpieczenie OC placu budowy. W oferowanej cenie należy podać: koszt wykonania zadania brutto (wypełnić załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) Podatek VAT należy naliczyć zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 5 kwietnia 2004, Nr 54, poz. 353)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy, którzy: a)prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z przedmiotem zamówienia i posiadają aktualne dokumenty, potwierdzające wymagane uprawnienia; b)nie zalegają ze składkami ZUS lub KRUS bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane obejmujące łącznie prace w zakresie wykonania izolacji cieplnej budynków, docieplenia stropodachów i wymiany stolarki budowlanej, o wartości każdej z robót, równej, co najmniej 200 000,00 PLN, - wykażą, że dysponują min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, oraz min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która jest wpisana na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego. e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 30 % zaoferowanej ceny (może być wyciąg bankowy) lub posiada zdolność kredytową w takiej wysokości. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy szczegółowy dla robót wymienionych w pkt. 4 SIWZ w rozbiciu wg układu przedmiaru robót oraz robót nie ujętych w przedmiarze, a niezbędnych do wykonania całości przedmiotu umowy. 3. Oświadczenia (Załącznik Nr 2), że Wykonawca: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; 5)uważa się za związanego z ofertą w ciągu okresu jej ważności określonej w pkt 17 specyfikacji, że zobowiązuje się, jeżeli jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, do zawarcia umowy w terminie związania ofertą za cenę proponowaną w ofercie, wg wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że działalność prowadzona przez Wykonawcę odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9. Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach min. dwóch podobnych, co do zakresu i wielkości zadań, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Oznacza to, że wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 11. Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 30 % zaoferowanej ceny (może być wyciąg bankowy) lub posiada zdolność kredytową w takiej wysokości. 12. Dowód wpłacenia (złożenia) wadium - kserokopię lub okazanie dowodu wpłaty w trakcie otwierania kopert z ofertami. 13. Wykonawca akceptuje wzór umowy poprzez jego podpisanie na ostatniej stronie w miejscu przeznaczonym na podpis Wykonawcy oraz dołącza do sporządzonej oferty wypełniając swoje propozycję w: § 4 ust. 7 § 5 ust. 1,6 § 2,4,5,6. Nie podpisanie oraz nie wypełnienie wzoru umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty. 14. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4., 5., 6. i 7. niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 4., 5., 6. i 87. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do terminów wystawienia dokumentów, o których mowa w pkt 14., 15. stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w pkt 4., 5., 86. i 7..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srem.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Śremie, Pl. 20 Października 1, 63-100 ŚREM, pok. nr 17 (Zespół Techniczno - Inwestycyjny).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Śremie, Pl. 20 Października 1, 63-100 ŚREM, pok. nr 2 (Zespół Obsługi Klienta).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.