eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Opracowanie koncepcji Marki Gdańsk do 2020 roku. Strategia i Komunikacja



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Gdańsk: Opracowanie koncepcji Marki Gdańsk do 2020 roku. Strategia i Komunikacja
Numer ogłoszenia: 54929 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O KONKURSIE

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU

II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji Marki Gdańsk do 2020 roku. Strategia i Komunikacja.

II.2) Określenie przedmiotu konkursu: Przedmiotem konkursu jest opracowanie koncepcji Marki Gdańsk do 2020. Strategia i komunikacja, na podstawie której powstanie docelowe opracowanie, o którym mowa w Rozdziale II pkt 6..

II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WARUNKI UDZIAŁU

  • Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: 1. Uczestnikiem konkursu może być: Osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zwana również Uczestnikiem konkursu samodzielnie biorącym udział w konkursie bądź podmioty te występujące wspólnie, jako Uczestnicy konkursu wspólnie biorący udział w konkursie, spełniający następujące wymagania: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Uczestników konkursu wspólnie biorących udział w konkursie warunek ten musi spełnić każdy z Uczestników indywidualnie 1.2. spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeśli Uczestnik konkursu wykaże, że opracował co najmniej trzy strategie marki, obejmujące także działania promocyjne i komunikacyjne o zasięgu co najmniej ponadregionalnym (z których choć jedna została wdrożona/zrealizowana lub jest w trakcie wdrażania/realizacji, co może zostać poświadczone przez właściciela lub właścicieli marki) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:

  • 1. Kompleksowe ujęcie tematu konkursu - 70
  • 2. Spójność merytoryczna Koncepcji - 30

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.2.1) Określenie sposobu uzyskania regulaminu konkursu:

  • Dostępny do dnia: 25.03.2014, godzina 15:00.
  • Miejsce: Wersja papierowa Regulaminu konkursu dostępna w siedzibie Organizatora Konkursu, pok. 126, wersja elektroniczna dostępna na stronie internetowej www.gdansk.pl.

IV.2.2) Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:

  • Data: 25.03.2014, godzina 15:00.
  • Miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok.129.

IV.2.3) Termin i miejsce składania prac konkursowych:

  • Termin: Prace konkursowe zaproszeni Uczestnicy złożą w terminie do dnia 25 kwietnia 2014 r, do godz. 14:00.
  • Miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok.129.

IV.3) NAGRODY

  • Rodzaj i wysokość nagród: Nagrodą w konkursie jest zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.