eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa artykułów technicznych (w tym metalowych i hydraulicznych) dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - ZP/0103/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Kraków: Dostawa artykułów technicznych (w tym metalowych i hydraulicznych) dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - ZP/0103/2008
Numer ogłoszenia: 54914 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, fax (012) 6173595, 6173363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów technicznych (w tym metalowych i hydraulicznych) dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - ZP/0103/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczać sukcesywnie, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego, do siedziby Zamawiającego artykuły techniczne (metalowe i hydrauliczne) niezbędne dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie (około 9.000 studentów). Asortyment dostawy określają: - zamieszczona w pkt. 3 SIWZ tabela planowanego zapotrzebowania Zamawiającego na 2008 r. - formularz specyfikacji cenowej stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, - oferta handlowa złożona przez Wykonawcę obejmująca inne niż wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ artykuły (załącznik nr 7 do SIWZ). Wymagania jakie musi spełnić dostawa Dostarczane wyroby muszą: - być zgodne z odpowiednimi normami PN/ISO; - być oznakowane i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa być w gatunku I; - posiadać minimum 12-miesięczną gwarancję; - posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego taką jak: gwarancje, instrukcje, pouczenia, opisy techniczne, plany i schematy. Uwagi ogólne: 1.Zamawiający dopuszcza dostawę innych artykułów niż wskazane w specyfikacji cenowej pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych; 2.W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zamienników uznanych przez niego za równoważne (dotyczy tylko wyrobów wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ) zobowiązany jest on do złożenia wraz z ofertą po jednej sztuce wyrobu wraz z opisem technicznym. Eksponaty zostaną zwrócone Wykonawcy po rozstrzygnięciu postępowania; 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż artykuł przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym, a przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia; 4.Przedmiotowe dostawy będą realizowane zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie 12 miesięcy; 5.Wykonawca musi zrealizować zlecenie w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zlecenia dostawy; 6.Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje załącznika nr 6, gdyż wyliczona na nim kwota posłuży Zamawiającemu do porównania w trakcie oceny ofert; 7.Zaleca się, aby Wykonawca określił ceny artykułów wymienionych w załączniku nr 7 ewentualnie innych mieszczących się w zakresie przedmiotu zamówienia; 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu innej ilości wymienionych materiałów i części niż podano w pkt. 3 SIWZ Asortyment i wielkość dostawy zależeć będzie od jego bieżących potrzeb do kwoty 90.000,- zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.60.00.00 - Wyroby nożownicze, narzędzia, zamki, klucze i zawiasy Kod CPV wg słownika 2008: 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny Oryginalny kod CPV: 28.63.00.00 - Zamki, klucze i zawiasy Kod CPV wg słownika 2008: 44.52.00.00 - Zamki, klucze i zawiasy Oryginalny kod CPV: 28.81.00.00 - Materiały konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.00.00 - Materiały konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 28.84.70.00 - Materiały stalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.10.00 - Płyty (budowlane) Oryginalny kod CPV: 25.23.50.00 - Gotowe materiały budowlane z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.10.00 - Budynki z gotowych elementów Oryginalny kod CPV: 29.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura Kod CPV wg słownika 2008: 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura Oryginalny kod CPV: 25.21.20.00 - Rury, przewody rurowe i węże Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.14.00 - Zawory i lampy elektronowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP - wymagany aktualny odpisu z właściwego rejestru; 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn: 1) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat dostawy na łączną kwotę minimum 50.000,- zł - wymagany wykaz wykonanych zamówień; 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagany wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty; 2. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 5. Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia; 6. Podpisany wzór umowy; 7. Formularz Specyfikacji Cenowej; 8. Oferta handlowa obejmująca inny asortyment niż wymieniony w załączniku nr 6; 9.Dane techniczne oferowanych części i materiałów uznanych za równoważne; 10.Załączniki wymienione w punkcie 5 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat MS AGH: ul. Rostafińskiego 7a 30-072 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat MS AGH przy ul. Rostafińskiego 7a. 30-072 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.