eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³obrzegi › Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na dzia³ce nr ew. 184 os. Borki w Bia³obrzegach. Zadanie nr 1 ( przewiert sterowany) Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na dzia³ce nr ew. 1662 ul. Spacerowa w Bia³obrzegach. Zadanie nr 2 ( przewiert sterowany)



Og³oszenie z dnia 2019-05-17



Og³oszenie nr 549004-N-2019 z dnia 2019-05-17 r.

Zak³ad Wodoci±gów i Kanalizacji - Zak³ad Bud¿etowy: Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na dzia³ce nr ew. 184 os. Borki w Bia³obrzegach. Zadanie nr 1 ( przewiert sterowany) Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na dzia³ce nr ew. 1662 ul. Spacerowa w Bia³obrzegach. Zadanie nr 2 ( przewiert sterowany)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zak³ad Wodoci±gów i Kanalizacji - Zak³ad Bud¿etowy, krajowy numer identyfikacyjny 67008063200000, ul. ul. Rzemie¶lnicza  30 , 26-800  Bia³obrzegi, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 0-48 613 26 15, e-mail zwik_b-gi@wp.pl, faks 0-48 613 26 15.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialobrzeqi.pl/zwik
Adres profilu nabywcy: www.bip.bialobrzeqi.pl/zwik
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.bialobrzeqi.pl/zwik


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.bialobrzeqi.pl/zwik


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Tak
www.bip.bialobrzeqi.pl/zwik


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na dzia³ce nr ew. 184 os. Borki w Bia³obrzegach. Zadanie nr 1 ( przewiert sterowany) Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na dzia³ce nr ew. 1662 ul. Spacerowa w Bia³obrzegach. Zadanie nr 2 ( przewiert sterowany)
Numer referencyjny: ZP.271.3.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na dzia³ce nr ew. 184 os. Borki w Bia³obrzegach. Zadanie nr 1. ( przewiert sterowany) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna - Przewiert maszyn± do wierceñ poziomych rurami o ¶r 355x8,8mb. 22 - Przewiert maszyn± do wierceñ poziomych rurami o ¶r. 273x8 mb. 22 - Przeci±ganie ruroci±gów przewodowych o ¶r. 100-300 mb. 44 Kanalizacja ci¶nieniowa. - Przewiert maszyn± do wierceñ rur± o ¶r. 200 , mb. 20 - Przeci±ganie ruroci±gów przewodowych PE- 110 - Studnia kanalizacyjna rewizyjna o ¶r. 1000 szt. 1 - Zajêcie pasa drogowego + roboty pomiarowe,kpl. 1 Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na dzia³ce nr ew. 1662 ul. Spacerowa w Bia³obrzegach. Zadanie nr 2 ( przewiert sterowany) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna 1. Przewiert maszyn± do wierceñ poziomych rurami o ¶r 250 mb. 25 2. Przeci±ganie ruroci±gów przewodowych o ¶r. 200 mb. 25 3. Przewiert maszyn± do wierceñ rur± o ¶r. PEHD RC 1180X0 , mb. 21 4. Przeci±ganie ruroci±gów przewodowych PE- 80 , mb. 28 5. Studnia kanalizacyjna rewizyjna o ¶r. 1200 szt. 1 6. Zajêcie pasa drogowego + roboty pomiarowe, kpl. 1 Uwaga: za³±czony przedmiar uwzglêdnia podstawowe elementy wykonania powy¿szego zadania, nale¿y do wyceny sk³adanej oferty doliczyæ roboty towarzysz±ce tj.( roboty ziemne, odtworzeniowe i zabezpieczaj±ce, uzyskanie wszelkich zgód i pozwoleñ w tym zajêcie pasa drogowego od zarz±dcy drogi GDDKiA , potrzebnych do zrealizowania danego zadania. Szczegó³owy zakres prac wskazano w przedmiarze robót i projekcie budowlanym.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, które stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego (nie wiêcej ni¿ 92 500,00 z³ netto) i bêd± polega³y na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i s± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 5.2 Zakres robót budowlanych objêtych zamówieniami uzupe³niaj±cymi mo¿e dotyczyæ robót z bran¿y: sanitarnej (w zakresie kana³ów, studni). 5.3 Zamówienia, o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ zostan± udzielone po negocjacjach, na podstawie odrêbnej umowy. Przed przyst±pieniem do negocjacji Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ przedstawienia przez Wykonawcê kosztorysu, sporz±dzonego zgodnie z przedmiarem uprzednio przekazanym przez Zamawiaj±cego. 5.4 Wykonawca odniesieniu do zamówieñ o których mowa w pkt. 5.1 zobowi±zany jest zastosowaæ stawki jednostkowe nie wy¿sze ni¿ wynikaj±ce z kosztorysu o którym mowa w pkt. 17.11 nin. SIWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przedstawienia wy¿szych stawek jednostkowych, je¿eli jest to obiektywnie uzasadnione, w szczególno¶ci zmian± warunków rynkowych. 5.5 Termin wykonania zamówienia o którym mowa w pkt. 5.1 bêdzie przedmiotem negocjacji z Wykonawc±. Odpowiednie zastosowanie znajd± równie¿ postanowienia umowy w sprawie nin. zamówienia (zob. za³. nr 4 do SIWZ), w szczególno¶ci dotycz±ce podwykonawców, warunków p³atno¶ci, odpowiedzialno¶ci cywilnoprawnej Zamawiaj±cego i Wykonawcy, warunków odst±pienia od umowy, warunków gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady oraz postêpowanie po stwierdzeniu wad i ich usuniêcie w okresie gwarancji i rêkojmi, postanowienia dotycz±ce odbioru koñcowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e: - posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 0,2 mln z³ - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 0,5 mln..z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e: 1) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 roboty polegaj±ce na budowie sieci kanalizacyjnych lub wodoci±gowej z przewiertami pod drogami GDDiA o warto¶ci min. 0,2 mln z³. brutto Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody dotycz±ce najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. 2) skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego, tj. minimum: 1 osobê (kierownik budowy) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci sanitarnej Uwaga! W przypadku Wykonawców, którzy nabyli do¶wiadczenie w ramach tzw. konsorcjum - ww. do¶wiadczenie musi posiadaæ jeden z Wykonawców samodzielnie. "(...) Wykonawca udostêpniaj±cy swoje zdolno¶ci oraz do¶wiadczenie mo¿e zatem uczyniæ to jedynie w zakresie, w którym sam je naby³. Je¶li do¶wiadczenie zosta³o nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegaj± zasoby powsta³e jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot. Zasada równego traktowania wykonawców nie dopuszcza, by wykonawca bior±cy indywidualnie udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polega³ na do¶wiadczeniu grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem przy innym zamówieniu publicznym, je¿eli faktycznie i konkretnie nie uczestniczy³ w jego realizacji (...)" - wyrok sygn. akt KIO 905/17, sygn. Akt KIO 925/17, syng. akt KIO 933/17, wyrok Trybuna³u Sprawiedliwo¶ci UE w sprawie C-387/14 Esaprojekt. W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ zgodnie ze ¶rednim kursem walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostêpnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania. Kwalifikacje zawodowe osoby, o których mowa powy¿ej obywatela pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zwanych dalej obywatelami pañstw cz³onkowskich, mog± byæ sprawowane na podstawie uprawnieñ nabytych w tych pañstwach, je¶li te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), z wyj±tkiem zasad wynikaj±cych z art.20a ust.1 ustawy o samorz±dach architektów, in¿ynierów budownictwa i urbanistów (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz.1946 ze zm.). Zgodnie ze wskazanym przepisem, obywatel pañstwa cz³onkowskiego posiadaj±cy kwalifikacje zawodowe w zakresie pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, który prowadzi zgodnie z prawem dzia³alno¶æ w zakresie tego zawodu w innym ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwie cz³onkowskim, ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu odpowiednio architekta, in¿yniera budownictwa lub urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zwanego "¶wiadczeniem us³ug trans granicznych", bez konieczno¶ci uznawania kwalifikacji zawodowych. W ka¿dym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie okre¶lonych uprawnieñ budowlanych przez osobê wskazywan± do pe³nienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powy¿ej, Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie przez tak± osobê uprawnieñ wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnieñ lub jest szerszy. 9.2 Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia. 9.3 Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w pkt. 9.1 pkt. 2) lit. a-b niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych, Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, i¿ "stosowna sytuacja" wyst±pi wy³±cznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5. 3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów (dokumenty sk³adane na wezwanie zamawiaj±cego): 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert , lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu; wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SIWZ; 5) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 8 do SIWZ; 6) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785), wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 9 do SIWZ.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów (dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego): 1) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. W przypadku polisy OC, Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia do dokumentu dowodów op³acenia wymagalnych sk³adek, zgodnie z przewidzianym w warunkach polisy schematem p³atno¶ci. Uwaga! Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego dokumentów, o których mowa w pkt 1 - 2, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego warunku. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów (dokumenty sk³adana na wezwanie Zamawiaj±cego): 1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane; wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 5 do SIWZ; 2) dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci wskazuj±ce, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone; Uwaga! Dowodami, o których mowa powy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

16.1 Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ w ofercie nastêpuj±ce dokumenty oraz o¶wiadczenia: 1) formularz ofertowy (wed³ug za³±czonego druku, za³±cznik nr 1 do SIWZ), 2) dowód wp³acenia (wniesienia) wadium (za³±cznik Wykonawcy), 3) o¶wiadczenie okre¶lone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 - 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówieñ publicznych oraz spe³nienia warunków udzia³u (za³±cznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 4) zobowi±zanie podmiotu na którego zasoby powo³uje siê Wykonawca (je¶li dotyczy, za³±cznik Wykonawcy). 5) pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, 6) pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±; Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.1.5 i 16.1.6 powinno byæ przedstawione w formie orygina³u, ewentualnie w formie po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii. 11.3 WYMAGANE DOKUMENTY W PRZYPADKU POWO£YWANIA SIÊ NA ZASOBY INNYCH PODMIOTÓW. 1) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych. zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da, aby przedstawiony mu dokument (lub dokumenty) okre¶la³ w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, oznacza, ¿e podmiot udostêpniaj±cy zasoby zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±; 3) Dokument (lub dokumenty) o których mowa wy¿ej, nale¿y z³o¿yæ z ofert±. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 5) Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Pzp, ZAMAWIAJ¡CY ¯¡DA od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów okre¶lonych w pkt. 11.2.3. 11.7 JE¯ELI WYKONAWCA MA SIEDZIBÊ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.2.3: ppkt. 1-3 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert), b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert). 2) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 5) W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 6) Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3.000 z³ (s³ownie: trzy tys.)


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ z nim umowê w sprawie nin. zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do specyfikacji. 24.2 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa; 2) w wypadku zmian formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z art. 149 ustawy; 3) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest p³acone wynagrodzenie; 4) z powodu konieczno¶ci wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego (lub Wykonawcy), 5) z powodu istotnych braków lub b³êdów w dokumentacji projektowej, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa, 6) wypadku aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów; 7) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, 8) z powodu wyst±pienia robót dodatkowych, niemo¿liwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez do¶wiadczonego Wykonawcê, 9) z powodu wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 10) w wypadku zmiany terminu realizacji zamówienia o przez jego przed³u¿enie ze wzglêdu na przyczyny le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego dotycz±ce np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji zamówienia, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. si³ê wy¿sz± np. po¿ar, zalanie itp.; 11) z powodu przed³u¿ania siê uzgodnieñ zewnêtrznych w organach administracji publicznej z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy; 12) z powodu niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury, utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych terminowe wykonanie przedmiotu umowy - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, 13) z powodu wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 14) z powodu wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót, które nie wynika z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zawinionych przez Wykonawcê), 15) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy pod warunkiem zaakceptowania przez Zamawiaj±cego i wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób bêd± takie same lub wy¿sze od kwalifikacji i do¶wiadczenia wymaganego postanowieniami SIWZ, 16) z powodu wyst±pienia si³y wy¿szej powoduj±cej powstanie zdarzenia losowego, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, a które zagra¿a bezpieczeñstwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powsta³a szkoda w znacznych rozmiarach, 17) z powodu wyst±pienia okoliczno¶ci nie zawinionych przez strony, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, 18) z powodu zmian przepisów prawa zwi±zanych z realizacj± zamówienia (VAT, przepisy bran¿owe zwi±zane z przedmiotem zamówienia); 19) z powodu zmian stanu prawnego lub faktycznego, które maj± wp³yw na tre¶æ zawartej umowy, je¿eli taka zamiana le¿y w interesie publicznym; 20) zmiany wynagrodzenia w wyniku: a) robót dodatkowych - roboty te bêd± rozliczne na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcê i zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiaj±cego. Kosztorysy te bêd± opracowane w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia: - ceny jednostkowe na roboty tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym zostan± ustalone w oparciu o zapisy przyjête z kosztorysu z³o¿onego przez Wykonawcê. - w przypadku robót niezbêdnych do wykonania zamówienia podstawowego, ale nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, ich ceny jednostkowe zostan± okre¶lone na podstawie cen publikowanych przez Wydawnictwo SECOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego wyst±pienie konieczno¶ci wykonania tych robót. b) robót zamiennych i/lub zmiany technologii - roboty zamienne i/lub zmiana technologii rozliczane bêd± na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcê i zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiaj±cego. Kosztorysy te bêd± opracowane w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia: - ceny jednostkowe na roboty tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym zostan± ustalone w oparciu o zapisy przyjête z kosztorysu z³o¿onego przez Wykonawcê w dacie podpisania umowy. - w przypadku robót niezbêdnych do wykonania zamówienia podstawowego, ale nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, ich ceny jednostkowe zostan± okre¶lone na podstawie cen publikowanych przez Wydawnictwo SECOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego wyst±pienie konieczno¶ci wykonania tych robót. c) odst±pienia od czê¶ci umowy. 24.3 Zmiany w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP, tj.: 1) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 2) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. 3) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 15%warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 24.4. Zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± dokonane za zgod± stron, wy³±cznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-03, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy informujê, ¿e: ? administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Zak³ad Wodoci±gów i Kanalizacji z siedzib± w Bia³obrzegach ul. Rzemie¶lnicza 30, 26-800 Bia³obrzegi, zwik@bialobrzegi.pl l ? inspektorem ochrony danych osobowych w Zak³adzie Wodoci±gów jest. Krzysztof Sielski, adres do korespondencji, zwik@bialobrzegi.pl , iod @zwik.bialobrzegi.pl ? Pana/Pani dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn." Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla osiedla budynków jednorodzinnych w ul. Lawendowej i Bia³ej w Bia³obrzegach. " (nr sprawy: ZP.271.1.3.2019), prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pana/Pani danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; - obowi±zek podania przez Pana/Pani± danych osobowych bezpo¶rednio Pana/Pani dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pan/Pani: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pana/Pani dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Panu/Pani: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Otrzymuj±: strona internetowa: www.bip.bialobrzeqi.pl/zwik tablica og³oszeñ ZWiK - 1 egz. ZP.271.3..2019 - 1 egz.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.