Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-05-17
Warszawa: ¦wiadczenie us³ug recepcyjnych i dozoru w budynkach Krajowej Szko³y Administracji Publicznej.
Numer og³oszenia: 54895 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szko³a Administracji Publicznej , ul. Wawelska 56, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 60 80 177, 60 80 173, faks 22 60 80 277, 60 80 273.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ksap.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pañstwowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug recepcyjnych i dozoru w budynkach Krajowej Szko³y Administracji Publicznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest us³uga recepcyjna i dozoru w budynkach Krajowej Szko³y Administracji Publicznej w Warszawie przy ul. Wawelskiej 56 oraz hotelu w Al. Solidarno¶ci 87A, obejmuj±ca wielokondygnacyjne budynki, gara¿, teren wewnêtrzny oraz zewnêtrzny przyleg³y do budynków, ¶wiadczona w okresie 24 miesiêcy od dnia podpisania umowy i rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi. 2.Wykonawca musi zapewniæ stabilny i sta³y sk³ad osobowy pracowników recepcji i dozoru (nie wiêcej ni¿ 9 i nie mniej ni¿ 6 osób). Przed rozpoczêciem realizacji umowy przez ka¿dego pracownika Wykonawcy, Zamawiaj±cy przeprowadzi rozmowê kwalifikacyjn±. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do ¿±dania od Wykonawcy zaproponowania kolejnej osoby, spe³niaj±cej warunki opisane w pkt. 3.8. niniejszej SIWZ. Dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków opisanych w pkt. 3.8. niniejszej SIWZ zostan± przekazane Zamawiaj±cemu przed rozmow± kwalifikacyjn±. 3.Zamawiaj±cy wymaga, by pracownicy bezpo¶rednio ¶wiadcz±cy us³ugi recepcyjne i dozoru posiadali odpowiednie do¶wiadczenie do zakresu wykonywanych zadañ. Zamawiaj±cy wyklucza umundurowanie oraz zastrzega sobie prawo uzgodnienia szczegó³ów ubioru pracowników ¶wiadcz±cych przedmiotow± us³ugê z Wykonawc±. 4.Przedmiot zamówienia w budynku przy ul. Wawelskiej 56 obejmuje ¶wiadczenie us³ugi recepcyjnej (w godzinach od 8:00 do 17:00 w dni robocze) oraz ¶wiadczenie us³ugi dozoru (w godzinach od 17:00 do 8:00 w dni robocze oraz 24 godziny na dobê w pozosta³e dni). 5.Przedmiot zamówienia w budynku hotelu znajduj±cym siê przy Al. Solidarno¶ci 87A obejmuje ¶wiadczenie us³ugi dozoru(24 godziny na dobê we wszystkie dni roku). 6.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni odpowiedni nadzór nad osobami ¶wiadcz±cymi us³ugi recepcyjne i dozoru, w szczególno¶ci system umo¿liwiaj±cy kontrolê nad wykonywaniem obchodu budynków. 7.Co do zasady nale¿y przyj±æ, ¿e us³uga w obu budynkach powinna byæ ¶wiadczona przez jednego pracownika w danym czasie na budynek. W szczególnych przypadkach na wniosek Zamawiaj±cego Wykonawca zapewni odpowiednio zwiêkszon± obsadê recepcji. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.99.20.00 - Us³ugi recepcyjne 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest obowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 10 000,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych) obejmuj±ce okres zwi±zania ofert±.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ siê nale¿ytym wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch analogicznych us³ug (umów) recepcyjnych i dozoru trwaj±cych minimum 12 miesiêcy na kwotê co najmniej 150 000,00 PLN (sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych) brutto ka¿da (warto¶æ roczna). Za analogiczne us³ugi Zamawiaj±cy uzna us³ugi recepcyjne prowadzone w budynkach instytucji publicznych. Wykonanie b±d¼ wykonywanie kilku us³ug recepcyjnych i dozoru na rzecz tego samego Zamawiaj±cego uznane zostanie jako jedna us³uga. Dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia musz± byæ wystawione po minimalnym okresie wykonania lub wykonywania us³ugi (12 miesiêcy).
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ posiadanie op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na warto¶æ nie mniejsz± ni¿: 1 500 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 91
- 2 - Do¶wiadczenie Wykonawcy - 9
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ksap.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Krajowa Szko³a Administracji Publicznej, ul. Wawelska 56, 00-922 Warszawa, pokój nr 16.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Krajowa Szko³a Administracji Publicznej, ul. Wawelska 56, 00-922 Warszawa, pokój nr 14.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWI¡ZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE O¦WIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydzia³ MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umow± dla podmiotów rz±dowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równowa¿nych
- Dostawa p³yty grzewczej do mikroskopu
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia obiektów Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie - od 1 sierpnia 2024 - do 1 sierpnia 2026
- ZP/12/2024 "¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w £odzi"
- Us³ugi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz us³ugi otwierania i zamykania budynków.
- Us³ugi ochrony osób i mienia na rzecz S±du Rejonowego w Miko³owie
- Us³uga ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego dla £odzi-Widzewa w £odzi
- Us³uga "Ca³odobowa ochrona osób i mienia ¶wiadczona na rzecz Miêdzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.