eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › ,,Świadczenie usług geodezyjnych w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-19



Ogłoszenie nr 548751-N-2017 z dnia 2017-07-19 r.

Gmina Zawiercie: ,,Świadczenie usług geodezyjnych w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawiercie, krajowy numer identyfikacyjny 51596800000, ul. ul. Leśna  2 , 42400   Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 49 41 267, , e-mail zamowieniapubliczne@zawiercie.eu, , faks 32 67 22 684.
Adres strony internetowej (URL): http//www.zawiercie.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.zawiercie.bip.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub przesyłką pocztową
Adres:
Urząd Miejski w Zawierciu ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Świadczenie usług geodezyjnych w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
Numer referencyjny: ZP.271.64.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Świadczenie usług geodezyjnych w zakresie rozgraniczenia nieruchomości". Zamówienie składa się z trzech części: Część 1: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej jako działka nr 3161/1 ark. m. 14 o powierzchni 0.1047 ha, obręb Kromołów, z nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działka nr 3160/4 i 3160/5 ark. m. 14 o powierzchni 0.0841 ha, obręb Kromołów miasto Zawiercie. Część 2: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej jako działka nr 80 ark. m. 46 o powierzchni 0.0488 ha, obręb Zawiercie, z nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działka nr 79 ark. m. 46 o powierzchni 0.0424 ha, obręb miasto Zawiercie. 1. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 , 2, 3 obejmuje: 1) Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obowiązującymi standardami technicznymi: - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 1629 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości ( Dz. U. z 1999r. Nr 45 poz. 453 ), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r.w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2011 r. Nr 263, poz. 1572), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r., w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1183 ), - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm ). 2) Przedstawienie Zamawiającemu do odbioru przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie. 3) W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia - do naprawienie dostrzeżonych wad w terminie określonym przez Zamawiającego. 4) Poniesienie wszystkich kosztów rozgraniczenia, w tym materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją zamówienia ( dotyczy części 1,2,3) 1) Geodeta ustala granicę w oparciu o hierarchicznie określone następujące po sobie kryteria: - znaki i ślady graniczne, mapy i inne dokumenty oraz punkty osnowy geodezyjnej, pozwalające na jednoznaczne określenie przebiegu granicy, - zgodne oświadczenia stron lub jednej strony o ile druga strona nie składa oświadczeń i nie kwestionuje granicy, - do zwarcia ugody granicznej przed geodetą może dojść tylko wówczas, gdy zebrane w sprawie dowody nie są miarodajne do ustalenia przebiegu granicy, a strony nie złożyły zgodnego oświadczenia woli w tym zakresie tj. wówczas gdy istnieje między nimi spór, wtedy geodeta nakłania strony do zawarcia ugody. 2) Geodeta ma prawo odmówić spisania ugody granicznej, jeżeli stwierdzi, że nie ma ku temu podstaw ( gdy jej treść byłaby sprzeczna ze zgromadzonym w sprawie materiałem dowodowym lub też gdy np. uzna, że swoimi rozporządzeniami strony zmierzają do obejścia przepisów o formie czynności prawnych zastrzeżonych ( przeniesienie własności w formie aktu notarialnego), 3) Ugodę pod rygorem jej nieważności muszą podpisać wszyscy właściciele i współwłaściciel nieruchomości ( w tym także mąż i żona jeśli nieruchomość stanowi małżeńską wspólność ustawową ). 3. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Z uwagi na charakter świadczenia i wykonywanych czynności, które nie wyczerpują przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22. § 1. Kodeksu Pracy ( Dz.U. 2016, poz. 1666 z późn. zm) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę. 4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-15

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia: Część 1- w terminie do 15 grudnia 2017r, w tym 100 dni - liczone od daty zawarcia umowy, na przygotowanie i przedłożenie kompletnej dokumentacji rozgraniczeniowej. Część 2 - w terminie do 15 grudnia 2017 r, w tym 100 dni - liczone od daty zawarcia umowy, na przygotowanie i przedłożenie kompletnej dokumentacji rozgraniczeniowej. Część 3 - w terminie do 15 grudnia 2017 r w tym 100 dni - liczone od daty zawarcia umowy, na przygotowanie i przedłożenie kompletnej dokumentacji rozgraniczeniowej. Za datę zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dostarczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji rozgraniczeniowej nieruchomości po uprzednim zaewidencjonowaniu dokumentacji technicznej w zbiorze ewidencji materiałów zasobu Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Zawierciu (GODGiK w Zawierciu), stanowiącej podstawę wydania stosownego rozstrzygnięcia w formie decyzji, w sprawie prowadzonego przez Prezydenta Miasta Zawiercia postępowania o rozgraniczenie nieruchomości. Wykonawca w terminie do 100 dni od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu kompletną dokumentację rozgraniczeniową w celu dokonania oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami. Ocena dokumentacji zostanie przeprowadzona w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia. Pozytywna ocena prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości będzie stanowić podstawę do wnioskowania przez Wykonawcę o przyjęcie dokumentacji rozgraniczeniowej ( operatu technicznego) do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: Część 1: 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 2 000 zł (brutto) każda, polegające na wykonaniu prac geodezyjno-kartograficznych w zakresie rozgraniczenia nieruchomości. Cześć 2: 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 2 000 zł (brutto) każda, polegające na wykonaniu prac geodezyjno-kartograficznych w zakresie rozgraniczenia nieruchomości. Część 3: 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 2 000 zł (brutto) każda, polegające na wykonaniu prac geodezyjno-kartograficznych w zakresie rozgraniczenia nieruchomości. Uwaga : W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych. Uwaga : W przypadku składania ofert na dwie lub wszystkie części ( zadania) wystarczającym będzie wykazanie minimum 2 usług o wartości nie mniejszej niż 2.000 zł ( brutto ) każda, polegających na wykonaniu prac geodezyjno-kartograficznych w zakresie rozgraniczenia nieruchomości. 2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie ( dysponuje lub będzie dysponował) osobą niezbędną do wykonania niniejszego zamówienia ( w zakresie części 1, części 2, część 3) tj. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2016r. , poz. 1629 z późn. zm.) z zakresu 2 t. j. rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016, poz. 65), bądź na podstawie innych właściwych przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Uwaga : Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga : W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do koga miałby składać przedmiotowe oświadczenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorach umów. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, przy czym zmiany istotnych jej postanowień mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3) nastąpi przekształcenie podmiotowe Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 - dla części 1, załącznik nr 1a - dla części 2 , załącznik nr 1 b - dla części 3 do SIWZ. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.) Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 2.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2017, poz. 570 z późn. zm.), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zmieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.07.2017r

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej jako działka nr 3161/1 ark. m. 14 o powierzchni 0.1047 ha, obręb Kromołów, z nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działka nr 3160/4 i 3160/5 ark. m. 14 o powierzchni 0.0841 ha, obręb Kromołów miasto Zawiercie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obowiązującymi standardami technicznymi: - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 1629 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości ( Dz. U. z 1999r. Nr 45 poz. 453 ), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r.w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2011 r. Nr 263, poz. 1572), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r., w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1183 ), - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm ). 2) Przedstawienie Zamawiającemu do odbioru przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie. 3) W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia - do naprawienie dostrzeżonych wad w terminie określonym przez Zamawiającego. 4) Poniesienie wszystkich kosztów rozgraniczenia, w tym materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją zamówienia: 1) Geodeta ustala granicę w oparciu o hierarchicznie określone następujące po sobie kryteria: - znaki i ślady graniczne, mapy i inne dokumenty oraz punkty osnowy geodezyjnej, pozwalające na jednoznaczne określenie przebiegu granicy, - zgodne oświadczenia stron lub jednej strony o ile druga strona nie składa oświadczeń i nie kwestionuje granicy, - do zwarcia ugody granicznej przed geodetą może dojść tylko wówczas, gdy zebrane w sprawie dowody nie są miarodajne do ustalenia przebiegu granicy, a strony nie złożyły zgodnego oświadczenia woli w tym zakresie tj. wówczas gdy istnieje między nimi spór, wtedy geodeta nakłania strony do zawarcia ugody. 2) Geodeta ma prawo odmówić spisania ugody granicznej, jeżeli stwierdzi, że nie ma ku temu podstaw ( gdy jej treść byłaby sprzeczna ze zgromadzonym w sprawie materiałem dowodowym lub też gdy np. uzna, że swoimi rozporządzeniami strony zmierzają do obejścia przepisów o formie czynności prawnych zastrzeżonych ( przeniesienie własności w formie aktu notarialnego), 3) Ugodę pod rygorem jej nieważności muszą podpisać wszyscy właściciele i współwłaściciel nieruchomości ( w tym także mąż i żona jeśli nieruchomość stanowi małżeńską wspólność ustawową ). 3. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Z uwagi na charakter świadczenia i wykonywanych czynności, które nie wyczerpują przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22. § 1. Kodeksu Pracy ( Dz.U. 2016, poz. 1666 z późn. zm) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę. 4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: : Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej jako działka nr 80 ark. m. 46 o powierzchni 0.0488 ha, obręb Zawiercie, z nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działka nr 79 ark. m. 46 o powierzchni 0.0424 ha, obręb miasto Zawiercie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obowiązującymi standardami technicznymi: - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 1629 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości ( Dz. U. z 1999r. Nr 45 poz. 453 ), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r.w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2011 r. Nr 263, poz. 1572), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r., w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1183 ), - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm ). 2) Przedstawienie Zamawiającemu do odbioru przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie. 3) W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia - do naprawienie dostrzeżonych wad w terminie określonym przez Zamawiającego. 4) Poniesienie wszystkich kosztów rozgraniczenia, w tym materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją zamówienia: 1) Geodeta ustala granicę w oparciu o hierarchicznie określone następujące po sobie kryteria: - znaki i ślady graniczne, mapy i inne dokumenty oraz punkty osnowy geodezyjnej, pozwalające na jednoznaczne określenie przebiegu granicy, - zgodne oświadczenia stron lub jednej strony o ile druga strona nie składa oświadczeń i nie kwestionuje granicy, - do zwarcia ugody granicznej przed geodetą może dojść tylko wówczas, gdy zebrane w sprawie dowody nie są miarodajne do ustalenia przebiegu granicy, a strony nie złożyły zgodnego oświadczenia woli w tym zakresie tj. wówczas gdy istnieje między nimi spór, wtedy geodeta nakłania strony do zawarcia ugody. 2) Geodeta ma prawo odmówić spisania ugody granicznej, jeżeli stwierdzi, że nie ma ku temu podstaw ( gdy jej treść byłaby sprzeczna ze zgromadzonym w sprawie materiałem dowodowym lub też gdy np. uzna, że swoimi rozporządzeniami strony zmierzają do obejścia przepisów o formie czynności prawnych zastrzeżonych ( przeniesienie własności w formie aktu notarialnego), 3) Ugodę pod rygorem jej nieważności muszą podpisać wszyscy właściciele i współwłaściciel nieruchomości ( w tym także mąż i żona jeśli nieruchomość stanowi małżeńską wspólność ustawową ). 3. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Z uwagi na charakter świadczenia i wykonywanych czynności, które nie wyczerpują przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22. § 1. Kodeksu Pracy ( Dz.U. 2016, poz. 1666 z późn. zm) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę. 4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej jako działka nr 3/2, ark. m. 19 o powierzchni 0.2032 ha, obręb Zawiercie z nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działka nr 3/1 , ark. m. 19 o powierzchni 0.2024 ha, obręb Zawiercie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obowiązującymi standardami technicznymi: - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 1629 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości ( Dz. U. z 1999r. Nr 45 poz. 453 ), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r.w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2011 r. Nr 263, poz. 1572), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r., w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1183 ), - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm ). 2) Przedstawienie Zamawiającemu do odbioru przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie. 3) W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia - do naprawienie dostrzeżonych wad w terminie określonym przez Zamawiającego. 4) Poniesienie wszystkich kosztów rozgraniczenia, w tym materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją zamówienia: 1) Geodeta ustala granicę w oparciu o hierarchicznie określone następujące po sobie kryteria: - znaki i ślady graniczne, mapy i inne dokumenty oraz punkty osnowy geodezyjnej, pozwalające na jednoznaczne określenie przebiegu granicy, - zgodne oświadczenia stron lub jednej strony o ile druga strona nie składa oświadczeń i nie kwestionuje granicy, - do zwarcia ugody granicznej przed geodetą może dojść tylko wówczas, gdy zebrane w sprawie dowody nie są miarodajne do ustalenia przebiegu granicy, a strony nie złożyły zgodnego oświadczenia woli w tym zakresie tj. wówczas gdy istnieje między nimi spór, wtedy geodeta nakłania strony do zawarcia ugody. 2) Geodeta ma prawo odmówić spisania ugody granicznej, jeżeli stwierdzi, że nie ma ku temu podstaw ( gdy jej treść byłaby sprzeczna ze zgromadzonym w sprawie materiałem dowodowym lub też gdy np. uzna, że swoimi rozporządzeniami strony zmierzają do obejścia przepisów o formie czynności prawnych zastrzeżonych ( przeniesienie własności w formie aktu notarialnego), 3) Ugodę pod rygorem jej nieważności muszą podpisać wszyscy właściciele i współwłaściciel nieruchomości ( w tym także mąż i żona jeśli nieruchomość stanowi małżeńską wspólność ustawową ). 3. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Z uwagi na charakter świadczenia i wykonywanych czynności, które nie wyczerpują przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22. § 1. Kodeksu Pracy ( Dz.U. 2016, poz. 1666 z późn. zm) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę. 4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.