To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-30
Ogłoszenie nr 54853 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.
Przytoczna: "Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pracowni specjalistycznych: matematycznej, przyrodniczej i technologii informacyjno-komunikacyjnej do Szkoły Podstawowej w Przytocznej".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pt. "Otwarty Umysł- Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Przytocznej w pracownie specjalistyczne- matematyczną, przyrodniczą i technologii informacyjno - komunikacyjnej", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 9. "Infrastruktura społeczna", Działanie 9.3. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Poddziałanie 9.3.1. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23648-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytoczna, krajowy numer identyfikacyjny
21096682300000, ul.
ul. Rokitniańska
4,
66340
Przytoczna, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
0-95 7494310, faks
095 748 91 13, e-mail
zca@przytoczna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przytoczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pracowni specjalistycznych: matematycznej, przyrodniczej i technologii informacyjno-komunikacyjnej do Szkoły Podstawowej w Przytocznej".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WG-I.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli szkolnych i wyposażenia do pracowni specjalistycznych: matematycznej, przyrodniczej i technologii informacyjno-komunikacyjnej do Szkoły Podstawowej w Przytocznej przy ul. Polnej 17 wraz z dostarczeniem, załadunkiem/rozładunkiem, w ramach projektu "Otwarty Umysł- Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Przytocznej w pracownie specjalistyczne -matematyczną, przyrodniczą i technologii informacyjno-komunikacyjnej", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 9. "Infrastruktura społeczna", Działanie 9.3. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Poddziałanie 9.3.1. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zastał przedstawiony w załączniku nr 1A do SIWZ - "Szczegółowa specyfikacja zamówienia". 3.Wymienione w "Szczegółowej specyfikacji zamówienia" meble szkolne i wyposażenie powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji, sprawne, powinny posiadać karty gwarancyjne, instrukcję obsługi w języku polskim. Meble szkolne powinny być skręcone i przygotowane do natychmiastowej eksploatacji. Dopuszcza się ich dostarczenie w elementach, pod warunkiem ich montażu na miejscu u Zamawiającego zgodnie ze sztuką stolarską. Wszystkie dostarczone meble szkolne i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązujących prawem. Wyżej wskazane dokumenty należy przedłożyć przed podpisaniem umowy. 4.Wykonawca udzieli Zamawiającemu pełnej gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone meble szkolne i wyposażenie na okres 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy bez uwag. Gwarancja świadczona będzie na miejscu u Zamawiającego, realizowana najpóźniej w ciągu 48 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia wady. Czas usunięcia wady wynosi 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia za pomocą faxu lub e-maila. Okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. Jeśli w wyniku 2 napraw zgłoszonych wad przedmiot umowy nadal będzie wykazywał wady Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego, że przedmiot umowy wykazuje wady. Zgłoszone wady nie muszą być wadami jednego rodzaju, kolejno się powtarzającymi, lecz jakimikolwiek wadami przedmiotu umowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych i naprawy przedmiotu umowy lub jego wymiany na wolny od wad na warunkach określonych w pkt 4 powyżej. 6.Wykonawca dostarczy zamawiane meble szkolne i wyposażenie we własnym zakresie i na własny koszt do Szkoły Podstawowej w Przytocznej przy ul. Polnej 17, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:30. 7.Wykonawca odpowiada za dostarczony przedmiot zamówienia w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 8.Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 9.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone meble szkolne i wyposażenie: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub - nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub - dostarczone meble szkolne i wyposażenie nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 10.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. Dostarczone meble szkolne i wyposażenie zostaną przyjęte przez Zamawiającego. Z odbioru dostarczonych mebli szkolnych i wyposażenia sporządzony będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące wykonanych zamówień. Kody robót CPV: 39160000-1- Meble szkolne 39112000-0 Krzesła 39121000-6 Biurka i stoły 39515410-2 Rolety wewnętrzne 39530000-6 Dywany, maty i dywaniki 30195910-4 Tablice do pisania 39151100-6 Stojaki
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39160000-1
Dodatkowe kody CPV:
39121000-6,
39112000-0,
39530000-6,
39515410-2,
39151100-6,
30195910-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27186.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33.108,75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.