eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Remont dachu i g³owic kominowych na budynku mieszkalnym po³o¿onym przy ul. Stanis³awa Moniuszki 45 w Pabianicach



Og³oszenie z dnia 2020-06-08



Og³oszenie nr 548328-N-2020 z dnia 2020-06-08 r.

Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej: Remont dachu i g³owic kominowych na budynku mieszkalnym po³o¿onym przy ul. Stanis³awa Moniuszki 45 w Pabianicach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 47001384300000, ul. ul. Warzywna  6 , 95-200  Pabianice, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. 42 22 59 285, e-mail zgm@zgm.pabianice.pl, faks 42 22 59 286.
Adres strony internetowej (URL): zgm.pabianice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
zgm.pabianice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
zgm.pabianice.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont dachu i g³owic kominowych na budynku mieszkalnym po³o¿onym przy ul. Stanis³awa Moniuszki 45 w Pabianicach
Numer referencyjny: ZGM.NZP.2422.2.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Remont dachu budynku mieszkalnego usytuowanego na terenie nieruchomo¶ci przy ulicy Stanis³awa Moniuszki 45 w Pabianicach obejmuje wykonanie: 1. Robót murarskich - przemurowanie i otynkowanie g³owic kominowych wykonanie tynków kominów w przestrzeni poddasza i strychu oraz otynkowanie czê¶ci ¶ciany pó³nocnej w pasach kominów 2. Robót ciesielsko/stolarskich - rozbiórka lukarn (10 szt.), wzmocnienie konstrukcji dachu zgodnie z projektem, czê¶ciowa wymiana odeskowania dachu. 3. Robót blacharsko/dekarskich - wymiana obróbek blacharskich (okapy, wiatrownice, wywiewki z pionów kanalizacyjnych, rynny, rury spustowe, obróbki kominów, itp.), wymiana pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej. 4. Przewidywany zakres robót: a) przemurowanie g³owic kominowych 7 szt. - 1.24 m3 b) wykonanie tynków kominów 48,18 m2 c) demonta¿ i monta¿ nowych obróbek blach. 54,54 m2 d) demonta¿ i monta¿ nowych rur 49,0 mb. e) demonta¿ i monta¿ nowych rynien 58,0 mb. f) rozbiórka lukarn 471,60 m2 g) rozbiórka elementów konstrukcji dachu 94,32 m2 h) uzupe³nienie odeskowania dachu 26,0 m2 i) naprawa i wzmocnienie konstrukcji dachu 64,0 mb. + 0,56 m3 krokwi j) rozbiórka starej papy 141,48 m2 k) krycie dachu pap± termozgrzewaln± 464,0 m2 5. Szczegó³owy zakres okre¶laj± za³±czone do niniejszej SIWZ: a) dokumentacja projektowa, b) szkicowy rysunek pod³±czeñ do przewodów kominowych, c) przedmiar robót, przy czym podany w nim zakres robót jest zakresem wymaganym do wykonania; natomiast podane w nich podstawy wyceny s± informacyjne i wycena robót dok³adnie wg tych podstaw nie jest obowi±zuj±ca dla wykonawców d) Wykaz robót tymczasowych i towarzysz±cych e) Zdjêcia budynku 6. Wymagania dotycz±ce jako¶ci wykonania robót okre¶laj± za³±czone do niniejszej SIWZ: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b) Parametry niektórych materia³ów budowlanych 7. Opis budynku zosta³ zamieszczony w dokumentacji projektowej, ogólnej charakterystyce obiektu, bêd±cej czê¶ci± Przedmiaru robót oraz na zdjêciach budynku. 8. Wymagania dotycz±ce zagospodarowania materia³ów z rozbiórki zosta³y okre¶lone w § 9 wzoru umowy stanowi±cej czê¶æ III SIWZ. 9. Termin wykonania zamówienia - do dnia 30.09.2020 r. Wymienione zakresy robót i u¿yte do ich wykonania materia³y nie zmieni± wystroju plastycznego przestrzeni publicznej wokó³ nieruchomo¶ci.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45261900-3
45262500-6
45320000-6
60100000-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: Rozpoczêcie realizacji zamówienia ma nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ ósmego dnia i nie pó¼niej ni¿ dziesi±tego dnia licz±c od dnia datowania umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Dla potwierdzenia przez wykonawcê sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy wymaga udokumentowania, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej za wszelkie szkody powsta³e w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci± gospodarcz± zwi±zan± z przedmiotem zamówienia; ubezpieczenie ma obejmowaæ szkody maj±tkowe, jak i niemaj±tkowe powsta³e w zwi±zku z odpowiedzialno¶ci± kontraktow± i deliktow± wykonawcy; wysoko¶æ ubezpieczenia ma byæ nie mniejsza ni¿ 240.000 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. Dla potwierdzenia przez wykonawcê zdolno¶ci technicznej do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy wymaga udokumentowania wykonania w ostatnich piêciu latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem. Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku je¿eli wykonawca wykona³ nale¿ycie (w szczególno¶ci - roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone) co najmniej dla dwóch inwestorów (zleceniodawców) remonty dachów i kominów (lub wykona³ nowe dachy i wymurowa³ nowe kominy) w zakresie krycia dachów pap± termozgrzewaln± (dla obu inwestorów) i wykonaniem robót ciesielsko - stolarskich oraz murarsko - tynkarskich (co najmniej jednego z inwestorów) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 75.000 z³ brutto dla ka¿dej ze wskazanych robót. 2. Dla potwierdzenia przez wykonawcê zdolno¶ci zawodowej do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy wymaga dysponowania przez wykonawcê osob± uprawnion± do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmuj±cym niniejsze zamówienie, tj. posiadaj±cego decyzjê o stwierdzeniu posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dalej - Uprawnienia budowlane) i bêd±cego aktywnym cz³onkiem w³a¶ciwej izby in¿ynierów budownictwa (lub innej izby, o ile jej cz³onkowie mog± kierowaæ robotami budowlanymi w zakresie obejmuj±cym niniejsze zamówienie).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

O¶wiadczenie wskazane w sekcji III pkt 3 oraz Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (odpisy nie nale¿y sk³adaæ wraz z ofert±)

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie nastêpuj±cych dokumentów: a/ w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22c ustawy PZP dotycz±cej sytuacji finansowej lub ekonomicznej - dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± w sekcji III punkt 1.2 wraz z dowodami op³acenia sk³adek, b/ w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu z art. 22d ustawy PZP dotycz±cego zdolno¶ci technicznej - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Je¿eli wykonawca wska¿e w wykazie roboty budowlane wykonane dla Zamawiaj±cego - nie jest zobowi±zany dostarczaæ po¶wiadczenia ich nale¿ytego wykonania. . Ilo¶ci, warto¶ci oraz wymagany zakres robót budowlanych zosta³ okre¶lony w sekcji III punkt 1.3. c/ w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu z art. 22d ustawy PZP dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej - informacji o osobie, która podejmie obowi±zki kierownika budowy wraz z kopi± Uprawnieñ budowlanych i za¶wiadczeniem w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa (lub innej, której cz³onkowie s± uprawnieni do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmuj±cym niniejsze zamówienie) potwierdzaj±cym aktywne cz³onkostwo w tej Izbie. (w/w dokumenty nie nale¿y sk³adaæ wraz z ofert±),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

O¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce obowi±zku podatkowego u zamawiaj±cego; pe³nomocnictwa - je¿eli dotyczy; zobowi±zanie podmiotu trzeciego (lub inny dokument), na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega - je¿eli dotyczy. Przekazywane po otwarciu ofert - informacja o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej z innymi uczestnikami postêpowania oraz, je¿eli wyst±pi przynale¿no¶æ, mo¿na do³±czyæ do informacji dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, je¿eli faktycznie powi±zania te nie skutkuj± zak³óceniem konkurencji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja-przed³u¿enie rêkojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony zgodnie przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie w n/w przypadkach: 1) ustawowej zmiany podatku VAT - rozliczenie nast±pi zgodnie z § 21 ust. 3 umowy, (wg stawki obowi±zuj±cej na dzieñ wystawienia faktury - dotyczy wykonawcy, który podatek VAT uwzglêdni³ w cenie oferty), 2) zmiany materia³ów budowlanych wskazanych w Parametrach dokonanej zgodnie z § 12 umowy (tj. na materia³y o lepszych w³a¶ciwo¶ciach technicznych), 3) zmiany podwykonawcy na którego zasoby powo³ywa³ siê Wykonawca; zmiana ta ma byæ dokonana zgodnie z § 18 ust. 5 umowy (dotyczy wy³±cznie wykonawcy, który bêdzie powo³ywa³ siê na zasoby innego podmiotu), 4) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, je¿eli przewidywane w Przedmiarach robót ilo¶ci robót zakryte w trakcie sporz±dzania Przedmiaru w ra¿±cy sposób odbiegaj± od stanu faktycznego (min. 10 %). Stawka rycza³towa okre¶lona w § 2 umowy zostanie wówczas skorygowana o warto¶æ wynikaj±c± ze zmiany ilo¶ci robót oraz cen jednostkowych wskazanych w Kosztorysie ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 10 do umowy, 5) wyd³u¿enia maksymalnie o 30 dni kalendarzowych terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powsta³ych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, b) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, c) w razie konieczno¶ci dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, d) w razie zaistnienia zdarzeñ niezale¿nych od Stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze dzia³ania si³y wy¿szej, za które uwa¿a siê zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, wystêpuj±ce po zawarciu umowy, a których strony nie by³y w stanie przewidzieæ w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemo¿liwiaj± wykonanie Przedmiotu umowy w sposób nale¿yty, e) wyst±pienia robót dodatkowych nieobjêtych zamówieniem podstawowym lub robót zamiennych, 6) zaistnienia sytuacji wynikaj±cych z aktów prawnych wydanych w zwi±zku z wyst±pieniem pandemii choroby COVID-19 wywo³anej koronawirusem SARS-CoV-2, 7) zmian dokonywanych na podstawie art. 144 ust. 1 punkty 2-6 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.