eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-04-20



Ogłoszenie nr 548297-N-2018 z dnia 2018-04-20 r.

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 29114910400000, ul. ul. Oskara Kolberga  4 , 25620   Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 3457496, 041 3671611, e-mail kiki@praca.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.kielce.praca.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.pupkielce.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach, ul. Kolberga 4; 25-620 Kielce


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach
Numer referencyjny: KK.KOP.261.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej w okresie od dnia 01.06.2018 r. do dnia 31.05.2020 r. dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach oraz 12 Lokalnych Punktów Informacyjno-Konsultacyjnych urzędu mieszczących się na terenie powiatu kieleckiego tj.: 1) Siedziba główna: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach, ul. Kolberga 4, 25-620 Kielce, 2) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Chmielniku, ul. Mielczarskiego 7, 26-020 Chmielnik, 3) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Łopusznie, ul. Strażacka 12, 26-070 Łopuszno, 4) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Nowej Słupi, ul. Kielecka 25, 26-006 Nowa Słupia, 5) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Rakowie, ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków, 6) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Mniowie, ul. Centralna 11, 26-080 Mniów, 7) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Chęcinach, ul. Białego Zagłębia 1, 26-060 Chęciny, 8) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Łagowie, ul. Rynek 62, 26-025 Łagów, 9) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Bodzentynie, ul. Kielecka 83, 26-010 Bodzentyn, 10) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Bielinach, ul. Żeromskiego 2, 26-004 Bieliny, 11) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Zagnańsku, ul. Turystyczna 64, 26-050 Zagnańsk, 12) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Piekoszowie, ul. Czarnowska 59, 26-065 Piekoszów, 13) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Strawczynie, ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn 2. Świadczenie usług telekomunikacyjnych będzie się odbywać za pomocą łącza telefonicznego ISDN 30B + D, z numeracją 200 numerów DDI z zakresu od 41 367 11 00 do 41 367 11 99 oraz od 41 367 16 00 do 41 367 16 99 - w lokalu przy ul. Kolberga 4, 25-620 Kielce. Zamawiający posiada własną centralę telefoniczną dla lokalu przy ul. Kolberga 4, 25-620 Kielce, centrala telefoniczna UNIFY OPENSCAPE BUSINESS X8 wyposażona w kartę PRA. Brak jest możliwości podłączenia innego rodzaju łączy miejskich. Ponadto Zamawiający dla lokalu przy Kolberga 4 Kielce, posiada jedną linię analogową dla której będzie świadczona usługa telefonii stacjonarnej na numerze 41 345-74-97. 3. Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Lokalnych Punktów Informacyjno-Konsultacyjnych urzędu będzie się odbywać na następujących łączach analogowych: 1) LPIK I Chmielnik, ul. Mielczarskiego 7, 26-020 numer linii: 41 354 24 73 2) LPIK II Łopuszno, ul. Strażacka 12, 26-070 numer linii: 41 391 47 69 3) LPIK III Nowa Słupia, ul. Kielecka 25, 26-006 numer linii: 41 317 80 20 4) LPIK IV Raków, ul. Ogrodowa 1, 26-035 numer linii: 41 353 51 19 5) LPIK V Mniów, ul. Centralna 11, 26-080 numer linii: 41 373 76 74 6) LPIK VI Chęciny, ul. Białego Zagłębia 1, 26-060 numer linii: 41 315 11 16 7) LPIK VII Bodzentyn, ul. Kielecka 83, 26-010 numer linii: 41 311 50 61 8) LPIK VIII Łagów, ul. Rynek 62, 26-025 numer linii: 41 307 40 28 9) LPIK IX Bieliny, ul. Żeromskiego 2, 26-004 numer linii: 41 343 30 69 10) LPIK X Zagnańsk, ul. Turystyczna 64, 26-050 numer linii: 41 311 32 91 11) LPIK XIII Piekoszów, ul. Czarnowska 59, 26-065 numer linii: 41 303 80 33 12) LPIK XIV Strawczyn, ul. Żeromskiego 16, 26-067 numer linii: 41 354 21 45 4. W ramach wykonywanej usługi telekomunikacyjnej Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały dostęp do sieci telefonii stacjonarnej i umożliwi realizowanie wychodzących i przychodzących połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, z siecią telefonii komórkowej oraz usługi faksowe. 5. Ponadto w ramach świadczonej usługi Wykonawca zapewni: 1) Dla łącza telefonicznego ISDN 30B + D, z numeracją 200 numerów DDI: a) sekundowe naliczanie czasu realizowanych połączeń, b) usługę faksu, c) brak opłat za inicjację połączeń, d) bezpłatne ograniczenie ruchu wyjściowego polegające na blokowaniu wybranych przez Zamawiającego połączeń wychodzących zaczynających się np. na 0-700..., 0-400..., 0-300..., e) comiesięczne dostarczanie nieodpłatnie z każdą faktura bilingu w formie papierowej tj.: wykazu wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego typu połączenia, numeru wywołanego, daty, godziny rozpoczęcia połączenia oraz czasu jego trwania i wysokości opłat. Zamawiający dopuszcza dostarczanie bilingów w formie elektronicznej na wskazany przez zamawiającego adres e-mail f) bezpłatne połączenia na numery alarmowe tj.: 997, 998, 999, 112 itp. g) prezentacja numeru, h) usługi nie mogą być świadczone z użyciem technologii alternatywnych np. przez Internet, technologia VOIP lub drogą radiową, i) bezpłatne połączenia pomiędzy numerami wewnętrznymi Urzędu (dotyczy 200 numerów DDI z zakresu od 41 367 11 00 do 41 367 11 99 oraz od 41 367 16 00 do 41 367 16 99), j) bezpłatne przeniesienie sieci numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego bez nieuzasadnionej przerwy w pracy. Dotychczasowy operator : Orange. Przeniesienie numerów winno się odbyć poza godzinami pracy Zamawiającego lub w dni wolne od pracy, k) zachowanie dotychczasowej numeracji telefonów Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z zachowaniem numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych. 2) Dla linii telefonicznej o numerze 41 345-74-97: a) nielimitowane połączenia wychodzące dla połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, z siecią telefonii komórkowej, b) sekundowe naliczanie czasu realizowanych połączeń międzynarodowych, c) usługę faksu, d) brak opłat za inicjację połączeń, e) bezpłatne ograniczenie ruchu wyjściowego polegające na blokowaniu wybranych przez Zamawiającego połączeń wychodzących zaczynających się np. na 0-700..., 0-400..., 0-300..., f) bezpłatne połączenia na numery alarmowe tj.: 997, 998, 999, 112 itp. g) prezentacja numeru, h) usługi nie mogą być świadczone z użyciem technologii alternatywnych np. przez Internet, technologia VOIP lub drogą radiową, i) bezpłatne przeniesienie numeru telefonu dotychczas wykorzystywanego przez Zamawiającego bez nieuzasadnionej przerwy w pracy. Dotychczasowy operator : Orange. Przeniesienie numeru winno się odbyć poza godzinami pracy Zamawiającego lub w dni wolne od pracy, j) zachowanie dotychczasowego numeru telefonu Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z zachowaniem numeru telefonu dotychczas wykorzystywanego. 3) Dla linii telefonicznych znajdujących się w Lokalnych Punktach Informacyjno-Konsultacyjnych Urzędu na terenie powiatu kieleckiego tj.: LPIK I Chmielnik, ul. Mielczarskiego 7, 26-020 numer linii: 41 354 24 73 LPIK II Łopuszno, ul. Strażacka 12, 26-070 numer linii: 41 391 47 69 LPIK III Nowa Słupia, ul. Kielecka 25, 26-006 numer linii: 41 317 80 20 LPIK IV Raków, ul. Ogrodowa 1, 26-035 numer linii: 41 353 51 19 LPIK V Mniów, ul. Centralna 11, 26-080 numer linii: 41 373 76 74 LPIK VI Chęciny, ul. Białego Zagłębia 1, 26-060 numer linii: 41 315 11 16 LPIK VII Bodzentyn, ul. Kielecka 83, 26-010 numer linii: 41 311 50 61 LPIK VIII Łagów, ul. Rynek 62, 26-025 numer linii: 41 307 40 28 LPIK IX Bieliny, ul. Żeromskiego 2, 26-004 numer linii: 41 343 30 69 LPIK X Zagnańsk, ul. Turystyczna 64, 26-050 numer linii: 41 311 32 91 LPIK XIII Piekoszów, ul. Czarnowska 59, 26-065 numer linii: 41 303 80 33 LPIK XIV Strawczyn, ul. Żeromskiego 16, 26-067 numer linii: 41 354 21 45 a) nielimitowane połączenia wychodzące dla połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, z siecią telefonii komórkowej, b) sekundowe naliczanie czasu realizowanych połączeń międzynarodowych, c) usługę faksu, d) brak opłat za inicjację połączeń, e) bezpłatne ograniczenie ruchu wyjściowego polegające na blokowaniu wybranych przez Zamawiającego połączeń wychodzących zaczynających się np. na 0-700..., 0-400..., 0-300..., f) bezpłatne połączenia na numery alarmowe tj.: 997, 998, 999, 112 itp. g) prezentacja numeru, h) usługi nie mogą być świadczone z użyciem technologii alternatywnych np. przez Internet, technologia VOIP lub drogą radiową, i) bezpłatne przeniesienie numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego bez nieuzasadnionej przerwy w pracy. Dotychczasowy operator : Orange. Przeniesienie numeru winno się odbyć poza godzinami pracy Zamawiającego lub w dni wolne od pracy, j) zachowanie dotychczasowych numerów telefonów Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z zachowaniem numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych. 6. Średni orientacyjny czas połączeń dla łącza telefonicznego ISDN 30B + D, z numeracją 200 numerów DDI z zakresu od 41 367 11 00 do 41 367 11 99 oraz od 41 367 16 00 do 41 367 16 99 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 58:33:00; b) połączenia międzystrefowe: 03:08:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:03:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 39:58:00; 7. Średni orientacyjny czas połączeń dla linii telefonicznej znajdującej się na terenie powiatu kieleckiego tj.: LPIK I Chmielnik, ul. Mielczarskiego 7, 26-020 numer linii: 41 354 24 73 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 02:24:00; b) połączenia międzystrefowe: 00:03:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:04:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 00:27:00; 8. Średni orientacyjny czas połączeń dla linii telefonicznej znajdującej się na terenie powiatu kieleckiego tj.: LPIK II Łopuszno, ul. Strażacka 12, 26-070 numer linii: 41 391 47 69 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 04:49:00; b) połączenia międzystrefowe: 00:02:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:01:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 01:30:00; 9. Średni orientacyjny czas połączeń dla linii telefonicznej znajdującej się na terenie powiatu kieleckiego tj.: LPIK III Nowa Słupia, ul. Kielecka 25, 26-006 numer linii: 41 317 80 20 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 04:06:00; b) połączenia międzystrefowe: 00:04:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:01:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 0:37:00; 10. Średni orientacyjny czas połączeń dla linii telefonicznej znajdującej się na terenie powiatu kieleckiego tj.: LPIK IV Raków, ul. Ogrodowa 1, 26-035 numer linii: 41 353 51 19 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 04:06:00; b) połączenia międzystrefowe: 00:06:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:03:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 00:43:00; 11. Średni orientacyjny czas połączeń dla linii telefonicznej znajdującej się na terenie powiatu kieleckiego tj.: LPIK V Mniów, ul. Centralna 11, 26-080 numer linii: 41 373 76 74 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 02:10:00; b) połączenia międzystrefowe: 00:02:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:01:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 00:44:00; 12. Średni orientacyjny czas połączeń dla linii telefonicznej znajdującej się na terenie powiatu kieleckiego tj.: LPIK VI Chęciny, ul. Białego Zagłębia 1, 26-060 numer linii: 41 315 11 16 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 04:20:00; b) połączenia międzystrefowe: 00:08:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:01:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 01:46:00; 13. Średni orientacyjny czas połączeń dla linii telefonicznej znajdującej się na terenie powiatu kieleckiego tj.: LPIK VII Bodzentyn, ul. Kielecka 83, 26-010 numer linii: 41 311 50 61 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 03:31:00; b) połączenia międzystrefowe: 00:05:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:01:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 01:31:00; 14. Średni orientacyjny czas połączeń dla linii telefonicznej znajdującej się na terenie powiatu kieleckiego tj.: LPIK VIII Łagów, ul. Rynek 62, 26-025 numer linii: 41 307 40 28 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 02:13:00; b) połączenia międzystrefowe: 00:04:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:01:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 00:29:00; 15. Średni orientacyjny czas połączeń dla linii telefonicznej znajdującej się na terenie powiatu kieleckiego tj.: LPIK IX Bieliny, ul. Żeromskiego 2, 26-004 numer linii: 41 343 30 69 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 02:54:00; b) połączenia międzystrefowe: 00:07:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:01:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 03:15:00; 16. Średni orientacyjny czas połączeń dla linii telefonicznej znajdującej się na terenie powiatu kieleckiego tj.: LPIK X Zagnańsk, ul. Turystyczna 64, 26-050 numer linii: 41 311 32 91 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 07:03:00; b) połączenia międzystrefowe: 00:05:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:01:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 00:58:00; 17. Średni orientacyjny czas połączeń dla linii telefonicznej znajdującej się na terenie powiatu kieleckiego tj.: LPIK XIII Piekoszów, ul. Czarnowska 59, 26-065 numer linii: 41 303 80 33 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 07:27:00; b) połączenia międzystrefowe: 00:07:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:01:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 01:42:00; 18. Średni orientacyjny czas połączeń dla linii telefonicznej znajdującej się na terenie powiatu kieleckiego tj.: LPIK XIV Strawczyn, ul. Żeromskiego 16, 26-067 numer linii: 41 354 21 45 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 03:52:00; b) połączenia międzystrefowe: 00:05:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:01:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 00:53:00; 19. Średni orientacyjny czas połączeń dla linii telefonicznej znajdującej się w siedzibie Zamawiającego tj.: Kolberga 4, 25-620 Kielce numer linii: 41 345-74-97 realizowanych przez Zamawiającego w ciągu jednego miesiąca podany w następujący sposób 00 godzina : 00 minuta : 00 sekunda: a) połączenia lokalne i strefowe: 00:01:00; b) połączenia międzystrefowe: 00:01:00; c) połączenia międzynarodowe: 00:01:00; d) połączenia do sieci komórkowych: 00:01:00; Podany czas trwania połączeń ma charakter szacunkowy. Rzeczywisty czas trwania połączeń może być inny w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian w czasie trwania połączeń w trakcie realizacji niniejszej umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizowania podanego czasu połączeń.

II.5) Główny kod CPV: 64200000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
64210000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-06-01   lub zakończenia: 2020-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - złożenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oświadczenia przez wykonawcę dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu; - wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - złożenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oświadczenia przez wykonawcę dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - złożenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oświadczenia przez wykonawcę dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

- Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; - Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1907 z późn. zm.); - Referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi w zakresie świadczenia usług telefonii stacjonarnej, o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp (tj.: kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców którzy złożyli oferty w terminie; ceny), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca wraz z oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - W przypadku podpisywania ofert lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Maksymalny czas usunięcia awarii40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.