Og³oszenie nr 547967-N-2018 z dnia 2018-04-19 r.
Gmina ¦wiêtoch³owice reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦wiêtoch³owice: Przebudowa ulicy Szpitalnej w ¦wiêtoch³owicach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wiêtoch³owice reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦wiêtoch³owice, krajowy numer identyfikacyjny
51589100000, ul.
ul. Katowicka
54
,
41600
¦wiêtoch³owice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
323 491 800, e-mail
zp@swietochlowice.pl, faks
32 349 18 12.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swietochlowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.swietochlowice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swietochlowice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Urz±d Miejski w ¦wiêtoch³owicach, ul. Katowicka 54, 41-600 ¦wiêtoch³owice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa ulicy Szpitalnej w ¦wiêtoch³owicach
Numer referencyjny:
ZPU.271.16.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie ul. Szpitalnej na odcinku od skrzy¿owania z ul. Wyzwolenia do granicy z m. Chorzów wraz z fragmentem ul. Polnej oraz budowê parkingu w rejonie skrzy¿owania ulic Szpitalna - Polna wraz z odwodnieniem, o¶wietleniem i organizacj± ruchu, w tym m.in.: 1) roboty rozbiórkowe i demonta¿owe, 2) roboty ziemne, 3) zabezpieczenie i odwodnienie wykopów, 4) wzmocnienie pod³o¿a pod konstrukcjê jezdni oraz pod uk³adkê sieci, 5) wymianê konstrukcji jezdni wraz z ich dostosowaniem do kategorii obci±¿enia ruchem KR3, 6) budowê sieci i urz±dzeñ kanalizacji deszczowej, 7) budowê i przebudowê sieci o¶wietlenia ulicznego, 8) budowy, przebudowy, przek³adek i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu, 9) regulacjê wysoko¶ciow± studni, zasuw i ich przekryæ, oraz w³azów i wpustów ulicznych, 10) wykonanie podbudów pomocniczych i zasadniczych oraz nowych nawierzchni, 11) zabudowê obrze¿y i krawê¿ników, 12) budowê miejsc postojowych wraz z budow± parkingu, 13) przebudowê chodnika i opaski, 14) przebudowê i odtworzenia zjazdów 15) odtworzenia istniej±cych nawierzchni , 16) odtworzenia zieleni niskiej, 17) wykonanie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu, w tym oznakowania poziomego i pionowego, Na przebudowê uk³adu komunikacyjnego ul. Szpitalnej, na odcinku od skrzy¿owania z ul. Wyzwolenia do granicy z m. Chorzów, sk³ada siê m.in.: 1) Remont uk³adu komunikacyjnego ul. Szpitalnej na odcinku 84,07m (od km 0+6,88 do km 0+90,95), w tym odtworzenie stanu istniej±cego geometrii poziomej i pionowej drogi; zabudowa nowych elementów krawêdziowych typu krawê¿niki i obrze¿a oraz wykonanie nowej konstrukcja nawierzchni jezdni, chodników i zjazdu, w nawi±zaniu do odcinka przebudowywanego, 2) Przebudowa uk³adu komunikacyjnego ul. Szpitalnej na pozosta³ym odcinku tj. od km 0+90,95 do granicy z miastem Chorzów wraz przebudow± odcinka ul. Polnej i przebudow± skrzy¿owañ ul. Szpitalnej z ul. Licealn± i ul. Poln±, 3) Budowa nowych i przebudowa istniej±cych stanowisk postojowych wraz z budow± parkingu, 4) Przebudowa istniej±cego gazoci±gu niskiego ci¶nienia DN 150 stal i przy³±cza DN 50 stal do budynku nr 10, 5) Przebudowa istniej±cych sieci elektroenergetycznych ¶redniego napiêcia SN, 6) Przebudowa istniej±cej sieci elektroenergetycznej niskiego napiêcia nN, 7) Przebudowa istniej±cej sieci o¶wietlenia ulicznego nN, 8) Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z urz±dzeniami odwadniaj±cymi, jako nowego systemu odwodnienia ulic, 9) Wykonanie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu. Realizacjê robót nale¿y podzieliæ na etapy w zwi±zku z planowanymi terminami udostêpnienia terenu budowy: - przekazanie terenu budowy dla zakresu robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia na odcinku od skrzy¿owania z ul. Polna (bez rejonu skrzy¿owania) do granicy z miastem Chorzów nast±pi do 7 dni od daty zawarcia umowy, - przekazanie terenu budowy dla pozosta³ego zakresu robót nast±pi po zakoñczeniu remontu wodoci±gu w ul. Szpitalnej, realizowanego na zlecenie Chorzowsko-¦wiêtoch³owickiego Przedsiêbiorstwa Wodoci±gów i Kanalizacji, lecz nie pó¼niej ni¿ dnia 30.06.2018 r. Pogl±dowy zakres etapów realizacyjnych zosta³ wskazany w za³±czniku nr 3 do specyfikacji. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i uzgodnieniach bran¿owych stanowi±cych za³±cznik nr 2 do specyfikacji. Rysunki i czê¶æ opisowa dokumentacji projektowej oraz przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzgodnienia bran¿owe s± dokumentami wzajemnie siê uzupe³niaj±cymi. Wszystkie roboty budowlane i elementy ujête w opisie, a nie ujête na rysunkach i/lub ujête na rysunkach a nie ujête w opisie oraz odpowiednio w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i/lub w przedmiarach robót i uzgodnieniach bran¿owych, winne byæ traktowane tak jakby by³y ujête w ka¿dym z wymienionych dokumentów. Dokumenty te wraz z opisem przedmiotu zamówienia nale¿y rozpatrywaæ ³±cznie. II. Klauzule spo³eczne 1. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym, czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegaj±ce na: 1) wykonywaniu robót ziemnych, zwi±zanych z przemieszczaniem lub zagêszczaniem gruntu, 2) pracach w wykopach, 3) pracach na wysoko¶ci powy¿ej 1,0 m, 4) robotach rozbiórkowych 5) robotach wykonywanych pod lub w pobli¿u przewodów linii elektroenergetycznych, w odleg³o¶ci liczonej poziomo od skrajnych przewodów, mniejszej ni¿: a) 3,0 m - dla linii o napiêciu znamionowym nieprzekraczaj±cym 1 kV, b) 5,0 m - dla linii o napiêciu znamionowym powy¿ej 1 kV, lecz nieprzekraczaj±cym 15 kV, c) 10,0 m - dla linii o napiêciu znamionowym powy¿ej 15 kV, lecz nieprzekraczaj±cym 30 kV, 6) robotach przy prowadzeniu których wystêpuj± dzia³ania substancji chemicznych zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu i zdrowiu ludzi, 7) robotach prowadzonych w studniach.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45110000-1 |
45111291-4 |
45230000-8 |
45231000-5 |
45232000-2 |
45232451-8 |
45233000-9 |
45233140-2 |
45223300-9 |
45233222-1 |
45233290-8 |
45233292-2 |
45233221-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 150
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e:
1) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie drogi wraz z jej pe³n± konstrukcj±, o warto¶ci robót drogowych (z wy³±czeniem budowy lub przebudowy sieci, instalacji i urz±dzeñ oraz obiektów in¿ynieryjnych) minimum 1.500.000 z³ brutto,
b) co najmniej jedn± (1) robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnych o warto¶ci tych robót wynosz±cej minimum 250.000 z³ brutto.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie spe³niania powy¿ej opisanych warunków w jednym zamówieniu/ inwestycji.
Pojêcie drogi, budowy drogi i przebudowy drogi nale¿y definiowaæ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2017 r. poz. 2222 z pó¼n. zm.).
Pojêcie budowy, przebudowy nale¿y definiowaæ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z pó¼n. zm.).
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
a) osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, posiadaj±c± co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci,
b) osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, posiadaj±c± co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci,
c) osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±c± co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci,
Przez "do¶wiadczenie zawodowe" nale¿y rozumieæ okres od daty uzyskania uprawnieñ do daty sk³adania ofert jako czynny zawodowo kierownik robót.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji kierowników robót poszczególnych bran¿ wymienionych powy¿ej, pod warunkiem wykazania siê niezbêdnymi uprawnieniami do kierowania robót dla ka¿dej z bran¿y z zastrze¿eniem, ¿e jedna osoba nie mo¿e pe³niæ wiêcej ni¿ dwóch funkcji.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: a) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; b) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; d) o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; e) o¶wiadczenia wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 5. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) lit. a) i b) niniejszego rozdzia³u, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. 6. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) lit. a) i b) niniejszego rozdzia³u, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. 7. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, (wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 8 do specyfikacji), z za³±czeniem
b) dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 9 do specyfikacji
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy (tre¶æ formularza zamieszczona w za³±czniku nr 4), 2) o¶wiadczenie o czê¶ci zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom wraz z podaniem nazw (firm) podwykonawców (w tre¶ci formularza ofertowego), 3) kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± uproszczon±, 4) pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej), 5) pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru S±dowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych, 6) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniê¿nej, zalecane jest do³±czenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 60 000 z³ ( s³ownie: sze¶ædziesi±t tysiêcy z³otych),
2. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
4. Wykonawca samodzielnie decyduje o formie wniesienia wadium.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Urzêdu Miejskiego w ¦wiêtoch³owicach PKO BP S.A. II Regionalne Centrum Korporacyjne w Katowicach: 73 1020 2313 0000 3602 0574 0586 z dopiskiem: "Wadium - ZPU.271.16.2018".
6. Wadium musi znale¼æ siê na koncie Zamawiaj±cego do dnia 7.05.2018 r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem bankowym Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7. Wadium w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w terminie okre¶lonym w pkt 6 w formie orygina³u w Urzêdzie Miejskim w ¦wiêtoch³owicach, ul. Katowicka 54, w kasie Urzêdu mieszcz±cej siê na niskim parterze pok. Nr 5.
8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, którzy z³o¿yli ofertê wspóln± uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
9. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, dokumenty wadialne (gwarancja) wystawione w walutach obcych innych ni¿ z³oty polski zostan± przeliczone przez Zamawiaj±cego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysoko¶ci, wed³ug ¶redniego kursu z³otego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) na dzieñ opublikowania og³oszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wed³ug ¶redniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje.
10. Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ ofertê wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±.
11. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom uczestnicz±cym w przedmiotowym postêpowaniu niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, za wyj±tkiem tego Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza
12. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
13. Zamawiaj±cy na pisemny wniosek Wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
14. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
15. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
16. Zgodnie z tre¶ci± przepisu art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiaj±cego wy³±cznie wtedy gdy:
1) odmówi podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie,
2) wykonawca nie wniesie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na zasadach okre¶lonych
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) zawarcie umowy stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin przyst±pienia do usuwania wad i usterek w okresie udzielonej gwarancji i rêkojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy podstawie przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy w zakresie: 1) zmiany osób, przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy. Zmiana mo¿e nast±piæ z przyczyn losowych takich jak: ¶mieræ, choroba, utrata uprawnieñ, rezygnacja ze ¶wiadczenia us³ug, ustanie stosunku pracy lub w przypadku niewywi±zywania siê przez tê osobê z pe³nionych obowi±zków. W takim przypadku Wykonawca musi przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu propozycje zmiany osób wskazanych w ofercie nie pó¼niej ni¿ 7 dni przed planowanym skierowaniem do realizacji robót. Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanej osoby bêd± takie same lub wy¿sze od wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, 3) w zakresie terminu realizacji umowy - w przypadku opó¼nienia w przekazaniu przez Zamawiaj±cego terenu budowy, spowodowanego nie zakoñczeniem remontu sieci wodoci±gowej przez Chorzowsko-¦wiêtoch³owickie Przedsiêbiorstwo Wodoci±gów i Kanalizacji. Termin realizacji umowy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o okres opó¼nienia siê Zamawiaj±cego w przekazaniu terenu budowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciê¿arowych"
- Przebudowa uk³adu komunikacyjnego na terenie Zespo³u Szkó³ im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyñskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorz±dowego (PPS) w £uszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w czê¶ci kondygnacji IV, V i VI budynku M³yny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z gara¿em podziemnym oraz czê¶ci± us³ugow± w parterze budynku,przy ulicy Przêdzalnianej 101/103 w £odzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkañców wsi Ksiê¿pol
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.