eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-Zdrój › Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi eksperta wspierającego zespół realizujący projektAkcelerator Innowacji Dolnośląski Park Technologiczny T- Park- część I - Ekspert ds. transferu technologii; - część II - Ekspert ds. analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Szczawno-Zdrój: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi eksperta wspierającego zespół realizujący projekt: Akcelerator Innowacji Dolnośląski Park Technologiczny T- Park: - część I - Ekspert ds. transferu technologii; - część II - Ekspert ds. analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych.
Numer ogłoszenia: 5478 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.darr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi eksperta wspierającego zespół realizujący projekt: Akcelerator Innowacji Dolnośląski Park Technologiczny T- Park: - część I - Ekspert ds. transferu technologii; - część II - Ekspert ds. analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi eksperta zewnętrznego: indywidualne wsparcie eksperckie z zakresu transferu technologii oraz analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych dla preinkubowanych podmiotów w wymiarze 25 godzin dla każdego uczestnika projektu objętego preinkubacją. Zamówienie podzielone zostało na 2 części: - część I - Ekspert ds. transferu technologii; - część II - Ekspert ds. analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych. Zakres zadań dla części I - Ekspert do spraw transferu technologii obejmuje między innymi: - wsparcie eksperckie uczestników projektu w zakresie metod opracowania bądź pozyskiwania technologii oraz wdrażania przez nich wyników prac badawczo-rozwojowych dotyczących innowacyjnych pomysłów biznesowych - usługi doradcze na etapie doskonalenia biznes planu - wsparcie eksperckie na etapie preinkubacji i prowadzenie indywidualnego doradztwa z zakresu pozyskania i/lub transferu technologii. Udział w projekcie Eksperta ds. transferu technologii: - 300 godzin w całym okresie trwania projektu. Wymiar czasu doradztwa z zakresu transferu technologii pozwoli na udzielenie każdej z preinkubowanych firm średnio 25 godzin doradztwa z tej dziedziny. Zakres zadań dla części II - Ekspert w zakresie analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych obejmuje między innymi: - usługi wsparcia doradczego dla uczestników projektu w zakresie możliwości komercjalizacji oraz w zakresie oceny potencjału rynkowego zgłoszonych przez nich innowacyjnych pomysłów biznesowych, - usługi doradztwa dla Zamawiającego w zakresie wyboru najlepszych spośród innowacyjnych pomysłów objętych wsparciem doradczym w ramach projektu do zrealizowania inwestycji kapitałowej. -indywidualne wsparcie merytoryczne w zakresie analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych w odniesieniu do każdego z inkubowanych pomysłów innowacyjnych. Udział w projekcie Eksperta ds. analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych - 300 godzin w całym okresie trwania projektu. Wymiar czasu doradztwa z zakresu analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych pozwoli na udzielenie każdej z preinkubowanych firm średnio 25 godzin doradztwa z tej dziedziny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.20.00.00-4, 72.22.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • z zastrzeżeniem pkt. III.3.3 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wskazać iż dysponuje lub będzie dysponował osobą/ osobami zdolną do wykonania zamówienia, która posiada następujące kwalifikacje: dla części I zamówienia - Ekspert ds. transferu technologii: - wykształcenie wyższe (magisterskie); - biegła znajomość języka angielskiego i/ lub języka niemieckiego; - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie rozwijania przedsiębiorczości opartej na wiedzy w środowisku krajowym i/ lub w dziedzinie wspomagania krajowego i/ lub międzynarodowego transferu technologii; - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie realizacji projektów doradczych w obszarze komercjalizacji nauki i technologii; - co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie konstruowania modeli biznesowych, tworzenia studiów wykonalności i biznesplanów oraz w zakresie oceny stanu technologii stosowanych przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce; - doświadczenie w praktycznej realizacji usług doradczych dla przedsiębiorców (consulting, coaching, mentoring). Dla części II zamówienia- Ekspert ds. analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych: - wykształcenie wyższe (magisterskie); - biegła znajomość języka angielskiego i lub/ języka niemieckiego - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie rozwijania przedsiębiorczości opartej na nowych rozwiązaniach technicznych i technologicznych, w dziedzinie komercjalizacji produktów i usług; - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w funduszach prowadzących działalność typu Venture Capital/ Private Equity; - co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie konstruowania modeli biznesowych, tworzenia i oceny studiów wykonalności i biznesplanów oraz w zakresie bezpośredniej współpracy z podmiotami poszukującymi finansowania w drodze objęcia udziałów w spółkach; - doświadczenie w praktycznej realizacji usług doradczych dla przedsiębiorców (consulting, coaching, mentoring). Zamawiający wymaga wskazania osób odpowiedzialnych ze strony Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy (uczestniczących w wykonywaniu zamówienia), którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą wykonywać zamówienie w zakresie określonym w SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). Niezależnie od rodzaju dopuszczalnej formy prawnej Wykonawcy składającego ofertę w postępowaniu, Zamawiający wymaga, by: a) Wykonawca ubiegający się o zamówienie w zakresie części I - Ekspert do spraw transferu technologii w ofercie wskazał z imienia i nazwiska osobę (osoby), która w całości spełnia wymogi na ww. stanowisku eksperta i która będzie w całości osobiście wykonywała zadania wynikające z umowy o świadczenie usług doradczych w zakresie transferu technologii (w przypadku wskazania więcej niż jednej osoby na daną część zamówienia- każda z tych osób samodzielnie powinna spełniać wymagania odnośnie pożądanych kwalifikacji); b) Wykonawca ubiegający się o zamówienie w zakresie części II - Ekspert w zakresie analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych w ofercie wskazał z imienia i nazwiska osobę (osoby), która w całości spełnia wymogi na ww. stanowisku eksperta i która będzie w całości osobiście wykonywała zadania wynikające z umowy o świadczenie usług doradczych w zakresie analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych (w przypadku wskazania więcej niż jednej osoby na daną część zamówienia- każda z tych osób samodzielnie powinna spełniać wymagania odnośnie pożądanych kwalifikacji); c) Wykonawca ubiegający się o zamówienie w zakresie zarówno części I, jak i w części II, w ofercie wskazał z imienia i nazwiska osobę (osoby), która w całości spełnia wymogi na stanowisku eksperta do spraw transferu technologii i która będzie w całości osobiście wykonywała zadania wynikające z umowy o świadczenie usług doradczych w zakresie transferu technologii, oraz w ofercie wskazał z imienia i nazwiska osobę, która w całości spełnia wymogi na stanowisku eksperta w zakresie analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych i która będzie w całości osobiście wykonywała zadania wynikające z umowy o świadczenie usług doradczych w zakresie analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych; ta sama osoba nie może być przez Wykonawcę wskazana, jako ekspert w zakresie zarówno części I, jak i II (w przypadku wskazania więcej niż jednej osoby na daną część zamówienia- każda z tych osób samodzielnie powinna spełniać wymagania odnośnie pożądanych kwalifikacji).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Planowany termin realizacji może ulec zmianie wyłącznie w następujących przypadkach: - opóźnień i przerw w realizacji zamówienia wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, - opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych różnymi zdarzeniami losowymi w tym siły wyższej, których zaistnienie nie można przypisać Wykonawcy, - wystąpi konieczność zmiany terminów określonych w szczególności w SIWZ, spowodowana obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi ich dotrzymanie i która wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - wystąpi konieczność wprowadzenia zmian sposobu i zakresu realizacji zamówienia w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tej zmiany była spowodowana obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi realizację umowy zgodnie z pierwotną wersją.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.darr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój (sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający realizuje projekt pn. Akcelerator innowacji Dolnośląski Park Technologiczny T-Park, numer umowy o dofinansowanie zawartej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości: UDA-POIG.03.01.00-00-025/10-00. Projekt realizowany jest w ramach działania 3.1 Inicjowanie działalności innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ekspert do spraw transferu technologii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań dla części I - Ekspert do spraw transferu technologii obejmuje między innymi: - wsparcie eksperckie uczestników projektu w zakresie metod opracowania bądź pozyskiwania technologii oraz wdrażania przez nich wyników prac badawczo-rozwojowych dotyczących innowacyjnych pomysłów biznesowych - usługi doradcze na etapie doskonalenia biznes planu - wsparcie eksperckie na etapie preinkubacji i prowadzenie indywidualnego doradztwa z zakresu pozyskania i/lub transferu technologii. Udział w projekcie Eksperta ds. transferu technologii: - 300 godzin w całym okresie trwania projektu. Wymiar czasu doradztwa z zakresu transferu technologii pozwoli na udzielenie każdej z preinkubowanych firm średnio 25 godzin doradztwa z tej dziedziny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.20.00.00-4, 72.22.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ekspert w zakresie analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań dla części II - Ekspert w zakresie analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych obejmuje między innymi: - usługi wsparcia doradczego dla uczestników projektu w zakresie możliwości komercjalizacji oraz w zakresie oceny potencjału rynkowego zgłoszonych przez nich innowacyjnych pomysłów biznesowych, - usługi doradztwa dla Zamawiającego w zakresie wyboru najlepszych spośród innowacyjnych pomysłów objętych wsparciem doradczym w ramach projektu do zrealizowania inwestycji kapitałowej. -indywidualne wsparcie merytoryczne w zakresie analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych w odniesieniu do każdego z inkubowanych pomysłów innowacyjnych. Udział w projekcie Eksperta ds. analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych - 300 godzin w całym okresie trwania projektu. Wymiar czasu doradztwa z zakresu analizy i komercjalizacji rozwiązań innowacyjnych pozwoli na udzielenie każdej z preinkubowanych firm średnio 25 godzin doradztwa z tej dziedziny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.20.00.00-4, 72.22.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.