eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › PRZEBUDOWA ULICY KILIŃSKIEGO W KOSTRZYNIE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Kostrzyn: PRZEBUDOWA ULICY KILIŃSKIEGO W KOSTRZYNIE.
Numer ogłoszenia: 54785 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 8178565, fax 061 8178191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULICY KILIŃSKIEGO W KOSTRZYNIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. Przebudowa ulicy Kilińskiego w Kostrzynie o długości ulic 277,00 m, zgodnie z uzgodnionym Harmonogramem rzeczowym robót oraz ciągu pieszojezdnego w stronę ulicy Średzkiej dł. 67 m 2. Konstrukcja jezdni ulicy Kilińskiego o szer. 5,00 m oraz ciągu pieszojezdnego o szer. 5,40 m: a) Warstwa nośna z kostki brukowej typ domino o gr. 8 cm koloru szarego, całość ułożona na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm (gotowa mieszanka) b) Warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości 22 cm, c) warstwa odsączająca - gr. 10 cm z piasku, d) całość nawierzchni jezdni obramowana krawężnikiem betonowym o wymiarach 15 x 30 cm ułożonym na ławie betonowej z oporem z betonu klasy B 15; 3. Budowa obustronnego chodnika w ul. Kilińskiego o łącznej długości 531,00 m i szer. 1,84 - 2,74m: a) Warstwa nośna z kostki brukowej typ Starobruk, gr. 6 cm, na wjazdach o gr. 8 cm, ułożona na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm (gotowa mieszanka); b) Warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości 10 cm, c) warstwa odsączająca - gr. 10 cm z piasku, 4. Budowa połączeń nawierzchni projektowanej z istniejącą nawierzchnią asfaltową, 5. Budowa ścieku obustronnego na całej długości ulicy Kilińskiego w pasie jezdni oraz w osi ciągu pieszojezdniego 6. Wykonanie odwodnienia ulic: a) budowa kanału PCV z przykanalikami ø 250 mm - l = 67,00 m b) budowa kanału PCV z przykanalikami ø 200 mm - l = 110,00 m c) budowa wpustów ulicznych ø 500 mm - 10 szt. d) budowa studni rewizyjnych ø 1000 mm - 8 szt. 7. Wykonanie oznakowania pionowego, 8. Obsługa geodezyjna budowy, 9. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz. ROBOTY BUDOWLANE CPV : Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg ROBOTY W ZAKRESIE BUDOWY DRÓG Szczegółowy zakres robót został określony w : a) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4 do SIWZ) b) Projektach budowlano-wykonawczych opracowanych w grudniu 2007 r. przez ARMAGEDDON BIURO PROJEKTOWE, 61 654 Poznań, ul. Kmieca 10A, znajdującej się w oryginale w siedzibie Zamawiającego w pok. 31: 1) PZT - TOM 1, 2) PROJEKT DROGOWY - TOM 2 3) KANALIZACJA ZEWNETRZNA - TOM 4 c) Przedmiarze robót - zał. Nr 5 do SIWZ. U WAGI : 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia nie są roboty elektryczne, o których mowa w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie PZT. W/w roboty zostały wyłączone z niniejszego postępowania. 2. W przedmiarze robót wykazano kostkę kamienną nieregularną rozbiórkową ze starej nawierzchni ulicy, która we wskazanych przez Zamawiajacego miejscach nowej nawierzchni zostanie połączona z kostką typu domino. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem do realizacji zakresu robót, objętego niniejszym postępowaniem dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę, 2) Wykonawca dysponuje : a) odpowiednią liczbą pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje, b) osobą wyznaczoną na kierownika robót posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych i należącą do właściwej izby inżynierów budownictwa, 3) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ tj. o wartości min 50 % ceny ofertowej brutto i dysponuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi to. 4) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzenia swojej działalności, dotyczącej przedmiotu zamówienia, 5) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców . Zamawiający nie przewiduje możliwości udziału podwykonawców, z wyjątkiem sytuacji losowych - tylko za zgodą Zamawiającego. W takim przypadku całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 09.10.2007 r.) 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 6) Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY dotyczący zadania (zał. nr 5 do SIWZ), 7) Zaparafowany wzór umowy (zał. nr 2 do SIWZ), jako akceptacja warunków w niej zawartych 8) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 4. Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) imienny wykaz pracowników (kierownik robót) + uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót drogowych + przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa (zał. nr 7 do SIWZ) b) wykaz robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę (o wartości min. 50 % ceny ofertowej brutto), zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie + referencje, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ) 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ) Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia. Wyjątek stanowi indywidualne pełnomocnictwo, które musi być złożone w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl (bip, przetargi, SIWZ, 2008)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul. Dworcowa 5 pok. 31 - cena 15,00 zł (+ ewentulane koszty przesyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul. Dworcowa 5 pok. 01 - sekretariat - I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.05.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.