eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn.: Budowa budynku Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon wraz z parkingiem naziemnym i podziemnym oraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu na działkach 16/12, 16/7, 21/258, 21/210, 21/211, 16/18, obręb nr 6 jedn. ewid. Nowa Huta.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-05-24



Ogłoszenie nr 547692-N-2019 z dnia 2019-05-24 r.

Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn.: Budowa budynku Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon wraz z parkingiem naziemnym i podziemnym oraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu na działkach 16/12, 16/7, 21/258, 21/210, 21/211, 16/18, obręb nr 6 jedn. ewid. Nowa Huta.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Małopolskie Centrum Nauki - projekt zintegrowany" - projekt współfinansowany w ramach dwóch osi priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020: Osi priorytetowej IV Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.3 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - inwestycje regionalne, Typ projektu B. Rozwój budownictwa energooszczędnego oraz pasywnego oraz Osi priorytetowej XII Infrastruktura społeczna, Działania 12.2 Infrastruktura edukacyjna.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon, krajowy numer identyfikacyjny 36899142200000, ul. Lubelska   23 , 30-003  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 395 70 61, , e-mail piotr.szymanski@cogiteon.pl, , faks 12 395 70 60.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
instrytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://bip.malopolska.pl/mcn


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.malopolska.pl/mcn


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn.: Budowa budynku Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon wraz z parkingiem naziemnym i podziemnym oraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu na działkach 16/12, 16/7, 21/258, 21/210, 21/211, 16/18, obręb nr 6 jedn. ewid. Nowa Huta.
Numer referencyjny: MCN 2.261.19/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn.: Budowa budynku Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon wraz z parkingiem naziemnym i podziemnym oraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu na działkach 16/12, 16/7, 21/258, 21/210, 21/211, 16/18, obręb nr 6 jedn. ewid. Nowa Huta. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania w zakresie których wykonawca zapewni nadzór inwestorski w specjalnościach/branżach: Zadanie nr 1 - konstrukcyjno - budowlana Zadanie nr 2 - instalacyjna Zadanie nr 3 - elektryczna (wysoko i niskoprądowa) Zakres inwestycji nad którą sprawowany będzie nadzór oraz szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie każdego z 3 zadań określony został w dokumentacji postępowania.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71520000-5
71541000-2
71700000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie powyższego warunku zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że: a) posiada doświadczenie - wykonawca winien wykazać iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał przynajmniej jedną usługę w zakresie nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy w branży dla zadania nr 1 - konstrukcyjno - budowlanej dla zadania nr 2 - instalacyjnej dla zadania nr 3 - elektrycznej przy budowie obiektu o powierzchni użytkowej min. 5000 m2 zakończonej uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. (przez "usługę" Zamawiający rozumie jedną umowę) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie zamawiający dopuszcza, aby wykonawca wykazał należyte wykonanie jednej usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy przy budowie obiektu o powierzchni użytkowej min. 5000 m2 zakończonej uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie jeśli usługa ta obejmowała więcej niż jedną branże. b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dla zadania nr 1 - 1 osobą, która będzie pełniła funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej spełniającą łącznie następujące warunki : - posiada czynne uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: - posiada doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji jednej inwestycji, której przedmiotem była budowa obiektu o powierzchni użytkowej minimum 5000 m2, dla zadania nr 2 - 1 osobą, która będzie pełniła funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacji spełniającą łącznie następujące warunki : - posiada czynne uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - posiada doświadczenie - tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy w specjalności instalacji przy realizacji jednej inwestycji, której przedmiotem była budowa obiektu o powierzchni użytkowej minimum 5000 m2, dla zadania nr 3 - 1 osobą, która będzie pełniła funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej (wysoko i niskoprądowej) spełniającą łącznie następujące warunki: - posiada czynne uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - posiada doświadczenie - tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy w specjalności elektrycznej przy realizacji jednej inwestycji, której przedmiotem była budowa obiektu o powierzchni użytkowej minimum 5000 m2, (uprawnienie budowlane - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia dla danego zadania wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529 z późn. zm.) lub równoważne do nich (w szczególności wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawane obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce)). W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie zamawiający dopuszcza, aby 1 osoba łączyła wymagane w ramach poszczególnych zadań funkcje, pod warunkiem iż osoba ta posiada wszystkie wymagane rodzaje uprawnień oraz wymagane doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy w każdej ze wskazanych powyżej specjalności .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w zakresie wymaganego doświadczenia wykonawcy - musi wykazać co najmniej jeden z tych wykonawców. Nie jest dopuszczalne "sumowanie" spełniania powyższego warunku przez podmioty nie posiadające samodzielnie wymaganego doświadczenia; dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawcy mogą wykazać łącznie 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych wykonawca może polegać na zdolności innych podmiotów jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument, o którym mowa powyżej (w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów, (w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego) zobowiązany będzie dla każdego z tych podmiotów złożyć dokument o którym mowa powyżej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich: wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; 2) dowodów, czy dostawy wymienione w wykazie usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane); 3) wykazu osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia posiadających wymagane (odpowiednio dla zadania) uprawnienia oraz wymagane doświadczenie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie osób40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) przedłużenia terminu realizacji umowy - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie (pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności pożar, powódź, trzęsienie ziemi i inne klęski żywiołowe, wojnę, zamieszki, strajki, zmianę przepisów prawnych, działanie organów państwowych, samorządowych, instytucji cywilnych, których współdziałanie jest niezbędne w celu realizacji niniejszej umowy a których udział w realizacji umowy wynika bądź to z przepisów prawa bądź został Wykonawcy narzucony przez Zamawiającego); w przypadku wystąpienia siły wyższej terminy mogą zostać przedłużone o okres działania siły wyższej, jeżeli jej wystąpienie miało bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót budowlanych, dostaw i usług nadzorowanych przez inspektora nadzoru, 2) zwiększenia zakresu realizacji umowy określonego w załączniku nr 1 oraz wynagrodzenia określonego w § 3 ust 1 i 2, w przypadku zwiększenia obowiązków Wykonawcy wynikających ze zmiany przepisów prawa. 3) zwiększenie wartości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 w przypadku zwiększenia liczby miesięcy realizacji Etapu II w ramach okresu realizacji umowy określonym w § 2 ust. 2 lit. b). 4) przedłużenia terminu realizacji umowy oraz w konsekwencji zwiększenie wartości umowy, o której mowa w §3 ust. 1 - gdy brak możliwość wykonania umowy w terminie wyniknie z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego bądź podmioty trzecie (w szczególności generalnego wykonawcę inwestycji, o której mowa w § 1 ust.1), mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót budowlanych nadzorowanych przez inspektora nadzoru. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o okres przestojów i opóźnień; b) konieczności wyłonienia nowego generalnego wykonawcy robót budowlanych; c) wprowadzenia zmian w dokumentacji oraz realizacji robót w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania robót z przyczyn niezależnych od inspektora nadzoru; d) dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych przez Zamawiającego, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu; e) zmiany terminu realizacji Umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót Budowlanych; f) uzgodnień pomiędzy stronami dotyczącymi skrócenia terminu; g) zmian w sposobie realizacji zamówienia wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy w przypadku: 1) zaprzestania realizacji inwestycji, o której mowa w § 1 ust. 1, na okres dłuższy niż 60 dni, bez względu na przyczynę tego zaprzestania, lub 2) gdy Wykonawca nie przystąpił do realizacji usługi w terminie 21 dni kalendarzowych od podpisania umowy lub zaprzestał jego realizacji przez 21 dni kalendarzowych, lub 3) co najmniej dziesięciokrotnie zostanie stwierdzone, że Wykonawca nienależycie wykonuje obowiązki lub nie wykonuje któregokolwiek obowiązku, o którym mowa w niniejszej umowie, lub 4) Wykonawca skierował, bez akceptacji Zamawiającego, do wykonania umowy inne osoby niż wskazane w umowie lub czynności objęte niniejszą umową wykonuje osoba/podmiot inny niż zaakceptowany przez Zamawiającego, 5) wykonawca zaprzestał utrzymania aktualności polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w § 6. Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn wskazanych powyżej w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o przyczynie odstąpienia. Jeżeli Zamawiający zażądał od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących okoliczności uzasadniających odstąpienie od umowy, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania żądania Zamawiającego, a brak odpowiedzi w tym terminie Strony uważają za przyznanie przez Wykonawcę wystąpienia przyczyny odstąpienia od umowy. W przypadku złożenia wyjaśnień termin, w ciągu którego Zamawiający może odstąpić od umowy, liczy się od dnia złożenia tych wyjaśnień. Oświadczenie o odstąpieniu powinno być złożone na piśmie i wskazywać przyczynę uzasadniającą odstąpienie od umowy. 3. Strony obowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 i 2 Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę, 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa w pkt 1), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1), zmianie ulegnie kwota VAT i kwota wynagrodzenia brutto. 6. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 2) lub 3), będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 2), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługi, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 3), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 9. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 3, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 10. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 2) lub pkt 3), jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2), lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 3). 11. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 3), jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 i 2). 12. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 9 Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 13. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 9. W takim przypadku przepisy ust. 10 - 12 stosuje się odpowiednio. 14. Zawarcie aneksu nastąpi niezwłocznie po zatwierdzeniu wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 15. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem sytuacji określonej w § 4 ust. 5, zmiany danych określonych w § 3 ust. 6 lub ust. 7.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-07, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn.: Budowa budynku Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon wraz z parkingiem naziemnym i podziemnym oraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu na działkach 16/12, 16/7, 21/258, 21/210, 21/211, 16/18, obręb nr 6 jedn. ewid. Nowa Huta. Branża konstrukcyjno - budowlana.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn.: Budowa budynku Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon wraz z parkingiem naziemnym i podziemnym oraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu na działkach 16/12, 16/7, 21/258, 21/210, 21/211, 16/18, obręb nr 6 jedn. ewid. Nowa Huta. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania w zakresie których wykonawca zapewni nadzór inwestorski w specjalnościach/branżach: Zadanie nr 1 - konstrukcyjno - budowlana Zadanie nr 2 - instalacyjna Zadanie nr 3 - elektryczna (wysoko i niskoprądowa) Zakres inwestycji nad którą sprawowany będzie nadzór oraz szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie każdego z 3 zadań określony został w dokumentacji postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71540000-5, 71541000-2, 71700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie osób40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn.: Budowa budynku Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon wraz z parkingiem naziemnym i podziemnym oraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu na działkach 16/12, 16/7, 21/258, 21/210, 21/211, 16/18, obręb nr 6 jedn. ewid. Nowa Huta. Branża instalacyjna.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn.: Budowa budynku Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon wraz z parkingiem naziemnym i podziemnym oraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu na działkach 16/12, 16/7, 21/258, 21/210, 21/211, 16/18, obręb nr 6 jedn. ewid. Nowa Huta. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania w zakresie których wykonawca zapewni nadzór inwestorski w specjalnościach/branżach: Zadanie nr 1 - konstrukcyjno - budowlana Zadanie nr 2 - instalacyjna Zadanie nr 3 - elektryczna (wysoko i niskoprądowa) Zakres inwestycji nad którą sprawowany będzie nadzór oraz szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie każdego z 3 zadań określony został w dokumentacji postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71540000-5, 71541000-2, 71700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie osób40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn.: Budowa budynku Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon wraz z parkingiem naziemnym i podziemnym oraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu na działkach 16/12, 16/7, 21/258, 21/210, 21/211, 16/18, obręb nr 6 jedn. ewid. Nowa Huta. Branża elektryczna (wysoko i niskoprądowa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn.: Budowa budynku Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon wraz z parkingiem naziemnym i podziemnym oraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu na działkach 16/12, 16/7, 21/258, 21/210, 21/211, 16/18, obręb nr 6 jedn. ewid. Nowa Huta. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania w zakresie których wykonawca zapewni nadzór inwestorski w specjalnościach/branżach: Zadanie nr 1 - konstrukcyjno - budowlana Zadanie nr 2 - instalacyjna Zadanie nr 3 - elektryczna (wysoko i niskoprądowa) Zakres inwestycji nad którą sprawowany będzie nadzór oraz szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie każdego z 3 zadań określony został w dokumentacji postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71540000-5, 71541000-2, 71700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie osób40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.