Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Wrocław: Przetarg nieograniczony nr AM / AZ/ PN - 31 / 11 na: Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin
Numer ogłoszenia: 54758 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr AM / AZ/ PN - 31 / 11 na: Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 12 wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity z 2004 r. Dz. U. Nr 223, poz. 2268 ze zmianami) i rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 30 grudnia 2005 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych (Dz. U. Nr 5, poz.28). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów w/g formuły: spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy realizują lub zrealizowali co najmniej 3 wycieczki, z zastrzeżeniem iż każda z wycieczek zorganizowana została dla co najmniej 40 osób - w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów w/g formuły: spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, -szczegółowego opisu proponowanego programu wycieczki z podaniem dokładnej trasy, adresu miejsca zamieszkania, godziny wyjazdu i przybliżonej godziny powrotu do Wrocławia - załącznik Wykonawcy, -pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników wycieczki (+/- 5 osób przy liczbie uczestników wycieczki - 45 osób). Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmianie na min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie w/w terminu Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce (jednakże max. liczba uczestników wycieczki - 50 osób). W przypadku zmiany ilości uczestników wycieczki, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link Przetargi ZZP 2011
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM ul. Mikulicza-Radeckiego 5 50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych AM ul. Mikulicza-Radeckiego 5 50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Wiedeń - Ołomuniec - Brno dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 kwietnia - 2 maja 2011 r. (3 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja wycieczki Wiedeń - Ołomuniec - Brno dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 30 kwietnia - 2 maja 2011 r. (3 dni) 1.Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2.Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3.2 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe - noclegi w Wiedniu lub w okolicy Wiednia - do 15 km (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4.2 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5.2 gorące obiadokolacje, 6.opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7.opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8.koszty rezerwacji grupowych, 9.ubezpieczenie NNW i KL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Praga - Kutna Hora dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 20 maja - 22 maja 2011 r. (3 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki Praga - Kutna Hora dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 20 maja - 22 maja 2011 r. (3 dni) 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3. 2 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe - noclegi w Pradze lub okolicy Pragi - do 15 km (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4. 2 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 2 gorące obiadokolacje, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Londyn - Bruksela dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 20 czerwca - 26 czerwca 2011 r. (7 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki Londyn - Bruksela dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 20 czerwca - 26 czerwca 2011 r. (7 dni) 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3. 4 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 -osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe - w tym jeden nocleg w drodze we Francji (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4. 4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 5 gorących obiadokolacji, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Francja - Lazurowe Wybrzeże (Mediolan, Nicea, Monaco, Monte Carlo, Cannes, San Remo, Genua) dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 20 czerwca - 26 czerwca 2011 r. (7 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki Francja - Lazurowe Wybrzeże (Mediolan, Nicea, Monaco, Monte Carlo, Cannes, San Remo, Genua) dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 20 czerwca - 26 czerwca 2011 r. (7 dni) 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3. 4 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe, (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4. 4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 4 gorące obiadokolacje, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Rzym - Wenecja - Watykan - Asyż - Monte Cassino dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 20 czerwca - 26 czerwca 2011 r. (7 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki Rzym - Wenecja - Watykan - Asyż - Monte Cassino dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 20 czerwca - 26 czerwca 2011 r. (7 dni) 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3. 4 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4. 4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 4 gorące obiadokolacje, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Drezno - Bawaria (Norymberga) - Karlowe Wary - Mariańskie Łaźnie dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 lipca - 3 lipca 2011 r. (3 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki Drezno - Bawaria (Norymberga) - Karlowe Wary - Mariańskie Łaźnie dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 1 lipca - 3 lipca 2011 r. (3 dni) 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3. 2 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok. 2 osobowych, pozostałe - studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe - noclegi na terenie Niemiec lub Czech (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4. 2 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 2 gorące obiadokolacje, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Słowacja - Dolina Demianowska -zamek Bojnice - Bešenowa /baseny termalne/ dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 7 lipca - 10 lipca 2011 r. (4 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki Słowacja - Dolina Demianowska -zamek Bojnice - Bešenowa /baseny termalne/ dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 7 lipca - 10 lipca 2011 r. (4 dni) 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3. 3 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4. 3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 3 gorące obiadokolacje, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Alpy - Bawaria- zamki nad Wełtawą (Czeski Krumlov, Pasau - Bawarska Wenecja, Salzburg) dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 14 lipca - 17 lipca 2011 r. (4 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki Alpy - Bawaria- zamki nad Wełtawą (Czeski Krumlov, Pasau - Bawarska Wenecja, Salzburg) dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 14 lipca - 17 lipca 2011 r. (4 dni) 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3. 3 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4. 3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 3 gorące obiadokolacje, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Krym - Odessa - Lwów dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 12 sierpnia - 21 sierpnia 2011 r. (10 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki Krym - Odessa - Lwów dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 12 sierpnia - 21 sierpnia 2011 r. (10 dni) 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3. 7 noclegów w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4. 7 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 8 gorących obiadokolacji, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Rumunia - Transylwania - Bukareszt dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 26 sierpnia - 31 sierpnia 2011 r. (6 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki Rumunia - Transylwania - Bukareszt dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 26 sierpnia - 31 sierpnia 2011 r. (6 dni) 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3. 5 noclegów w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4. 5 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 4 gorące obiadokolacje, 6. 1 uroczysta kolacja z programem folklorystycznym 7. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 8. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 9. koszty rezerwacji grupowych, 10. ubezpieczenie NNW i KL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Szwajcaria - Luzerna - Zurych - Berno - Liechtenstein dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 29 sierpnia - 3 września 2011 r. (6 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki Szwajcaria - Luzerna - Zurych - Berno - Liechtenstein dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 29 sierpnia - 3 września 2011 r. (6 dni) 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3. 3 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4. 3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 3 gorące obiadokolacje, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki do Chorwacji Plitvicke Jeziora - Šibenik - Trogir - Park Narodowy rzeki Krka - Dubrownik - Zagrzeb dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 3 września - 9 września 2011 r. (7 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki do Chorwacji Plitvicke Jeziora - Šibenik - Trogir - Park Narodowy rzeki Krka - Dubrownik - Zagrzeb dla pracowników, emerytów, rencistów Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz członków ich rodzin w terminie 3 września - 9 września 2011 r. (7 dni) 1. Przejazd nowym (max. 7 letnim) komfortowym autokarem, 2. Realizacja programu zawartego w ofercie (w programie należy także podać godziny wyjazdu i powrotu oraz ceny biletów wstępu do poszczególnych obiektów - kieszonkowe, nie podlegające ocenie), 3. 4 noclegi w hotelach min. ** lub pensjonatach o standardzie min. **, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym minimum 70% pok.2 osobowych, pozostałe-studio 2+2 lub 3 osobowe i pokoje 2-3 osobowe (należy podać adres i dokładny opis miejsca zakwaterowania), 4. 4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/, 5. 4 gorące obiadokolacje, 6. opieka pilota i przewodnika miejscowego, 7. opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe, 8. koszty rezerwacji grupowych, 9. ubezpieczenie NNW i KL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch pojazdów samochodowych typu pickup z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu - II postępowanie
- SZP/242-100/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych - wyposażenia pokoju 3.21 w Budynku A3 oraz pokoju 116 w Budynku F6 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- SZP/242-093/2024 Dostawa wózków anestezjologicznych z wyposażeniem - 5 szt. w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża jeździeckiego w krytej ujeżdżalni w ramach zadania pn. "Rozbudowa OSJ Raków"
- Dobrowolny program grupowej opieki zdrowotnej dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków
- Organizacja wycieczki na Podlasie dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych"
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.