eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa wyrobów medycznych do systemu elektroanatomicznego wraz z dzierżawą systemu elektroanatomicznego dla UCK w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-11

Gdańsk: Dostawa wyrobów medycznych do systemu elektroanatomicznego wraz z dzierżawą systemu elektroanatomicznego dla UCK w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 54758 - 2016; data zamieszczenia: 11.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26608 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych do systemu elektroanatomicznego wraz z dzierżawą systemu elektroanatomicznego dla UCK w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a)dostawa wyrobów medycznych do systemu elektroanatomicznego na okres 24 miesięcy w ilości, asortymencie oraz wymaganiach bezwzględnych określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ, b)dzierżawa systemu elektroanatomicznego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ 2.Wymienione w pkt. 1 a wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 6 do SIWZ Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 3.Wymieniony w pkt. 1 b system musi spełniać parametry określone w załączniku nr 7 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 7 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 4.Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - dokonanie instalacji dostarczonego systemu u bezpośredniego użytkownika; - przeprowadzenie szkolenia z obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonego systemu; - aktualizacja oprogramowania systemu w trakcie trwania umowy; - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na płycie CD (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu dzierżawy); - zapewnienie obsługi serwisowej systemu, będącego przedmiotem dzierżawy, przez Wykonawcę, w tym przeglądy, konserwacje, naprawy i aktualizacje oprogramowania w ramach czynszu dzierżawnego; - możliwość zgłaszania awarii w godzinach 8:00 - 15:00 w dni robocze; - usunięcie awarii lub wystawienie urządzenia zastępczego przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 48 godzin (czas liczony w dni robocze) od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na swój koszt przedmiotu dzierżawy od wszelkiego ryzyka związanego z: kradzieżą, ogniem, zalaniem, wybuchem, zniszczeniem, utratą przedmiotu dzierżawy oraz do utrzymywania takiego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy. 6.Wykonawca na dostarczony sprzętu udzieli gwarancji zgodnej z tą jaka została określona w tabelach parametrów technicznych stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ liczonej od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. Udzielona gwarancja będzie obejmowała cały dostarczony i zainstalowany sprzęt przez Wykonawcę. 7.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • St. Jude Medical Sp. z o.o., ul. Broniewskiego 3, 01-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 518500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 518500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 518500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 518500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.