eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Przebudowa ul. Polnej w Oświęcimiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Oświęcim: Przebudowa ul. Polnej w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 54751 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Polnej w Oświęcimiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty: Remont chodników i zjazdów: Nawierzchnię chodników i zjazdów należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Odwodnienie remontowanych chodników i zjazdów odbywać się będzie poprzez spadki podłużne, jak i poprzeczne. Wody deszczowe odprowadzane będą za pomocą kratek ściekowych (wpustów ulicznych) do remontowanej kanalizacji deszczowej. Zakres prac będzie polegał na: - rozebraniu istniejącej nawierzchni chodników oraz zjazdów; - rozebraniu istniejących warstw podbudowy chodników, zjazdów; - korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne chodników, zjazdów wraz z odwozem gruntu; - zabezpieczeniu istniejących sieci uzbrojenia podziemnego; - wykonaniu warstw konstrukcyjnych pod chodniki oraz zjazdy; - wykonaniu nawierzchni chodników oraz zjazdów z betonowej kostki brukowej Część drogowa: W ramach zamierzenia inwestycyjnego zaprojektowano przebudowę jezdni na długości 448,80 m o zmiennej szerokości 5,0 m - 8,5 m. Na odcinku od początku opracowania - km 0,0+00,00 do km 0,3+24,34 przebudowa jezdni polega na ujednoliceniu jej szerokości do 6,0m oraz wykonaniu warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego wraz z wymianą warstw konstrukcyjnych. Na pozostałym odcinku należy wykonać nakładkę z betonu asfaltowego. Początek i koniec przebudowywanej jezdni należy odpowiednio dowiązać wysokościowo do istniejących nawierzchni dróg łączących się z ul. Polną. Inwestycja obejmuje także remont istniejących miejsc parkingowych zlokalizowanych w rejonie skrzyżowania ul. Polnej z ul. Obozową. Nawierzchnię miejsc parkingowych należy wykonać z betonowej kostki brukowej. W ramach inwestycji zaprojektowano budowę 51 nowych miejsc parkingowych o parametrach 2,5x5,0 m usytuowanych równolegle do jezdni, w tym 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych (3,6x5,0 m). Nawierzchnię miejsc postojowych należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Projekt obejmuje również budowę zjazdu stanowiącego dojazd do działki nr 1427/77. Zjazd należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Zakres prac będzie polegał na: - frezowaniu istniejącej nawierzchni jezdni, - rozebraniu nawierzchni jezdni, chodników, miejsc parkingowych i zjazdów; - rozebraniu istniejących warstw podbudowy jezdni, chodników, miejsc parkingowych i zjazdów; - korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne jezdni, chodników, miejsc parkingowych, zjazdów wraz z odwozem gruntu; - budowę kanalizacji deszczowej (stanowiącej odrębne opracowanie); - wykonanie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami; - zabezpieczeniu sieci uzbrojenia podziemnego; - wykonaniu warstw konstrukcyjnych pod jezdnię, chodniki, miejsca parkingowe oraz zjazdy; - wykonaniu nawierzchni chodników, miejsc parkingowych oraz zjazdów z betonowej kostki brukowej; - wykonaniu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. Kanalizacja deszczowa: Odpływ wody opadowej i roztopowej z terenów dróg, chodników, zjazdów i miejsc postojowych odbywać się będzie poprzez system wpustów ulicznych. Rury odpływowe z wpustów oraz kanały kanalizacji deszczowej należy prowadzić zgodnie z częścią rysunkową. Kanalizację wykonać z rur kielichowych dwuściennych O300PP SN8 stosowanych do kanalizacji zewnętrznej. Włączenia do studni betonowych wykonać jako szczelne. Przewidziano typowe studnie betonowe O1200mm w zabudowie na istniejącym kolektorze O600mm oraz O1000mm na projektowanym kolektorze kd300 łączone są za pomocą uszczelek elastomerowych, z pierścieniem odciążającym, wentylowaną pokrywą i włazem żeliwnym typu D400. Wpusty deszczowe wykonać z gotowych prefabrykowanych elementów betonowych z osadnikiem i umocowaniem wpustu żeliwnego na niezależnym od studzienki, żelbetowym pierścieniu odciążającym. Głębokość części osadowej winna wynosić min.0,8 m. W istniejącym kanale kanalizacji deszczowej przebiegającej w pasie drogowym ul. Polnej o średnicach DN400-600 mm wykonanego z rur betonowych w latach 1983-84 przewidziano zastosowanie bezwykopowego systemu renowacji. Metodą naprawy istniejących kanałów w technologii bezwykopowej liniowej będzie system polegający na wykonaniu wewnątrz kanału rękawa (wykładziny) dopasowanego do kształtu remontowanego kanału, utwardzanego na miejscu pod wpływem gorącej wody lub pary wodnej, nasączonego żywicą epoksydową. Należy zastosować rękaw samonośny o grubości 16 mm i sztywności obwodowej 8 kN/m2. Przebudowa hydrantów: W zakresie niniejszego zadania jest przebudowa dwóch istniejących podziemnych hydrantów ppoż. znajdujących się w miejscu lokalizacji projektowanych miejsc postojowych na tereny zielone w obrębie działki nr 1427/8. Istniejący wodociąg rozdzielczy zasilający hydranty wykonany jest z rur PVC O160mm Oznakowanie Ze względu na niewielkie zmiany w przebiegu i geometrii drogi w zakresie docelowej organizacji ruchu, istniejące oznakowanie zostanie utrzymane, a projekt ogranicza się do jego uzupełnienia i wprowadzenia korekt mających na celu dostosowanie oznakowania do nowych rozwiązań sytuacyjnych. Teletechnika Na terenie projektowanej inwestycji wzdłuż ulicy Polnej, istnieje kanalizacja kablowa - ciąg w ul. Polnej od ul. Obozowej do ul. Legionów oraz wzdłuż ul. Legionów, kable ziemne, linia napowietrzna, a także studnia kablowa w środku jezdni ulicy Polnej, których lokalizacja koliduje z zakresem planowanych do wykonania robót drogowych i prac towarzyszących. Dla usunięcia kolizji należy przebudować fragment ciągu kanalizacji kablowej, która wraz ze studnią kablową znajduje się w jezdni w rejonie prawoskrętu ulicy Polnej w kierunku Ronda. Przebudowę należy wykonać poprzez likwidację studni i przedłużenie istniejącej kanalizacji kablowej (przedłużenie rurami dwudzielnymi - bez przebudowy kabli) oraz wybudowanie dodatkowej studni. Realizację prac należy poprzedzić dopełnieniem wszystkich formalności wymaganych przez obowiązujące przepisy (ogólne i branżowe) oraz warunki dokonanych uzgodnień w projekcie budowlanym. wykonaniu innych prac, robót i czynności niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in.: opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, oznakowanie budowy na czas robót, opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), wytyczenie geodezyjne, zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane, organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, wyłączenia i załączenia energii elektrycznej, nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień, inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza, sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie robót, wykonanie przed rozpoczęciem robót czyszczenia oraz inspekcji TV przyłączy kanalizacji sanitarnej kolidujących z robotami drogowymi - długości około 150m, raport TV kanalizacji deszczowej po jej wykonaniu, badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy, wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania, ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 250.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w rozdz. IX SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości min. 300 000,00 zł brutto polegającą na budowie lub przebudowie dróg, chodników lub parkingów. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 250 000,00 zł ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości min. 300 000,00 zł brutto, polegającą na budowie lub przebudowie drogi, chodników lub parkingów, z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub rozliczenie wynagrodzenia, np. zmiana wysokości podatku VAT; - zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania w przypadku zmiany kwot wykonywania zadania lub zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót i prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; - zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru; - zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia; - zmian w zakresie podwykonawstwa, jeżeli wskazany podwykonawca jest podmiotem na zasoby którego powołuje się wykonawca na zasadach określonych w art.26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oświęcim Wydział Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2 pok 11, 32-600 Oświęcim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 pok 01 (dziennik podawczy), 32-600 Oświęcim.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.