eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nr sprawy 22/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 200.000 euro na dostawy wyrobów medycznych i innych oraz wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Łódź: Nr sprawy 22/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 200.000 euro na dostawy wyrobów medycznych i innych oraz wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 54742 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 22/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 200.000 euro na dostawy wyrobów medycznych i innych oraz wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych i innych oraz wyposażenia wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 pakietów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 31.71.11.40-6, 33.19.80.00-4, 22.99.30.00-7, 39.22.24.20-1, 33.71.20.00-4, 33.72.10.00-0, 33.19.23.20-1, 38.41.20.00-6, 09.21.00.00-4, 39.24.11.30-3, 39.71.51.00-8, 44.17.60.00-4, 42.91.31.10-1, 33.19.81.00-5, 18.93.00.00-7, 39.51.54.10-2, 39.51.54.40-1, 22.99.30.00-7, 33.13.13.00-0, 33.16.22.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym. 2) wycofania produktu z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym; Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym. 3) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. 4) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. 5) zmiany ilości towaru w danej pozycji w danym pakiecie, polegającej na przesunięciu tych ilości między pozycjami, z tym, że wartość brutto całego pakietu nie może ulec zmianie. Zmiana nastąpi w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności 6) zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności 7) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, termin ten ulegnie przedłużeniu o kolejne 30 dni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź KANCELARIA SZPITALA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.. Zaoferowane przez Wykonawcę jako przedmiot zamówienia wyroby medyczne powinny posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca winien złożyć w swojej ofercie stosowną pisemną deklarację/oświadczenie dotyczącą oferowanego przez niego przedmiotu zamówienia, tożsamą w treści z powyższym wymogiem oraz posiadać na jej potwierdzenie stosowne dokumenty których okazania może zażądać Zamawiający w każdej chwili podczas realizacji umowy 2.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy wskazać w treści oferty która część (części) zamówienia powierzona zostanie podwykonawcy (podwykonawcom)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1- ELEKTRODY EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. elektrody EKG dla dorosłych, na bazie gąbki PE, żelowane(żel stały), sensor Ag/AgCl, wymiar elektrody O50 mm szt. 300 000 2. elektrody EKG dla dzieci na bazie gąbki PE, żelowane(żel stały), sensor Ag/AgCl, wymiar elektrody O30 mm szt. 5 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - KACZKI, NERKI, BASENY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kaczka jednorazowa szt. 40 000 2. nerka jednorazowa szt. 300 000 3. basen jednorazowy szt. 20 000 4. pokrywa jednorazowa do basenu szt. 2 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - PAPIER DO APARATÓW EKG I EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do EKG Ascard 3 rozmiar: 104 x 40 rolka 600 3. Papier do EKG Delta 3/6 rozmiar: 112 x 100 x 300 składka 250 4. Papier do EKG Multicard E-30 rozmiar: 100 x 40 rolka 300 6. Papier do EKG Schiller Cardiovit AT 2 rozmiar: 210 x 280 x 215 ryza 200 7. Papier do EKG Ascard A4 rozmiar: 112 x 25, średnica zewn. rolki z papierem - 45mm rolka 8000 9. Papier do EKG Biomedica rozmiar: 210 x 300 x 300 ryza 40 10. Papier do KTG Meridian 800 rozmiar: 143x150x300 opak. = 10 szt. 30 11. Papier do EEG 16 - to kanałowy rozmiar 420 x 300, gładki opak.= 2000 składek 50 12. Papier do EKG Ascard Mr GOLD rozmiar: 210 rolka 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - KUBKI JEDNORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kubki jednorazowe o poj. 200 ml. op.= 100 szt. opk. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.24.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 - OSŁONKI MEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Osłonki medyczne pudrowane w folii aluminiowej szt. 20 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 - GOLARKI JEDNORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Golarki medyczne jednorazowe szt. 20 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 - WIESZAKI DO WORKÓW NA MOCZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wieszaki do worków na mocz z plastiku - dwuwieszakowe szt. 5 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8 - TERMOMETRY SZPITALNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 termometr na podczerwień do mierzenia temperatury w sposób bezdotykowy zasilany bateriami AA szt. 30 2 termometr medyczny do mierzenia temperatury pod pachą pacjenta, bezrtęciowy, wypełniony surogatem rtęci, przeciwalergiczny, bez baterii tworzyw sztucznych i substancji toksycznych szt. 1 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9 - PREPARATY DO KONSERWACJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 preparat Sterylit GB 600 do konserwacji wiertarki do zabiegów ortopedycznych Acculan Aesculap op.= 300 ml 26 2 preparat Sterylit JG 600 do konserwacji wiertarek medycznych op.= 300 ml 20 3 preparat Neoblank do konserwacji powłoki ze stali nierdzewnej stołów operacyjnych op. = 1 l. 20 4 preparat OIL-II ANSPACH do konserwacji wiertarek medycznych op. = 1 fl. Oz 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10 - SPRĘŻONE POWIETRZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 sprężone powietrze do czyszczenia i osuszania narzędzi medycznych szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11 - OSTRZA DO PIŁY DO CIECIA GIPSU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ostrza o średnicy 65 mm do piły oscylacyjnej do ciecia gipsu szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.11.30-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12 - CZAJNIKI ELEKTRYCZNE BEZPRZEWODOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czajniki elektryczne bezprzewodowe w obudowie stalowej ze wskażnikiem poziomu napełnienia wodą . Pojemność czajnika 1,7 l . Moc min. 2200 W .Zasilanie 220 / 240 V szt. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.51.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13- TAŚMY DO PODTRZYMYWANIA RUREK TRACHEOSTOMIJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Taśmy do podtrzymywania rurek tracheostomijnych szt. 1500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14 - FILTRY DO MYJNI MEDIVATORS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr bakteryjny 0,2 mikrona kat MFO - 500 szt. 4 2. Filtr wstepny 0,45 mikrona kat. MFO - 200 szt. 26 3. Filtr dezynfektanta kat.MFO - 300 szt. 54 4. Filtr powietrza kat. MFO - 375 szt. 16 5. Filtr wstepny 1 mikron kat.MFO - 100 szt. 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15 - FILTRY DO AUTOMATYCZNEJ MYJNI - DEZYNFEKTOR DO ENDOSKOPII TYP AER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr zasadniczy 0,2 um mod. 200 - 208 szt 4 2. Filtr 1 um mod FM 001 - 9 75-X szt 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE NA ROLCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prześcieradło jednorazowe na rolce o szer.50 cm rolka dł. 50 m 3000 2. Prześcieradło jednorazowe na rolce o szer.60 cm rolka dł. 50 m 1500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.81.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET 17 - ELEKTRODY BIERNE I CZYNNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wielorazowy przewód do elektrody biernej jednorazowego użytku szt. 30 2. Wielorazowy przewód do elektrody biernej jednorazowego użytku szt. 20 3. Elektroda bierna jednorazowa op.= 600 szt. 24 4. Elektroda czynna jednorazowa szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET 18 - WORKI STRUNOWE I FOLIA ALUMINIOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worki strunowe 150 x 300 mm. op.= 100 szt. 300 2. Worki strunowe 200 x 300 mm. op.= 100 szt. 250 3. Worki strunowe 250 x 350 mm. op.= 100 szt. 150 4. Folia aluminiowa 30 cm. rolka = 150mb 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET 19 - ROLETY I ŻALUZJE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rolety okienne w kasecie z tkaniny zmywalnej szt. 200 2. Żaluzje pionowe zmywalne m2 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2, 39.51.54.40-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET 20 - PAPIER REJESTRACYJNY DO USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier video printer 110 mm x 21m szt. 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET 21 - WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łopatka laryngologiczna drewniana op=100 sztuk op. 600 2. Szczotki do rurek tracheostomijnych szt. 400 3. Fartuchy foliowe jednorazowe bez rekawów op.= 100 szt. 200 4. Fartuchy foliowe z rekawami szt. 4000 5. Opaska identyfikacyjna dla dorosłych i dzieci szt. 15000 7. Opaska uciskowa (staza)automatyczna szt. 500 8. Pojemniki do dobowej zbiórki moczu szt. 30 9. Szczoteczki chirurgiczne wielorazowe do mycia rąk i narzędzi z tworzywa odpornego na sterylizację. Zamawiający wyklucza trzonek drewniany. szt. 1000 10. Baseny plastikowe szt. 60 11. Kaczki plastikowe szt. 50 12. Podstawki plastikowe pod baseny jdnorazowego uzytku szt. 30 13. nerki szpitalne z tworzywa odpornego na sterylizację szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.13.00-0, 33.16.22.00-5, 35.11.34.00-3, 30.19.11.40-9, 44.42.53.00-8, 33.14.16.15-4, 39.22.42.00-0, 44.53.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22 - Akcesoria elektrochirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda czynna wielorazowego użytku szt. 30 2. Elektroda czynna wielorazowego użytku szt. 70 3. Przewód do pincety bipolarnej wielorazowy szt. 10 4. Przewód do pincety bipolarnej wielorazowy szt. 20 5. Pinceta do koagulacji bipolarnej wielorazowa szt. 5 6. Pinceta do koagulacji bipolarnej wielorazowa szt. 5 7. Przedłużka do elektrody monopolarnej wielorazowa szt. 10 8. Wielorazowa elektroda szt. 5 9. Wielorazowa elektroda szt. 5 10. Przewód do elektrody biernej silikonowej wielorazowy szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.