eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › rewaloryzacja Parku Dittricha w Żyrardowie - etap II i III



Ogłoszenie z dnia 2006-10-23

POZYCJA 54733

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żyrardów: rewaloryzacja Parku Dittricha w Żyrardowie - etap II i III Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Żyrardów, do kontaktów: Marek Zabłocki tel.(046) 858 15 22 Anna Gumula-Wrona tel.(046) 858 15 43, Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8567638, fax 046 8553782, e-mail: wydzial.ri@zyrardow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zyrardow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rewaloryzacja Parku Dittricha w Żyrardowie - etap II i III. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Park im.K.Dittricha w Żyrardowie, koryto rzeki Pisi- Gągoliny, teren ograniczony ulicami Żeromskiego, Dittricha i Limanowskiego w Żyrardowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanierobót budowlanych w ramach dwóch zadań: Zadanie 1- Remont cieków i jazu Luca obejmujący: - Remont jazu Luca wraz z naprawą skarp rzeki Pisi przy jazie, naprawą lewego brzegu rzeki i wykonaniem przelewu wałowego - Renowację i renaturyzację układu wód powierzchniowych w parku Zadanie 2- Remont budynku muzeum obejmujący: - Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku Muzeum Mazowsza Zachodniego, - Remont elewacji wraz z tarasem Muzeum Szczegółowy zakres obydwu zadań został określony w dokumentacji projektowo- wykonawczej. Należy przewidzieć pełną obsługę geodezyjną dla obydwu zadań. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie 1- Remont cieków i jazu Luca Wartość zadania powyżej 60 000 Euro Zadanie 2- Remont budynku muzeum Wartość zadania powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: dla zadania 1- 15 000,00 PLN (słownie: piętnacie tysięcy PLN) dla zadania 2- 9 0000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy PLN) 2)Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawającego. 4)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. - warunek podstawowy 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie działu 45 Polskiej Klasyfikacji Działalności (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności - PKD - Dz. U. z 2004 r. Nr 33, poz. 289) - znaczenie 15%. 3.Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu robót budowlanych polegających na wykazaniu remontu przynajmniej jednego obiektu budowlanego sklasyfikowanego w następujących klasach Polskiej Klasyfikacji Obiektów budowlanych (Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych -PKOB - Dz.U. z 1999 r. Nr 112, pz. 1316 z póź. Zm) : a) dla zadania 1 - jednego obiektu budowlanego klasy 2152 o wartości brutto i nie mniejszej niż 400 000 zł i jednego obiektu budowlanego klasy 2153 o wartości brutto i nie mniejszej niż 400 000 zł b) dla zad. 2 - jednego obiektu budowlanego klasy 1273 o wartości brutto i nie mniejszej niż 400 000 zł oraz jednego obiektu budowlanego klasy 2212 o wartości brutto i nie mniejszej niż 100 000 zł znaczenie 40%. 4.Wykonawca musi dysponować dla każdego zadania przynajmniej 1 osobą posiadającą na dzień składania wniosku co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy oraz prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : a) dla zad. 1 - konstrukcyjno-budowlane, melioracje wodne i budowa urządzeń wodnych b) dla zad. 2 - konstrukcyjno-budowlane z uprawnieniami do prowadzenia prac na terenach zabytkowych - znaczenie 25%. 5.Wykonawca każdego zadania musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000 zł - znaczenie 20%. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Warunek, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oceniany będzie na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów. 2.Warunek, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej oceniany będzie odrębnie dla każdego zadania w ten sposób, że za zarejestrowanie lub zgłoszenie działalności gospodarczej w zakresie działu 45 Polskiej Klasyfikacji Działalności wykonawca otrzyma po 1 pkt za każdą klasę w zakresie 45.1 do 45.4 PKD. 3.Warunek, że Wykonawca posiada doświadczenie w należytym wykonaniu robót budowlanych oceniany będzie odrębnie dla każdego zadania. Wykonawca oferujący realizacje zad. 1, który wykaże, że wykonał należycie remont przynajmniej jednego obiektu budowlanego sklasyfikowanego w 2152 klasie wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów budowlanych o wartości brutto przynajmniej 400 000 zł oraz w 2153 klasie o wartości brutto przynajmniej 400 000 zł otrzyma 2 punkty. W przypadku wykazania się więcej niż 2 (3 i następny) wyremontowanymi obiektami budowlanymi o wartościach brutto nie mniejszych niż 200 000 zł wykonawca otrzyma po 1 punkcie za każdy dodatkowy obiekt budowlany klasy 2152 lub 2153 nie więcej jednak niż 5 pktów łącznie. Wykonawca oferujący realizacje zad. 2, który wykaże, że wykonał należycie remont przynajmniej jednego obiektu budowlanego sklasyfikowanego w 1273 klasie wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów budowlanych o wartości brutto przynajmniej 400 000 zł oraz w 2212 klasie o wartości brutto przynajmniej 100 000 zł otrzyma 2 punkty. W przypadku wykazania się więcej niż 1 (2 i następny) wyremontowanymi obiektami budowlanymi o wartościach brutto nie mniejszych niż 200 000 zł wykonawca otrzyma po 1 punkcie za każdy dodatkowy obiekt budowlany klasy 1273 nie więcej jednak niż 4 pkty łącznie. 4.Warunek, że Wykonawca dysponuje przynajmniej 1 osobą posiadającą, na dzień składania wniosku co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy oraz prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności melioracje wodne i budowa urządzeń wodnych dla zad. 1 i konstrukcyjno-budowlanej dla zad. 2 oraz uprawnienia do prowadzenia prac na terenach zabytkowych będzie oceniany w ten sposób, że Wykonawca otrzyma 1 punkt za dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą, na dzień składania wniosku w/w doświadczenie lub uprawnienia. Za dysponowanie, większą niż 1, ilością osób, które na dzień składania wniosku posiadają co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy oraz prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w tej specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wykonawca otrzyma dodatkowo 1 pkt , jednak nie więcej niż 2 pkt razem. 5Warunek, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000 zł oceniany będzie w ten sposób, że Wykonawca otrzyma 1 punkt za posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 400.000 zł. Za posiadanie większej ilości środków finansowych lub zdolności kredytowej powyżej 400.000 zł wykonawca otrzyma po 1 pkt za każde rozpoczęte 200.000 zł, jednak nie więcej niż 5 pkt razem. Ilość punktów uzyskanych za każdy warunek dla danego zadania zostanie przemnożona przez procentowe znaczenie warunku i po zsumowaniu zostanie określona ilość punktów dla danego wniosku. Pięciu Wykonawców dla każdego zadania , których wnioski uzyskały największą ilość punktów zostanie poproszonych o złożenie ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 u.p.z.p. ( zał. nr 1 do wniosku) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (zgodnie z załącznikiem nr 3 do wniosku) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dla Zad.1 remontom obiektów budowlanych klasy 2152 PKOB i wartości brutto co najmniej 400.000 zł i remontom obiektów budowlanych klasy 2153 PKOB i wartości brutto co najmniej 400.000 zł, a dla zad.2 remontom obiektów budowlanych klasy 1273 PKOB i wartości brutto co najmniej 400.000 zł i remontom obiektów budowlanych klasy 2212 PKOB i wartości brutto co najmniej 200.000 zł stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. 7.Zaświadczenie Wojewódzkiego konserwatora zabytków stwierdzające posiadanie kwalifikacji do prowadzenia prac na obiektach zabytkowych (dot. zad.2) dla obiektu muzeum lub inny dokument potwierdzający co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu prac na obiektach zabytkowych. 8.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do wniosku) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy). 9.Zaświadczenia osób posiadających, na dzień składania wniosku, prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności melioracji wodnych i budowy urządzeń wodnych dla zad. 1 i konstrukcyjno-budowlanej dla zad. 2, z określonym w nim terminem ważności, potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 1994 r. Nr 89, poz. 414 ze zm.) przez właściwą Izbę zawodową. 10.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2)Dokumenty określone w pkt 1, 2, 3, 4 i 5 dotyczą każdego wykonawcy. 3)Dokumenty określone w pkt 6, 7, 8, 9 i 10 dotyczą wykonawców wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2, 3 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia), c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia). 2)zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 4 - składa zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia) właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stosując odpowiednio zapisy o terminie ich wystawienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: po ocenie wniosków 5 wykonawców otrzyma zaproszenie do złożenia ofert wraz z SIWZ. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego pn. Rewaloryzacja Parku Dittricha w Żyrardowie- II i III etap nr Z/2.14/III/3.3.1/1860/05 2) Informacje dodatkowe: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym można pobrać ze strony internetowej: www.zyrardow.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont cieków i jazu Luca. 1) Krótki opis: Remont cieków i jazu Luca obejmuje m.in.: - Remont jazu Luca wraz z naprawą skarp rzeki Pisi przy jazie, naprawę lewego brzegu rzeki i wykonanie przelewu wałowego,czyszczenie zbiornika wodnego, wykonanie palisad z kołków faszynowych, - Renowację i renaturyzację układu wód powierzchniowych w parku polegająca na odtworzeniu cieków wodnych, wykonaniu wlotów i wylotów z rurociagów, syfonu rurowego pod kanałem przemysłowym, studni rewizyjnych z kręgów betonowych, konstrukcji betonowych i żelbetowych z izolacjami pionowymi, darninowanie skarp, palisady z kołków faszynowych oraz szandory z desek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00, 45.24.72.11. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont budynku Muzeum. 1) Krótki opis: Remont budynku muzeum obejmuje: - Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku Muzeum Mazowsza Zachodniego wraz z przepompownią ścieków, - Remont elewacji wraz z tarasem Muzeum obejmuje m.in. obróbki blacharskie parapetów okiennych oraz tarasów, kraty okienne, wykonanie powierzchni z płytek glazurowanych i terakotowych, zbicie starych tynków, odgrzybienie murów i wykonanie nowych tynków boniowanych ścian budynku i tarasu, tynków ciągnionych, wykonanie podkładu i nowej posadzki tarasu wraz z dylatacjami, ułożenie nowej posadzki z płyt z piaskowca, wykonanie robót malarskich tynków elewacji i krat, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie izolacji pionowych, nakryw żelbetowych, opasek betonowych wokół budynku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: budynek Muzeum jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.