Og³oszenie nr 547258-N-2018 z dnia 2018-04-18 r.
Miasto i Gmina Dzia³oszyn: Wykonanie sieci ciep³owniczej, kot³owni oraz instalacji grzewczych zasilaj±cych budynki komunalne
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Dzia³oszyn, krajowy numer identyfikacyjny
73093474300000, ul.
ul. Pi³sudskiego
21
,
98355
Dzia³oszyn, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
438 413 177, e-mail
gmdzialoszyn@wp.pl, faks
438 413 680.
Adres strony internetowej (URL): www.dzialoszyn.e-bip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.dzialoszyn.e-bip.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.dzialoszyn.e-bip.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Miasta i Gminy Dzia³oszyn ul. Pi³sudskiego 21, 98-355 Dzia³oszyn pok. 202
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie sieci ciep³owniczej, kot³owni oraz instalacji grzewczych zasilaj±cych budynki komunalne
Numer referencyjny:
IZP.V.271.1.8.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: "Wykonanie sieci ciep³owniczej, kot³owni oraz instalacji grzewczych zasilaj±cych budynki komunalne". Przedmiot niniejszego zamówienia podzielony zosta³ na dwie czê¶ci: I Czê¶æ dotyczy Wykonania odcinka sieci ciep³owniczej, wewnêtrznej instalacji c.o., c.w.u., elektrycznej w budynku komunalnym przy ul. Pi³sudskiego 19 w Dzia³oszynie (budynek Biblioteki) Realizacja zamówienia rozpocznie siê z dniem zawarcia umowy z terminem zakoñczenia prac do 14 wrze¶nia 2018 roku, przy czym Wykonawca uzgodni z Zamawiaj±cym harmonogram prac oraz zobowi±zuje siê do nale¿ytego i sprawnego wykonania zamówienia. Szczegó³owy zakres robót, które objête s± niniejsz± czê¶ci± zamówienia opisany zosta³ w dokumentacji projektowej w tym w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót , oraz przedmiarach robót bêd±cymi za³±cznikami do SIWZ. Wykonawca zobowi±zany bêdzie w ramach niniejszego zamówienia do ujêcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót wynikaj±cych z dokumentacji projektowej bêd±cej za³±cznikiem do SIWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie któregokolwiek z elementów dokumentacji a w szczególno¶ci zignorowanie zakresu wynikaj±cego z przedmiarów robót który jest integraln± czê¶ci± ca³ej dokumentacji. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu powinien na miejscu dokonaæ oglêdzin terenu inwestycji, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowi±zuje siê do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym oraz u¿ytkownikami obiektu objêtego zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uci±¿liwy, umo¿liwiaj±cy prawid³owe funkcjonowanie obiektu. II Czê¶æ dotyczy Wykonania kot³owni gazowej, c.w.u., elektrycznej w budynku Gimnazjum im. Jana Paw³a II przy ul. Ogrodowej 3A w Dzia³oszynie Realizacja zamówienia rozpocznie siê z dniem zawarcia umowy z terminem zakoñczenia prac do 14 wrze¶nia 2018 roku, przy czym Wykonawca uzgodni z Zamawiaj±cym harmonogram prac oraz zobowi±zuje siê do nale¿ytego i sprawnego wykonania zamówienia. Szczegó³owy zakres robót, które objête s± niniejsz± czê¶ci± zamówienia opisany zosta³ w dokumentacji projektowej w tym w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót , oraz przedmiarach robót bêd±cymi za³±cznikami do SIWZ. Wykonawca zobowi±zany bêdzie w ramach niniejszego zamówienia do ujêcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót wynikaj±cych z dokumentacji projektowej bêd±cej za³±cznikiem do SIWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie któregokolwiek z elementów dokumentacji a w szczególno¶ci zignorowanie zakresu wynikaj±cego z przedmiarów robót który jest integraln± czê¶ci± ca³ej dokumentacji. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu powinien na miejscu dokonaæ oglêdzin terenu inwestycji, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowi±zuje siê do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym oraz u¿ytkownikami obiektu objêtego zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uci±¿liwy, umo¿liwiaj±cy prawid³owe funkcjonowanie obiektu. Szczegó³owy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi± za³±czniki: 1) Projekt 2) Specyfikacje techniczne 3) Przedmiary robót
II.5) G³ówny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45330000-9 |
45331000-6 |
45331100-7 |
45320000-6 |
45321000-3 |
45200000-9 |
45260000-7 |
45262000-1 |
45262500-6 |
45331110-0 |
45333000-0 |
45315700-5 |
45314310-7 |
45317000-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje zamówienie polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z zamówieniem podstawowym w wysoko¶ci do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówieñ publicznych.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-09-14
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 11.1 ppkt 2 SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê:
Dla czê¶ci I: nie ni¿sz± ni¿ 100 000,00 PLN (s³ownie: sto tysiêcy z³otych)
Dla czê¶ci II: nie ni¿sz± ni¿ 250 000,00 PLN (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych)
oraz na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 11.1 ppkt 2 SIWZ,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie:
A) wykazania wykonania w ci±gu ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
Dla czê¶ci I - min. dwóch robót o podobnym zakresie (budowa, przebudowa, rozbudowa instalacji c.o.) o warto¶ci dla jednego zadania min. 100.000,00 z³ brutto z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenia, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone a tak¿e na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 11.1 ppkt 2 SIWZ;
Dla czê¶ci II - min. dwóch robót o podobnym zakresie (budowa, przebudowa, rozbudowa kot³owni gazowej b±d¼ olejowej) o warto¶ci dla jednego zadania min. 250.000,00 z³ brutto z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenia, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone a tak¿e na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 11.1 ppkt 2 SIWZ;
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej warto¶ci porównywalnej.
B) wykazania (dla ka¿dej czê¶ci), i¿ Wykonawca dysponuje, co najmniej jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± okre¶lone przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzen cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjncyh lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do pe³nienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
a tak¿e na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 11.1 ppkt 2 SIWZ
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Poza o¶wiadczeniem o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców przedstawienia dodatkowych dokumentów
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty- z wykorzystaniem wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SIWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 8 do SIWZ oraz o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia (formularz ofertowy pkt 5).
c) potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
O¶wiadczenie, ¿e oferowane roboty budowlane odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego - w tre¶ci formularza ofertowego lub odrêbne o¶wiadczenie zgodne z tre¶ci± pkt 4 formularza ofertowego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
Dla czê¶ci I - 4.000,00. z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych zero groszy).
Dla czê¶ci II - 10.000. z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych zero groszy).
2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego
Bank NBS Dzia³oszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200
podaj±c znak postêpowania przetargowego IZP.V.271.1.8.2018 z dopiskiem:
"Wadium - Wykonanie sieci ciep³owniczej, kot³owni oraz instalacji grzewczych zasilaj±cych budynki komunalne czê¶æ .... "W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - Wykonawca z³o¿y orygina³ dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiaj±cego w siedzibie Zamawiaj±cego
w kancelarii pok. 202 (przed up³ywem terminu sk³adania ofert) w trwale zamkniêtym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofert± z dopiskiem "WADIUM - Wykonanie sieci ciep³owniczej, kot³owni oraz instalacji grzewczych zasilaj±cych budynki komunalne czê¶æ ....". Dokument ten musi zachowywaæ wa¿no¶æ przez ca³y okres,
w którym Wykonawca jest zwi±zany ofert±.
Ponadto w/w dokument musi zawieraæ w swojej tre¶ci o¶wiadczenie porêczyciela lub gwaranta, ¿e zobowi±zuje siê on do nieodwo³alnej i bezwarunkowej wyp³aty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90,00 |
Gwarancja/rêkojmia | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ istotnej zmiany umowy, warunki takiej zamiany zawarte zosta³y w § 12 projektu umowy bêd±cego Za³±cznikiem Nr 9 do niniejszej SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | I Czê¶æ dotyczy Wykonania odcinka sieci ciep³owniczej, wewnêtrznej instalacji c.o., c.w.u., elektrycznej w budynku komunalnym przy ul. Pi³sudskiego 19 w Dzia³oszynie (budynek Biblioteki) |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45300000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45320000-6, 45321000-3, 45200000-9, 45260000-7, 45262000-1, 45262500-6, 45331110-0, 45333000-0, 45315700-5, 45314310-7, 45317000-2, 45330000-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90,00 |
gwarancja/rêkojmia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | II Czê¶æ dotyczy Wykonania kot³owni gazowej, c.w.u., elektrycznej w budynku Gimnazjum im. Jana Paw³a II przy ul. Ogrodowej 3A w Dzia³oszynie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45300000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45320000-6, 45321000-3, 45200000-9, 45260000-7, 45262000-1, 45262500-6, 45331110-0, 45333000-0, 45315700-5, 45314310-7, 45317000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 90,00 |
gwarancja/rêkojmia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w P³awniowicach.
- Zakup, dostawa i monta¿ sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ¬RÓD£A CIEP£A NA DZIA£CE NR: 27 OBRÊB NR 0003 W KOWARACH
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodoci±gowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymian± kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku S±du Rejonowego w Bia³ymstoku
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 707 w km od 43+371,4 do km 43+504 w m. ¯d¿ary gm. Nowe Miasto nad Pilic±, powiat grójecki województwo mazowieckie - nr postêpowania 101/24
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.