Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-25
Słupca: Szkolenie grupowe dla 10 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy w zakresie: sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej (ORCHOWO)
Numer ogłoszenia: 54713 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Piastów 2, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2751444, faks 063 2751444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup-slupca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie grupowe dla 10 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy w zakresie: sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej (ORCHOWO).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie: sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słupcy ze środków Funduszu Pracy. Wspólny słownik zamówień CPV 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do obsługi kas fiskalnych. 3. Uczestnicy szkolenia powinni poznać przepisy regulujące zastosowanie kas rejestrujących w placówkach handlowych, budowę i funkcjonowanie kas fiskalnych, oraz praktyczną obsługę kas fiskalnych wraz ze sporządzaniem raportów kasowych. 4. Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 30 godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. 5. Kurs powinien być zrealizowany w ciągu 5 dni roboczych. Dzienny wymiar zajęć nie może przekroczyć 7 godzin zegarowych. 6. Zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 8.00 do 18.00. 7. Kurs musi zakończyć się wydaniem stosownego zaświadczenia o ukończeniu kursu. 8. W przypadku zajęć praktycznych z obsługi kasy fiskalnej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej jedną kasę fiskalną dla dwóch uczestników szkolenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobom skierowanym na szkolenie nie posiadającym z tego tytułu prawa do stypendium ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. W przypadku konieczności dokonania ww. ubezpieczenia poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wówczas wkład własny instytucji szkoleniowej. 9. Miejsce szkolenia: 62-436 Orchowo (woj. wielkopolskie).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.52.00.00 - Placówki szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ. Nie spełnienie jakiegokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 - załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art.20 ustawy z dnia 24 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz.415) d) wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg przedstawionego w załączniku nr 4 wzoru), e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg przedstawionego w załączniku nr 5 wzoru), f) certyfikaty jakości usług (jeśli jednostka posiada).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Program szkolenia - 15
- 3 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej kurs - 15
- 4 - Posiadane certyfikaty jakości usług - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup-slupca.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Piastów 2, 62-400 Słupca.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy, ul. Piastów 2, 62-400 Słupca, pokój 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
więcej: przetargi w Słupcy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.