eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa urządzeń medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-23

POZYCJA 54702

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa urządzeń medycznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, do kontaktów: Teresa Podsiadło, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410, e-mail: tpodsiadlo@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.dcchp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń medycznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa urządzeń medycznych: toru wizyjnego ( operacyjnego) z instrumentarium, wideotorakoskopu i wideomediastinoskopów, aparatury do badań autofluorescencyjnych, bronchoskopów interwencyjnych z listy 4 zadań, w terminie czterech tygodni, od dnia podpisania umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Dotyczy tylko podmiotów występujących wspólnie. Do oferty powinna być dołączona umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie określająca: czas trwania współpracy podmiotów występujących wspólnie, który nie może być krótszy niż czas trwania zamówienia, sposób reprezentacji podmiotów występujących wspólnie oraz wskazanie adresu do korespondencji, określenie zakresu działania poszczególnych podmiotów występujących wspólnie, określenie rodzaju odpowiedzialności poszczególnych podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie za wykonanie zamówienia, zastrzeżenie umowne o niedopuszczalności rozwiązania umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie w czasie trwania zamówienia. Każdy z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie (np. konsorcjum) jest zobowiązany złożyć oddzielny aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz oświadczenie wykonawcy. Nie spełnienie przez którykolwiek z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego, wymogów formalnych powoduje odrzucenie oferty. Oferta powinna zostać złożona na piśmie przez podmioty występujące wspólnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji lub przez wszystkie podmioty lub osoby reprezentujące te podmioty wchodzące w skład podmiotu występującego wspólnie. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa również pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy i są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyj2. Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3). 3. Certyfikat CE jednostki notyfikowanej w wersji oryginalnej oraz przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego na język polski i potwierdzony przez tłumacza przysięgłego za zgodność z oryginałem. 4 Deklaracje Zgodności dotyczącą urządzeń medycznych w wersji oryginalnej oraz przetłumaczoną przez tłumacza przysięgłego na język polski i potwierdzoną przez tłumacza przysięgłego za zgodność z oryginałem. 5.Oryginalne katalogi przedstawiające oferowane urządzenia w języku angielskim, niemieckim, polskim ( do wyboru).6. Opis urządzenia ( aparatu) i instrukcja obsługi w języku polskim. Informacje o użytkowaniu, myciu, o sposobie dezynfekcji narzędzi. stawiające oferowane urządzenia w języku angielskim, niemieckim, polskim ( do wyboru). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyzej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 28

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie załączonych dokumentów do oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert.2. Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena = wartość oferty brutto ( zadania) 55 2. przydatność praktyczna - parametry techniczne 40 3. warunki gwarancji i serwisowania 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: specyfikacja - pocztą elektroniczną - bezpłatnie, przesłana pocztą 20 PLN + opłaty pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2006, godzina 12:00, Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul.Grabiszyńska 105 sala wykładowa ( modrzewiowa) pokój nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: tor wizyjny ( operacyjny) z instrumentarium. 1) Krótki opis: zadanie nr 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: szt.1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena= wartość oferty brutto ( zadania) 55 2. przydatność praktyczna - parametry techniczne 40 3. warunki gwarancji i serwisowania 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: wideotorakoskop i wideomediastinoskopy. 1) Krótki opis: zadanie nr 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wideotorakoskop - 1 szt., wideomediastinoskop - szt.2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena= wartość oferty brutto( zadania) 55 2. przydatność praktyczna- parametry techniczne 40 3. warunki gwarancji i serwisowania 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: aparatura do badań autofluoroscencyjnych. 1) Krótki opis: zadanie nr 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: sztuk. 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena= wartość oferty brutto( zadania) 55 2. przydatność praktyczna- parametry techniczne 40 3. warunki gwarancji i serwisowania 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: bronchoskopy interwencyjne. 1) Krótki opis: zadanie nr 4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: szt.3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena= wartość oferty brutto ( zadania) 55 2. przydatność praktyczna- parametry techniczne 40 3. warunki gwarancji i serwisowania 5 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.