eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Dostawa przyrządów optycznych w ramach realizacji projektu "Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-04-18



Ogłoszenie nr 546976-N-2018 z dnia 2018-04-18 r.

Gmina Sławno: Dostawa przyrządów optycznych w ramach realizacji projektu "Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Niniejsze zamówienie dofinansowane jest z udziałem środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś priorytetowa VIII Edukacja Działanie 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym z tytułu operacji "Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość".

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, krajowy numer identyfikacyjny 77097990900000, ul. M. C. Skłodowskiej  9 , 76-100   Sławno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 598 106 229, e-mail sekretariat@gminaslawno.pl, faks 598 107 526.
Adres strony internetowej (URL): http://ug.slawno.ibip.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://ug.slawno.ibip.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Tak
Urząd Gminy Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji papierowej
Adres:
Urząd Gminy Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządów optycznych w ramach realizacji projektu "Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość"
Numer referencyjny: RSSA.271.16.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów optycznych, zgodnie z poniższym wykazem: 1. Giętki mikroskop z kamerą - 1 szt. mikroskop z kamerą, możliwość podłączenia poprzez port USB do komputera, możliwość wykonania zdjęcia przyciskiem, giętka szyja umożliwiająca dokładne pozycjonowanie obiektywu nad obserwowanym obiektem, światło LED zapewniające wyraźny, jasny obraz, oprogramowanie pozwalające dokonywać pomiaru i dodawać ich wyniki na wykonanych zdjęciach, Powiększenie: min 200x (zoom) Rozdzielczość kamery: min 1,3 MP Zasilanie: wbudowany akumulator (ładowany przez USB) Oświetlenie LED: min. 6 żarówek Oprogramowanie: kompatybilne z Windows 07/08/10 2. Mikroskop szkolny- Monokular - 6 szt. Minimalny zakres powiększenia: 40 - 400 x Oświetlenie: LED - regulowane, zasilane akumulatorami Tubus: monokularowy nachylony pod kątem 45°, obracany o 360° Okular: szerokopolowy 10x/18mm Obiektywy: achromatyczne 4x, 10x, 40x Ruch: zgrubny i drobny z płynną regulacją Kondensor: przesłona irysowa 0.65 N.A. Zasilanie: 230V Ładowarka: (CE) z bateriami Zawartość zestawu: mikroskop, osłona przeciwkurzowa, ładowarka z bateriami 3. Kamera z szyją - 1 szt. Cyfrowy sygnał wyjściowy (USB), brak konieczności instalacji sterowników, zintegrowane oświetlenie LED i mikrofon, automatyczne ustawienie ostrości (autofokus), wizualizer z płaską i stabilną stopką, Czujnik: min. 3,2 MPix Rozdzielczość: min. 2048 x 1536 pikseli Linie TV: min. 1080p (HD) Oświetlenie: zintegrowane, diody LED Szybkość klatek: min 24 klatki/s. Obiektyw: przesłona 2,8 Głębia ostrości: 10 cm do nieskończoności, z autofokusem Pole widzenia: min. 30 x 43 cm (DIN A3) Wyjście: USB 2.0 Zasilanie: przez złącze USB Zawartość zestawu: kamera z gęsią szyją, adapter do mikroskopu, oprogramowanie 4. Kamera MikrOkular - 1 szt. Nasadka kamery pasująca do mikroskopów z tubusem 23 mm, możliwość połączenia tubusów z większą średnicą poprzez dołączone adaptery, polskie oprogramowanie umożliwiające zapisywanie, archiwizację i obróbkę danych. rozdzielczość: min. 1920 x 1080 pikseli (Full HD) zintegrowany filtr UV/IR wymagania systemowe: Windows 08/07/10 port USB 2.0 formaty zdjęć: jpg, bmp, tif, png format wideo: avi Zawartość zestawu: kamera, osłona przeciwkurzowa, przewód USB, adapter 30 mm, 30,5 mm i 31,7 mm, płyta CD z oprogramowaniem i instrukcją obsługi. 5. Mikroskop wersja zasilana z sieci i/lub z baterii - Typ I - 5 szt. Dwutrybowy mikroskop, zintegrowana kamera VGA , kamera zintegrowana w korpusie mikroskopu zapewniająca szybkie połączenie mikroskopu z komputerem poprzez port USB, możliwość oglądania obrazów na monitorze komputera w czasie rzeczywistym, a także zapisywania na dysku komputera oglądanych obiektów, zasilanie bateryjne, dwa tryby oświetlenia okulary: szerokokątny 5x, soczewka Barlowa 2x, tubus: jednookularowy, pochylenie 45°, uchwyt rewolwerowy: trójgniazdowy, obiektywy: achromatyczne 4x, 10x, 40x, powiększenie optyczne: minimalny zakres 20-400x, oświetlenie: LED dolne i górne, koło filtrowe: min. 6 kolorowych filtrów, ogniskowanie: regulacja zgrubna i precyzyjna, wbudowana kamera VGA: min. 640x480 px, zasilanie: baterie, 6. Mikroskop wersja zasilana z sieci i/lub z baterii - Typ II - 5 szt. okular: szerokokątny 10x, pole widzenia min 18 mm, antygrzybiczny, tubus: dwuokularowy, obracany 360°, pochylenie 45° uchwyt rewolwerowy: czterogniazdowy, system łożyska kulkowego, płynne przełączanie "click-stop", obiektywy: 35 mm achromatyczne - 4x NA-0.10, 10x NA-0.25, 40x NA-0.65 sprężynowy, 100x NA-1.25 sprężynowy, powiększenia: 40x, 100x, 400x, 1000x, ogniskowanie: współosiowe pokrętła mikro- i makroregulacji, czułość 0,002 mm, kondensor: soczewkowy Abbego NA 1,25 z przysłoną irysową i gniazdem filtrów, oświetlenie: LED min. 1W z pokrętłem regulacji jasności, zasilanie: zasilacz sieciowy i/lub wbudowany akumulator 7. Mikroskop Typ III - 1 szt. Minimalny zakres powiększenia: 40 - 1000 x Tubus: trinokularowy, nachylony pod kątem 30°, obracany o 360° Okulary: szerokopolowe 10x/20 mm Jeden okular z wbudowaną wskazówką 4-gniazdowy odwrócony rewolwer obiektywowy obiektywy: achromatyczne obiektywy: 4x, 10x, 40x, 100x S współosiowy ruch zgrubny i drobny kalibrowany ruch drobny (dokładność do 2m) głęboko osadzony, mechaniczny stolik krzyżowy kondensor Abbego 1,25 N.A. oświetlenie LED, regulacja oświetlenia tylny zwijacz przewodu 8. Mikroskop z kamerą USB - 4 szt. Wbudowana w binokularową nasadkę cyfrowa kamera, podłączenie do portu USB komputera, specjalistyczne oprogramowanie w języku polskim do prostych pomiarów i analizy obrazu, możliwa prezentacja dużej grupy obrazów mikroskopowych i przeprowadzanych doświadczeń na ekranie komputera lub poprzez rzutnik multimedialny na dużym ekranie ściennym. Rozdzielczość: min.1,3 Mpix głowica typu Siedentopf, trinokularowa, obracana 360°, pochylenie min. 30°, okulary 10x /18 mm, min. zakres regulacji odległości miedzy źrenicami: 48 mm - 75 mm, regulacja dioptrii na lewym torze optycznym: min. +/- 5D, miska obiektywowa: czterogniazdowa, obiektywy achromatyczne 4x, 10x, 40x, 100x system ogniskowania: ruch zgrubny i ruch drobny, czułość i działka elementarna drobnego (śruba mikrometryczna) ogniskowania: 0,004 mm (4um), zakres 24 mm, kondensor jasnego pola, typu Abbego N.A. 1,2 z przysłoną irysową i gniazdem filtrów, stolik: mocowanie dwóch preparatów, oświetlacz: diodowy LED min. 3W z pokrętłem regulacji jasności, zasilanie: sieciowe 230 V, 9. Mikroskop - binokular - 5 szt. Minimalny zakres powiekszenia: 40 - 1000 x Tubus: binokularowy nachylony pod kątem 45°, obracany o 360° pole widzenia okularu: 10x/18mm obiektyw: 4-krotny rewolwerowy, odwrócony obiektyw rewolwerowy obiektyw: 4x, 10x, 40x S, 100x ogniskowanie z trybem zgrubnym/drobnym stolik: krzyżowy 1,25 kondensor Abbego przesłona irysowa, filtr oświetlenie: regulowane halogenowe min. 20W Dodatkowa awartość zestawu: osłona przeciwkurzowa i filtr 10. Mikroskop - trinokular - 1 szt. Minimalny zakres powiększenia: 40 - 1000 x Tubus: binokularowy nachylony pod kątem 45°, obracany o 360° pole widzenia okularu: 10x/18mm obiektyw: 4-krotny rewolwerowy, odwrócony obiektyw obiektyw: 4x, 10x, 40x, 100x ogniskowanie z trybem zgrubnym/drobnym stolik: krzyżowy 1,25 kondensor Abbego przesłona irysowa, filtr oświetlenie: regulowane min. 20W Dodatkowa zawartość zestawu: osłona przeciwkurzowa i filtr 11. Mikroskop stereoskopowy - 1 szt. Minimalne powiększenie: 40x Tubus: pionowy binokularowy Regulacja okularów Regulacja dioptrii na jednym okularze Pole widzenia okularu: 10x/20mm Obiektyw 4x + 2x Oświetlenie z góry, min. 10W zasilanie 220V-240V (CE) Zawartość zestawu: mikroskop stereoskopowy, nakładki na okulary, osłona przeciwkurzowa 12. Kamera mikroskopowa z tabletem - 1 szt. Kamera mikroskopowa z tabletem umożliwiająca robienie zdjęć i nagrywanie filmów, a następnie poddawanie je obróbce. KAMERA: Matryca: CMOS min. 1/2,5" Rozdzielczość: min. 1280 x 720 pikseli (16:9), 1280 x 960 & 800 x 600 pikseli (4:3) Rozdzielczość zdjęć: min. 5,0 Megapixel Wielkość pikseli: max. 2,2 x 2,2 um Format wideo: min. 720P (HD) Min. szybkość odświeżania: 10 przy 1280 x 720 & 1280 x 960 pikselach, 20 przy 800 x 600 pikselach Wyjście: USB TABLET: System operacyjny: Android min. 5.0 Aplikacja: do obsługi mikroskopu (zainstalowana) Procesor: min. 1,83 Ghz (Quad Core) Pamięć robocza: min. 1 GB, DDR3 Pamięć wewnętrzna: min. 16 GB Wi-Fi: 802.11b/g/n Bluetooth: 4.0 Ekran: min. 8", Rozdzielczość: min. 1280 x 800 pikseli Kamera: przód, min. 2,0 megapikseli Przyłącza: karta SD (do 32 GB), audio 3,5 mm, zasilacz DC 5V, wyjście mini HDMI Zasilanie: akumulator min. 4000 mAh (wymienny) Zawartość zestawu: kamera mikroskopowa z tabletem, karta micro SD min. 4 GB, przewód HDMI, przewód USB, oprogramowanie, przymiar kalibracyjny, zasilacz/ładowarka 13. Zestaw walizkowy do mikroskopowania w terenie z mikroskopem - 1 szt. Zawartość: mikroskop stereoskopowy A-LED - 20x z zasilaniem batryjnym, zestaw walizkowy do mikroskopowania w terenie zestaw narzędzi do preparowania - 4-częściowy, lupa ręczna - powiększenie 3x, pinceta ze stali sprężynowej, szkiełko mikroskopowe - 50 sztuk, szkiełko nakrywkowe - 100 sztuk, szalka do preparowania z podłożem kauczukowym (możliwość wyjęcia), zakraplacz - 12 sztuk, pojemnik z lupą, siatka do chwytania owadów, 4x szalka Petriego, szkło AR - 60mm 14. Teleskop Typ I - 1 szt. Układ optyczny teleskopu: Newton Apertura: min. 150 mm Ogniskowa obiektywu: min. 1200 mm Światłosiła: min. 8 Ogniskowa okularu 1: min. 25 mm Ogniskowa okularu 2: min. 10 mm Szukacz: optyczny 6x30 Typ montażu: Paralaktyczny Statyw: aluminiowy Największe powiększenie użyteczne: min. 225 Najmniejsze powiększenie użyteczne: 21 Zasięg gwiazdowy: min. 13,2 mag Rozdzielczość (Dawes): max 0,77 sekundy kątowe Zdolność zbiorcza: min. 459 Sterowanie teleskopem: pokrętła mikroruchów Powiększenie z okularem 1: min. 48 Powiększenie z okularem 2: min. 120 Wyciąg okularowy: zębatkowy Wysokość statywu: minimalny zakres 71 - 123 cm Średnica wyciągu: 1.25 Waga w kg: max 35 kg Gwarancja: min. 60 mies. Dodatkowe wyposażenie: Szukacz, okular x2, soczewka: Barlowa 2x z adapterem 15. Teleskop Typ II - 1 szt. Układ optyczny teleskopu: Newton Pole widzenia okularu: 1 ° Apertura: min. 114 mm Ogniskowa obiektywu: min. 1000 mm Światłosiła: min. 8,8 Ogniskowa okularu 1: min. 20 mm Ogniskowa okularu 2: min. 10 mm Szukacz Typ montażu : Paralaktyczny Statyw: stalowy Największe powiększenie użyteczne : min. 171 Najmniejsze powiększenie użyteczne : 16 Zasięg gwiazdowy: min. 12,6 mag Rozdzielczość (Rayleigh): max. 1,22 sekundy kątowe Rozdzielczość (Dawes): max. 1,02 sekundy kątowe Zdolność zbiorcza (w porównaniu do oka nieuzbrojonego): min. 265 Powłoki: Aluminium Sterowanie teleskopem: pokrętła mikroruchów Powiększenie z okularem 1: min. 50 Powiększenie z okularem 2: min. 100 Wyciąg okularowy: zębatkowy Gwarancja: min. 36 mies. Dodatkowe wyposażenie: Szukacz, stolik na akcesoria, okular x2, statyw stalowy

II.5) Główny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38600000-1
38630000-0
38634000-8
38635000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: ? Wykaz wykonanych minimum 2 (dwóch) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dokument należy złożyć wraz z dowodami określającymi, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; ? Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
? Wykaz wykonanych minimum 2 (dwóch) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. ? Dokument należy złożyć wraz z dowodami określającymi, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem "Dostawa przyrządów optycznych" 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Okres obowiązywania gwarancji na teleskop typ I i teleskop typ II (min. 36 m-cy max. 60 m-cy)15,00
Okres obowiązywania gwarancji na pozycje od 1 do 13 opisu przedmiotu zamówienia (min. 24 m-ce max. 48 m-cy)15,00
Czas dostawy (w dniach)10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: 1) wprowadzanie istotnych zmian do przedmiotu zamówienia spowodowanych uwarunkowaniami formalno-prawnymi lub technicznymi, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy; 2) zmniejszenia zakresu realizacji dostaw, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej że: a) wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub b) wykonanie części przedmiotu zamówienia nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy; 3) zmiany kwoty i terminu wykonania umowy, w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu o którym mowa w umowie, c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenia terminu realizacji, 4) w zakresie zmiany wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji dostaw, zmiany stawki obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT), 5) w zakresie zmiany koordynatora w zakresie obowiązków umownych ze strony Zamawiającego, 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, 7) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę - w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-26, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.