eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH



Ogłoszenie z dnia 2005-10-18

POZYCJA 54694

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Pabianice: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, do kontaktów: Krzysztof Mondzielewski, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2251875, fax 042 2251878, e-mail: zgm@zgm.pabianice.pl, zgm.bip.um.pabianice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Energetyki Cieplnej, Krzysztof Mondzielewski, ul. Warzywna 3, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2251879, fax 042 2155461, e-mail: kmondzielewski@zec.pabianice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Energetyki Cieplnej, Krzysztof Mondzielewski, ul. Warzywna 3, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2251879, fax 042 2155461, e-mail: kmondzielewski@zec.pabianice.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Energetyki Cieplnej, Krzysztof Mondzielewski, ul. Warzywna 3, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2251879, fax 042 2155461, e-mail: kmondzielewski@zec.pabianice.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 90. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wywóz nieczystości stałych z posesji administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej. Ilość mieszkańców: 13 725. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Pabianice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych administrowanych przez Zamawiającego. Ilość mieszkańców zamieszkałych w tych posesjach - 13 725 osób. Przedmiotem niniejszej umowy jest wywóz nieczystości stałych, zwanych dalej nieczystościami, z terenów posesji administrowanych przez Zamawiającego. Wywóz dotyczy wszelkich nieczystości, które dla celów niniejszego zamówienia zdefiniowano w SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 10000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność - w ciągu 30 dni od daty otrzymania oryginału każdej faktury przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oferenci ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać następujące warunki: 1. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy. 2. wykonać zamówienie w terminie: 01.01.2006 roku - 31.12.2006 roku 3. zaakceptować termin płatności - 30 dni od daty otrzymania oryginału każdej faktury przez Zamawiającego. 4. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie 2002-2005 roku (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) realizacją tożsamych z przedmiotem zamówienia zamówień o łącznej wartości min. 600 tys. zł (w tym jednego zamówienia o wartości min. 500 tys. zł) (co należy udokumentować w wykazie z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców). 5. znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. musi w latach 2002÷2004 wykazać przychód w jednym z tych lat w wysokości 600 tys. zł. W przypadku oferentów prowadzących działalność krócej niż w wymienionym okresie - należy osiągnąć w/w przychód w jednym roku z okresu prowadzenia działalności. 6. posiadać zezwolenia wydane przez : - Prezydenta Miasta Pabianic na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Pabianice (art. 7 Ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. nr 132 z 1997 roku, poz. 622 z późniejszymi zmianami) - Starosty Powiatu Pabianickiego lub odpowiadającego mu innego organu na zbieranie i transport odpadów (art. 28 Ustawy z dnia 27.08.2001 roku o odpadach - Dz. U. nr 62 z 2001 roku poz. 628 z późniejszymi zmianami) 7. dysponować niezbędnym potencjałem technicznym, tj. musi co najmniej posiadać n/w sprzęt: a/ dwa samochody do wywozu nie-czystości z pojemników o pojemności do 1.1 m3 włącznie o nadwoziu zamkniętym. b/ jeden samochód do załadunku i rozładunku sposobem mechanicznym pojemników o większej pojemności niż w podpunkcie a (tzw. kontenerowiec),. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie oferenta wynikające z art. 24 i 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (a w przypadku konsorcjum także umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającej co najmniej następujące dane: - dokładne określenia podmiotów działających wspólnie, - cel umowy, - czas realizacji, - sposób reprezentacji, - zakres działania i odpowiedzialności poszczególnych konsorcjantów, - sposób rozwiązania konsorcjum. 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. 6. Zezwolenie Prezydenta Miasta Pabianic. 7. Zezwolenie Starosty Powiatu Pabianickiego lub decyzja właściwego organu wynikająca z art. 32 ust. 2 Ustawy z dnia 27.08.2001 r o odpadach z późniejszymi zmianami. 8. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia własnymi siłami lub wykaz podwykonawców. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Bilanse za lata 2002 i 2003 oraz w przypadku jego posiadania - za rok 2004, a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określających przychody - za rok 2002 i 2003 oraz w przypadku posiadania - za rok 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie 2002-2005 roku (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) tożsamych z przedmiotem zamówienia zamówień o łącznej wartości min. 600 tys. zł (w tym jednego zamówienia o wartości min. 500 tys. zł) (co należy udokumentować w wykazie z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 37/NA/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.12.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.12.2005, godzina 11:15, PABIANICE, WARZYWNA 6.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.