Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-07-07
Ogłoszenie nr 546698-N-2017 z dnia 2017-07-07 r.
Gmina Zawiercie: "Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla: Zadanie nr 1 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 804 obręb Kosowska Niwa przy ul. Nowowiejskiej Zadanie nr 2 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 49/1 km 44 przy ul. Asnyka, Zadanie nr 3 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 10/2 km 21 przy ul. Smużnej, Zadanie nr 4 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 444 obręb Kosowska Niwa przy ul. Kormoranów, Zadanie nr 5 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 12/3 km 26 przy ul. Stalowników Zadanie nr 6 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 111/2 km 19 przy ul. Wrzosowej w ramach zadania pn.: "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczyPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: nie dotyczyInformacje dodatkowe: nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zawiercie, krajowy numer identyfikacyjny
51596800000, ul.
ul. Leśna
2
,
42400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 49 41 267, , e-mail
zamowieniapubliczne@zawiercie.eu, , faks
32 67 22 684.
Adres strony internetowej (URL): www.zawiercie.eu
Adres profilu nabywcy:
nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zawiercie.bip.net.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie dotyczy
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie dotyczy
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty należy składac osobiście , przesłać pocztą lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2,42-400 Zawiercie ( Punkt Informacyjny, parter UM )
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla: Zadanie nr 1 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 804 obręb Kosowska Niwa przy ul. Nowowiejskiej Zadanie nr 2 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 49/1 km 44 przy ul. Asnyka, Zadanie nr 3 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 10/2 km 21 przy ul. Smużnej, Zadanie nr 4 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 444 obręb Kosowska Niwa przy ul. Kormoranów, Zadanie nr 5 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 12/3 km 26 przy ul. Stalowników Zadanie nr 6 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 111/2 km 19 przy ul. Wrzosowej w ramach zadania pn.: "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie."
Numer referencyjny:
ZP.271.63.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla: Zadanie nr 1 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 804 obręb Kosowska Niwa przy ul. Nowowiejskiej Zadanie nr 2 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 49/1 km 44 przy ul. Asnyka, Zadanie nr 3 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 10/2 km 21 przy ul. Smużnej, Zadanie nr 4 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 444 obręb Kosowska Niwa przy ul. Kormoranów, Zadanie nr 5 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 12/3 km 26 przy ul. Stalowników Zadanie nr 6 Przyłącze DN 160 mm do działki nr 111/2 km 19 przy ul. Wrzosowej w ramach zadania pn.: "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie". Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Przyłącze DN 160 mm do działki nr 804 obręb Kosowska Niwa przy ul. Nowowiejskiej 1.1. Zakres robót obejmuje: ? rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm lub żużlowej 14x14 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 4,72 m2; ? mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 15 cm - 4,65 m2 ? wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat. I-II - 24,60 m3 ; ? zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat .I-III - 19,46 m3; ? montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 5,19 mb ? montaż studzienki rewizyjnej o śr. 1200 mm - 1 sztuka ? powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową ? wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych 1.2 Szczegółowy zakres robót określa: ? dokumentacja projektowa, ? specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, ? przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy Zadanie nr 2 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Przyłącze DN 160 mm do działki nr 49/1 km 44 przy ul. Asnyka. 1.1. Zakres robót obejmuje ? rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm lub żużlowej 14x14 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 1,72 m2 ? roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km - warstwa gr 5cm + 7cm - 2,25 m2 ? wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat. I-II - 10,05 m3 ; ? zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat .I-III - 6,81 m3; ? montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 3,27 mb ? powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową ? wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych 1.2 Szczegółowy zakres robót określa: ? dokumentacja projektowa, ? specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, ? przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy Zadanie nr 3 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Przyłącze DN 160 mm do działki nr 10/2 km 21 przy ul. Smużnej. 1.1 Zakres robót obejmuje wykonanie: ? rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm lub żużlowej 14x14 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 3 m2 ? roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km - warstwa gr 5cm + 7cm - 5,55 m2 ? wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat. I-II - 22,71 m3 ; ? zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat .I-III - 17,45 m3; ? montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 5,31 mb ? montaż studzienki rewizyjnej o śr. 1200 mm - 1 sztuka ? powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową ? wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych 1.2 Szczegółowy zakres robót określa: ? dokumentacja projektowa, ? specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, ? przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy Zadanie nr 4 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Przyłącze DN 160 mm do działki nr 444 obręb Kosowska Niwa przy ul. Kormoranów. 1.1 Zakres robót obejmuje wykonanie ? rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm lub żużlowej 14x14 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 2,55 m2 ? roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km - warstwa gr 5cm + 7cm - 4,50 m2 ? wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat. I-II - 31,02 m3 ; ? zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat .I-III - 24,56 m3; ? montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 6,52 mb ? montaż studzienki rewizyjnej o śr. 1200 mm - 1 sztuka ? powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową ? wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych. 1.2 Szczegółowy zakres robót określa: ? dokumentacja projektowa, ? specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, ? przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy Zadanie nr 5 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Przyłącze DN 160 mm do działki nr 12/3 km 26 przy ul. Stalowników 1.1 Zakres robót obejmuje wykonanie ? rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm lub żużlowej 14x14 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 1,50 m2 ? roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km - warstwa gr 5cm + 7cm - 7,80 m2 ? wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat. I-II - 24,46 m3 ; ? zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat .I-III - 19,47 m3; ? montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 5,04mb ? montaż studzienki rewizyjnej o śr. 1200 mm - 1 sztuka ? powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową 1.2 Szczegółowy zakres robót określa: ? dokumentacja projektowa, ? specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, ? przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy Zadanie nr 6 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Przyłącze DN 160 mm do działki nr 111/2 km 19 przy ul. Wrzosowej 1.1 Zakres robót obejmuje wykonanie ? rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm lub żużlowej 14x14 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 1,50 m2 ? roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km - warstwa gr 5cm + 7cm - 4,72 m2 ? wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat. I-II - 11,25 m3 ; ? zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat .I-III - 8,33 m3; ? montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 2,95 mb ? montaż studzienki rewizyjnej o śr. 1200 mm - 1 sztuka ? powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową 1.2. Szczegółowy zakres robót określa: ? dokumentacja projektowa, ? specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, ? przedmiar robót ( jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny ) które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. Wymagania wspólne dotyczące przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1,2,3,4,5,6. 1. Tam, gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 2. Ilekroć w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3. W trakcie realizacji umowy, na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. W Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 36 miesięcy (warunek minimalny) i nie większą niż 60 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XXV SIWZ. 6. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy w powiązaniu z art. 30 ust 8 ustawy (adekwatnie do przedmiotu zamówienia). Przedmiotowe roboty nie wprowadzają nowych utrudnień oraz barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 7. Podwykonawstwo. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących uczestnictwa podwykonawców określonych we wzorze umowy. 8. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 8.1 Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę , Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót: ? prace przygotowawcze, ? roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe ? roboty kanalizacyjne, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonego szczegółowo w umowie. 8.2 Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 3 ust. 3 wzoru umowy.
II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45231300-8 |
45233140-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie należy zrealizować w terminie: Zadanie nr 1 - do 90 dni od dnia podpisania umowy Zadanie nr 2 - do 90 dni od dnia podpisania umowy Zadanie nr 3 - do 90 dni od dnia podpisania umowy Zadanie nr 4 - do 90 dni od dnia podpisania umowy Zadanie nr 5 - do 90 dni od dnia podpisania umowy Zadanie nr 6 - do 90 dni od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej lub kanalizacji ogólnospławnej o wartości co najmniej:
dla
Zadanie nr 1 7 000 zł brutto każda,
Zadanie nr 2 1 500 zł brutto każda,
Zadanie nr 3 6 000 zł brutto każda,
Zadanie nr 4 6 000 zł brutto każda,
Zadanie nr 5 7 000 zł brutto każda,
Zadanie nr 6 6 000 zł brutto każda.
Uwaga
W przypadku składania ofert na 1 lub więcej zadań wystarczające będzie wykazanie minimum 2 robót budowlanych polegających budowie, przebudowie lub remoncie kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej lub kanalizacji ogólnospławnej za minimum najwyższą kwotę spośród wybranych zadań.
Uwaga
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Uwaga:
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
2. dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rękojmia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejszą) przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % ceny ofertowej (łącznie z podatkiem VAT). 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w: - pieniądzu - należy wpłacać przelewem na konto: Bank PEKAO S.A. nr: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga nr 11: Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w wekslach z poręczeniem wekslowym banku, przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego oraz przez ustanowienie zastawu rejestrowego.
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 4). 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie: a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej; b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji Inwestycji). Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji Inwestycji nie wpływa na zmianę wynagrodzenia. 2) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w następstwie: a) zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych (ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku), 3) Zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ. Ponadto nowy podwykonawca o którym wyżej mowa nie może podlegać wykluczeniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wskazane w SIWZ. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ (oświadczenie analogiczne do tego które było składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego). 3. Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia w stosunku do treści oferty, w tym m.in.: 1) Zmiana osób wyznaczonych do kontaktów, współpracy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego (w przypadku braku możliwości wykonywania wskazanych czynności przez te osoby) - zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy; 2) zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego) - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 4. Przekształcenie Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne), zmiana nazwy Wykonawcy - winno nastąpić w formie aneksu do umowy. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron występuje z wnioskiem na piśmie o dokonanie takiej zmiany. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy, z zastrzeżeniem przypadków określonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna. 8. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 9. Przed zawarciem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię aktualnej umowy ubezpieczenia (lub polisy) zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy - załącznik nr 4 (§ 3 ust. 6). 10. Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do ustalania szczegółów związanych z podpisaniem umowy po wyborze najkorzystniejszej oferty, będzie: Pani Agata Karczewska - Wydział Inwestycji i Projektów, tel. 32 49 41 266.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-24, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 2.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Uwaga dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów: 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 3. Ogłoszenie o zamówieniu umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.07.2017r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Przyłącze DN 160 mm do działki nr 804 obręb Kosowska Niwa przy ul. Nowowiejskiej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
gwarancja i rękojmia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: | 2 | Nazwa: | Przyłącze DN 160 mm do działki nr 49/1 km 44 przy ul. Asnyka, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
gwarancja i rękojmia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: | 3 | Nazwa: | Przyłącze DN 160 mm do działki nr 10/2 km 21 przy ul. Smużnej, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rękojmia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: | 4 | Nazwa: | Przyłącze DN 160 mm do działki nr 444 obręb Kosowska Niwa przy ul. Kormoranów, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rękojmia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: | 5 | Nazwa: | Przyłącze DN 160 mm do działki nr 12/3 km 26 przy ul. Stalowników |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rękojmia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: | 6 | Nazwa: | Przyłącze DN 160 mm do działki nr 111/2 km 19 przy ul. Wrzosowej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rękojmia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2024 r. - 3 części.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap I
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
- Budowa i modernizacja obiektu sportowego w Żytnie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.