eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja IV i III piętra blok A2 od przejazdu w kierunku bloku B2, modernizacja III piętra blok C1 i korytarza II piętra blok A2 i A2`

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-23

POZYCJA 54651

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja IV i III piętra blok A2 od przejazdu w kierunku bloku B2, modernizacja III piętra blok C1 i korytarza II piętra blok A2 i A2` Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ministerstwo Finansów, do kontaktów: Krzysztof Peczyński - sprawy merytoryczne; Agnieszka Romaszko - procedury zamowień publicznych, Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694 53 66, 022 694 40 77, fax 022 827 90 09, e-mail: Krzysztof.Peczyński@mofnet.gov.pl; Agnieszka.Romaszko@ mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mf.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja IV i III piętra blok A2 od przejazdu w kierunku bloku B2, modernizacja III piętra blok C1 i korytarza II piętra blok A2 i A2`. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa, ul. Świetokrzyska 12. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamowienia są roboty budowlane w gmachu Ministerstwa Finansów, obejmujące: modernizację IV i III piętra bloku A2, modernizację korytarza na II pietrze bloku A2 i A2`, modernizację III pietra w bloku C1. Zakres robót obejmuje roboty ogólnobudowlane, modernizację instalacji elektrycznej, instalacji centralnego ogrzewania, roboty sanitarne w zakresie kilimatyzacji i wentylacji, zabudowę wnęk szafami wnękowymi w systemie drzwi przesuwnych. Wykonanie prac towarzyszacych i tymczasowych z zakresu zabezpieczenia terenu robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, bhp i p.poż Sprządzenie i przekazanie Zamawiajacemu dokumentacji powykonawczej, w szczególności projektów powykonawczych w wersji papierowej i elektronicznej (AutoCad): kontroli dostępu, instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania oraz wentylacji i klimatyzacji. Wywiezienie elementów z robót demontażowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który ; 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej dwie remontowe roboty budowlane, każda o wartości co najmniej 1 ml. zł, w czynnych obiektach biurowych. b) do realizacji zamówienia skieruje osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach odpowiadających poszczególnym branżom występującym w przedmiocie zamówienia potwierdzone zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności posiada na rachunku środki finansowe w wysokości 1 mln. zł, bądź posiada zdolność kredytową na powyższą kwotę. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie minimum 1 mln. zł. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.21.00 - Piaskowanie fasady budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.21.00 - Piaskowanie fasady budynków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość przedmiotu zamowienia przekracza równowartośc kwoty 60.000 euro i obejmuje części gmachgu Ministerstwa Finansów w blokach A2 i C1- poszczególne kondygnacje określone w przedmiocie zamowienia, usytuowanych w Warszawie przy ul. Świetokrzyskiej 12 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 180

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 54.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który ; 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej dwie remontowe roboty budowlane, każda o wartości co najmniej 1 ml. zł, w czynnych obiektach biurowych. b) do realizacji zamówienia skieruje osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach odpowiadających poszczególnym branżom występującym w przedmiocie zamówienia potwierdzone zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności posiada na rachunku środki finansowe w wysokości 1 mln. zł, bądź posiada zdolność kredytową na powyższą kwotę. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie minimum 1 mln zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z rozdziałem IV SIWZ, uznając je za spełnione gdy: Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty, Przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605) i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań ustawy - podpisany druk stanowiący załącznik nr 2. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, 6. wykaz osób nadzoru (załącznik nr 3) skierowanych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 7. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - zgodnie z załącznikiem nr 7 Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia należy uważać roboty budowlane spełniające warunki określone w Rozdziale III pkt 2 lit. a. 9. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 mln. zł (słownie zł:). 11. informacje na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców załącznik nr 3 12. wykaz nazwisk osób, sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 4, z którymi można kontaktować się w celu uzyskania ewentualnych wyjaśnień. 13. ogólne Warunki Umowy, podpisane przez Wykonawcę - załącznik nr 5. 14. potwierdzenie wniesienia wadium - w oryginale (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć dowód przelewu wyznaczonej kwoty). 15. kosztorys ofertowy uproszczony, opis sposobu wykonania zamówienia (organizacja robót gwarantująca sprawne i terminowe wykonanie zamówienia, minimalizująca utrudnienia), wstępny harmonogram realizacji. Kosztorys ofertowy musi zawierać wykaz materiałów i urządzeń wraz z cenami materiałów,. 16. aprobaty techniczne, oświadczenie o zgodności technicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) i ustawą o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 204, poz. 2087) i przepisach wykonawczych na niżej wymienione materiały przedstawione w pkt. 7.1 i 7.2 Specyfikacji technicznej ( dokładny opis wymaganych dokumentów):: ­ podłogę techniczna podniesioną, ­ wykładzinę dywanową, ­ drzwi klasy C, ­ drzwi drewniane płytowe, ­ drzwi metalowe przeszklone, dymoszczelne o odporności ogniowej EI 30 min., ­ grzejniki c.o., ­ urządzenia klimatyzacyjne. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 2 do 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mfgov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nieodpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.11.2006, godzina 12:30, Warszawa, ul. Świętokrzyska 12 pok.1049 - sekretariat Biura Logistyki.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.