eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW WODNO - KANALIZACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.



Ogłoszenie z dnia 2020-06-02



Ogłoszenie nr 546507-N-2020 z dnia 2020-06-02 r.

Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW WODNO - KANALIZACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o., krajowy numer identyfikacyjny 24112785700000, ul. ul. Zamkowa  4 , 41-803  Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 277 61 00, e-mail administracja3@szpitalzabrze.pl, faks 32 271 73 11.
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się również za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW WODNO - KANALIZACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
Numer referencyjny: 12/PN/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Zabrzu Sp. z o.o. w asortymencie i ilościach wskazanych w załączniku nr 1a Szczegółowy formularz ofertowo cenowy. Zamówienie zostanie zrealizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie przez Wykonawcę - stanowiącej załącznik nr 1a do umowy. Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określa Szczegółowy formularz ofertowo cenowy będący załącznikiem nr 1a do SIWZ. Podane ilości są wielkością szacunkową i uzależnione będą od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy. Ewentualne zmniejszenie ilości poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot umowy, nie spowoduje zmiany ich cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, w tym bez odkształceń, nie uszkodzone mechanicznie, kompletne. Materiały muszą być opakowane oryginalnie. Opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego pakietu, wyszczególnionego w Załączniku nr 1a do SIWZ udzielił gwarancji dla poszczególnych asortymentów na okres nie krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy wyrobów wraz z informacją (ulotką) zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem. Zamawiający w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących spełnienia minimalnych parametrów określonych w szczegółowym formularzu ofertowo-cenowym może żądać dostarczenia próbek oferowanych produktów.

II.5) Główny kod CPV: 31000000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44411000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
6

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu,dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu,dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania /ZAŁĄCZNIK nr 3 do SIWZ/ - składane do oferty Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert,* Zgodnie z art. 24 ust. 11 P. z. p. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P. z. p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (ZAŁĄCZNIK nr 2 do SIWZ) - składane do oferty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych oraz w następujących przypadkach: a) podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian, wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto , b) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Termin realizacji może zostać przedłużona do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, c) zmiany limitów ilościowych poszczególnych wyrobów w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych. Szczegóły - wzór umowy - Część V SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli zaistnieją przesłanki z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje składane przez Wykonawcę objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu na piśmie, niezależnie od oferty w odrębnym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać: - nazwę i adres : Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o.Ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08 - nazwę zamówienia, - nazwę i dokładny adres Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , - "Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert.............." - "Tajemnica przedsiębiorstwa" dodatkowe oświadczenie o zastrzeżeniu tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z dokumentami, co do których Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Tajemnica przedsiębiorstwa może mieć charakter techniczny, technologiczny, handlowy lub organizacyjny. Tajemnicą jest informacja, która nie została ujawniona do wiadomości publicznej, w stosunku do tej informacji podjęto niezbędne działania mające na celu zachowanie poufności (zgodnie z wyrokiem SN z dnia 03.10.2000 r. CKN 304/00). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 P. z. p. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. W przypadku komunikacji elektronicznej: Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny one być oznaczone w ofercie i dołączone jako oddzielny plik z dopiskiem w nazwie pliku "tajemnica". Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pakiet 1 Materiały wodno-kanalizacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa j.m Ilość Bateria ścienna prysznicowa na pokrętła szt. 5 Bateria umywalkowa nablatowa z mieszalnikiem min długość wylewki 20cm, wylewka stała szt. 11 Bateria umywalkowa naścienna z pokrętłami min długość wylewki 20 cm, wylewka ruchoma szt. 10 Bateria zlewozmywakowa na blat z mieszalnikiem min długość wylewki 25-30 cm, wylewka stała szt. 5 Bateria zlewozmywakowa naścienna 25-30cm długość wylewki z pokrętłami, wylewka ruchoma szt. 5 Bateria zlewozmywakowa z wyciągną wylewką, wąż natryskowy, zasięg wylewki min. 150 mm szt. 10 Deska sedesowa 10 biała plastik, nie wolno opadająca, w komplecie z śrubami oraz uszczelkami szt. 100 Drążek prysznicowy kątowy, plastik biały szt. 30 Drążek prysznicowy łukowy szt. 30 Drążek prysznicowy prosty do 2m rozciągania, plastikowy, biały szt. 20 Drążek prysznicowy regulowany do 2,5m biały plastikowy szt. 30 Głowica porcelanowa do baterii 1/2" szt. 20 Głowica porcelanowa do baterii 3/8" szt. 20 Głowica suwakowa do baterii 1/2" mosiądz szt. 20 Głowica zaworu KWC 3/4" mosiądz szt. 10 Kabina prysznicowa półokrągła 90x90x185 w zestawie z brodzikiem szt. 6 Kolanko 1/2" wz ocynk szt. 20 Kolanko 32/90 PCV szt. 20 Kolanko 32/90 różne kąty PCV szt. 20 Kolanko 50/90 różne kąty PCV szt. 60 Kolano PP 20 szt. 10 Kolano PP 20 WZ nyplowe szt. 10 Kolano PP 20* 1/2" GW szt. 10 Kompakt WC wolnostojący kołnierzowy w zestawie z deską sedesową białą plastikową szt. 20 Korek z obrzeżem 1/2" ocynk szt. 20 Kratka ściekowa nierdzewna phi 50 10*10 pozioma regulowana szt. 4 Kratki odpływowe prysznicowe niskie 10,5x10,5 z bocznym odpływem szt. 20 Listwa montażowa PP uniwersalna szt. 10 Nypel 1/2" chrom szt. 10 Nypel 1/2" ocynk szt. 20 Nypel 1/2" x 3/4" redukcyjny mosiądz szt. 10 Nypel 3/4" mosiądz szt. 10 Odpływ elastyczny sanitarny wzmacniane fi 110 szt. 30 Perlator bat.zlew - umyw. Gwint zewnętrzny szt. 100 Pompa Sanibo 5 IBO do WC+ 2 wejścia szt. 1 Przedłużka 3/4" -15mm mosiądz szt. 10 Przedłużka 3/4" -20mm mosiądz szt. 10 Przedłużka mos. 1/2" 15mm szt. 10 Przedłużka mos. 1/2" 20mm szt. 10 Przedłużka mos. 1/2" 30mm szt. 10 Redukcja 3/4"x 1/2" ocynk szt. 10 Redukcja gumowa phi 50/32 szt. 20 Redukcja gumowa phi 50/40 szt. 10 Rozeta 32 biała PCV szt. 10 Rura 100x2000 PCV szt. 20 Rura 110x2000 PCV mb. 10 Rura ocynk gw. 1/2" 35 cm szt. 5 Rura PCV 32 100cm szt. 20 Rura PCV 32 200cm szt. 20 Rura PCV 50* 100cm szt. 20 Rura PCV 50* 200cm szt. 20 Rura PCV 50* 50cm szt. 20 Rura PP 20 mb CIEPŁA mb. 50 Rura PP 20 mb ZIMNA mb. 50 Rura przejściowa PCV-żeliwo 125/110 szary szt. 10 Silikon sanitarny 280ml bezbarwny szt. 40 Silikon sanitarny 280ml biały szt. 40 Silikon sanitarny 280ml szary szt. 10 Syfon umywalkowy butelkowy pojedynczy szt. 50 Syfon zlewozmywakowy butelkowy 70" szt. 5 Śrubunek mos. 1/2" z oringiem prosty szt. 20 Śruby mocujące do muszli kompaktowej kpl 20 Traper 75/110 PCV szt. 20 Trójnik 1/2" ocynk szt. 20 Trójnik 50/50/67 PCV szt. 10 Trójnik 50/50/90 PCV szt. 10 Trójnik PP 20 szt. 20 Uchwyt słuchawki prysznicowej bezpośrednio do ściany z użyciem kołków szt. 20 Umywalka 40 wpuszczana biała ceramiczna owalna szt. 5 Umywalka 50 w zestawie biała ceramiczna, owalna szt. 10 Uszczelka pod mimośród baterii szt. 50 Uszczelka wężyka 3/4" gumowa szt. 20 Wąż do spłuczki zbrojony 1/2"x 1/2" 40 cm szt. 10 Wąż do spłuczki zbrojony 1/2"x 1/2" 50 cm szt. 10 Wężyk w opl. 1/2" L-60 szt. 10 Zasłonka prysznicowa poliester, łatwa do czyszczenia szt. 30 Zaślepka 1/2" ocynk szt. 20 Zaślepki phi 50 PCV szt. 20 Zaślepki phi110 PCV szt. 20 Zaworki kątowe 1/2" x 3/8'' mos. szt. 20 Zaworki kątowe 1/2"x 1/2" szt. 20 Zawór bezp. 1/2" n/w z zaworem zwr. szt. 10 Zawór czerpalny 1/2" ocynk szt. 20 Zawór kulowy 1/2" motylek mos. szt. 20 Zawór kulowy 3/4" motylek mosiądz szt. 20 Zawór kulowy 1" motylek mosiądz szt. 20 Zawór spustowy od kompaktu uniwersalny szt. 50 Złącze COFLEX K32/40/32 szt. 20 Złączka PP 20* 1/2" GZ szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44411000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pakiet 2 Materiały elektryczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa j.m. Ilość Adapter 45x45 1xRJ45, 12 BIAŁE szt. 40 Adapter 45x45 2xRJ45, 12 BIAŁE szt. 40 Adapter natynkowy moduł podstawowy BIAŁY szt. 20 Bezpiecznik 10A ETI S 301 szt. 100 Bezpiecznik 16A ETI S 301 szt. 100 Dławik PG-36 szary kompletny IP66 szt. 20 Gniazdko natynkowe 2xRJ45 Kat. 5E przyklejane szt. 20 Gniazdko podtynkowe 1 fazowe szt. 100 Gniazdo internetowe RJ 45 szt. 30 Gniazdo napięciowe 1 fazowe szt. 100 Gniazdo napięciowe 1 fazowe IP44 szt. 100 Gniazdo natynkowe 1faza z kołkiem ochronnym typu IMPRESJA białe szt. 100 Gniazdo natynkowe internetowe typ IMPRESJA RJ 12 szt. 50 Gniazdo natynkowe IP44 1 faz z kołkiem typ IMPRESJA białe szt. 30 Gniazdo natynkowe telefoniczne typ IMPRESJA RJ 45 szt. 50 Gniazdo RJ45 kat. 6a szt. 40 Grzebień pojedynczy 12 ocynkowany szt. 20 Kanał 16x10 korytko instalacyjne szt. 20 Kanał 32x15 2mb (opak 30 szt.) opak. 10 Kanał 50 x18/2 2mb z przegrodą szt. 10 Korytko 40x25 mb. 100 Koryto kablowe 17*15 1715/23 szt. 50 Lampa oświetleniowa 600x600 z modułem awaryjnym szt. 50 Lampy LED IP24 600x600x15 szt. 100 Lampy LED IP44 600x600x15 szt. 100 Listwy DIN LZ15 szt. 20 Łączówki kablowe ZUG na listwę DIN phi 25 szt. 200 Łączówki kablowe ZUG na listwę DIN phi 6 szt. 200 Łączówki phi 10 szt. 50 Łączówki phi 4 szt. 50 Łączówki phi 6 szt. 100 Master ECO 17W/840/4 P szt. 20 Master PLC 18W/840/4 P szt. 40 Master PLC 26W/840/4 P szt. 40 Moduły 2x36 T8 szt. 50 Obudowa do modułu osprzętu RJ45 szt. 30 Odłącznik FR 100 szt. 20 Oprawa oświetlenia ewakuacyjnego szt. 30 Oprawa oświetleniowa PANDA okrągła mleczna szt. 100 Osłona gniazda instalacyjnego uniwersalna szt. 100 Przedłużacz 30m OW- 3x2,5 bęben metalowy szt. 4 Przedłużacz 3m, 4 gniazda z wyłącznikiem szt. 20 przewód 3*2,5mm2 YDY p mb. 1000 Przewód F/UTP 6 4x2x23 AWG 350MHz mb. 1000 Przewód internetowy 4x2x0,4 mb. 2000 Przewód LGY 1,5 450/750V mb. 100 Przewód LGY 2,5 450/750V mb. 100 Przewód LgY 4 brązowy 450/750V mb. 50 Przewód LgY 4 niebieski 450/450V mb. 50 Przewód skrętka internetowa mb. 500 Przewód YDYp 3*1,5 300/500V mb. 1000 Puszka podtynkowa STANDARD łączeniowa szt. 200 Puszka hermetyczna K78 IP54 szt. 100 Puszka hermetyczna K80 IP54 szt. 100 Puszka instalacyjna standardowa szt. 200 Puszki instalacyjne głębokie łączone szt. 100 Ramka IMPRESJA czterokrotna szt. 20 Ramka IMPRESJA dwukrotna szt. 100 Ramka IMPRESJA jednokrotna szt. 100 Ramka IMPRESJA pięciokrotna szt. 20 Ramka IMPRESJA trzykrotna szt. 30 Ramka montażowa do lamp LED 600x600 szt. 200 Rozłączniko-bezpiecznik typ RBK NH- 00 szt. 20 Sygnalizator 3 faz szt. 20 Szyna 1-FAZ. 16X12mod. KDN 180A szt. 20 Świetlówka 36W T8 szt. 200 Świetlówka LED T8 1800 lm 120 cm 18 W 230V / 400 K szt. 200 Świetlówka LED T8 800 lm 60cm 9W 230V/400 K szt. 300 Świetlówka UV 30W HNS szt. 30 Świetlówki 18W/840 szt. 100 Taśma izolacyjna- kolor żółty, zielony, czarny szt. 150 Tulejki izolowane 1,5-10 (opak. 100 szt.) podwójna opak. 20 Tulejki izolowane 1,5-10 (opak.100 szt.) opak. 20 Tulejki izolowane 10mm (opak 100 szt) szt. 10 Wentylator 125 S szt. 10 Wentylator kanałowy 100 S (łożysko kulkowe) szt. 10 Wentylator kanałowy 100 S (standard) szt. 10 Wentylator phi 120 kanałowy szt. 20 Wtyczka 16A 1 faza IP44 szt. 50 Wyłącznik oświetleniowy podwójny szt. 100 Wyłącznik oświetleniowy pojedynczy szt. 100 Wyłącznik różnicowo - prądowy 25/003; P 121 szt. 20 Wyłącznik schodowy typu IMPRESJA biały 16 A szt. 30 YDYp 3*1,5 mm2 mb. 1000 Zabezpieczenie nad prądowe B6 S 301 szt. 50 Zaciski "N" na listwę - szynę 6-8 ocynkowany szt. 20 Zamki rewersyjne 12V szt. 20 Zaślepka pod wpusty bezpiecznikowe szt. 10 Złączka 12-TOR 10,0 pomarańczowa szt. 30 Złączka na szynę niebieska szt. 60 Złączka na szynę szara szt. 60 Złączka na szynę TH35 szt. 120 Złączki ZUG 50 szt. 20 Żarówka 12W LED szt. 200 Żarówka LED E27 13W szt. 100 Żarówki 40 W/230V szt. 200 Żarówki 60W/230V szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.