eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa i montaż drzwi do sal operacyjnych oraz lamp operacyjnych i kolumn anestezjologicznych dla Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-23

POZYCJA 54643

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: dostawa i montaż drzwi do sal operacyjnych oraz lamp operacyjnych i kolumn anestezjologicznych dla Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Jeżyce, do kontaktów: Norbert Gill, Ewa Filipiak, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8481011, fax 061 8484990 lub 91, e-mail: ngill@raszeja.poznan.pl, efilipiak@raszeja.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rawszeja.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż drzwi do sal operacyjnych oraz lamp operacyjnych i kolumn anestezjologicznych dla Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szpital im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż drzwi do sal operacyjnych oraz lamp operacyjnych i kolumn anestezjologicznych dla Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zamieszczonego w SIWZ (Załącznik nr do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Zamówienia) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Wypełnione i podpisane wszystkie załączniki do SIWZ (6 załączników) stanowiące jej integralną część, oraz wszelkie dokumenty, które zostały wymienione w niniejszych załącznikach. 2) Parafowany projekt (wzór) umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym . 4) Pozytywne referencje od poprzednich Zamawiających. 5) Oświadczenie o okresie gwarancji na sprzęt (pakiet nr 1 - minimum 5 lat, pakiet nr 2 - minimum 36 miesięcy). 6) Certyfikat CE. 7) Stosowne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Polski. 8) Autoryzacja producenta na prowadzenie przez Wykonawcę sprzedaży i serwisu oferowanego aparatu w Polsce. 9) Informację o ilości punktów serwisowych w Polsce (proszę podać ich lokalizację). 10) Oświadczenie, iż oferowany asortyment jest fabrycznie nowy (rok produkcji 2006) oraz, że nie pochodzi on z ekspozycji, wystaw. 11) "Formularz cenowy" sporządzony przez Wykonawcę. 12) Dla pakietu nr 2 (dla zestawu dwóch lamp operacyjnych sufitowych trzyogniskowych - 3 sztuki) - deklaracja zgodności, iż oferowane urządzenie jest urządzeniem medycznym klasy I 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 397,00 pln dla całości zamówienia (wadium dla pakietu nr 1: 4 212,00 pln, wadium dla pakietu nr 2: 4 185,00 PLN). Wadium może być wnoszone w formach wg. art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; 5) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określone przez Prawo zamówień publicznych; 6) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniają wymogi art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawców w ofercie. Oświadczenia i dokumenty będą ocenianie pod względem formalno - prawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymogów Zamawiającego Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnione i podpisane wszystkie załączniki do SIWZ (6 załączników) stanowiące jej integralną część, oraz wszelkie dokumenty, które zostały wymienione w niniejszych załącznikach. 2) Parafowany projekt (wzór) umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym . 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe (tj. lata 2003, 2004 i 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9) Na podstawie art. 23 ustawy dokument o ustanowieniu pełnomocnika w przypadku ubiegania się wspólnie przez podmioty o udzielenie zamówienia publicznego. 10) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwa i jego podpis. Jeśli dołączone do ofert ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy". 11) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 12) Pozytywne referencje od poprzednich Zamawiających. 13) Oświadczenie o okresie gwarancji na sprzęt (pakiet nr 1 - minimum 5 lat, pakiet nr 2 - minimum 36 miesięcy). 14) Certyfikat CE. 15) Stosowne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Polski. 16) Autoryzacja producenta na prowadzenie przez Wykonawcę sprzedaży i serwisu oferowanego aparatu w Polsce. 17) Informację o ilości punktów serwisowych w Polsce (proszę podać ich lokalizację). 18) Oświadczenie, iż oferowany asortyment jest fabrycznie nowy (rok produkcji 2006) oraz, że nie pochodzi on z ekspozycji, wystaw. 19) "Formularz cenowy" sporządzony przez Wykonawcę. 20) Dla pakietu nr 2 (dla zestawu dwóch lamp operacyjnych sufitowych trzyogniskowych - 3 sztuki) - deklaracja zgodności, iż oferowane urządzenie jest urządzeniem medycznym klasy I

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszeja.poznan.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w Szpitalu im. Fr, Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, w pokoju 333. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2006, godzina 10:00, Szpital im. Fr. Raszei w Poznaniu, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, pokój nr 335 - III piętro Szpitala.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Drzwi do sal operacynych. 1) Krótki opis: Pakiet nr 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: lampy operacyjne i kolumny anestezjologiczne. 1) Krótki opis: Pakiet nr 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.