Og³oszenie nr 546393-N-2017 z dnia 2017-07-06 r.
Gmina Ropczyce: "Remont drogi Nied¼wiada- Polska dz. nr ewid. 84 w km 0+000-2+000 w miejscowo¶ci Nied¼wiada"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ropczyce, krajowy numer identyfikacyjny
52472000000, ul.
ul. Krisego
1
,
39100
Ropczyce, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
(017) 2210550, , e-mail
ropczyce@intertele.pl, , faks
(017) 2210555.
Adres strony internetowej (URL): www.ropczyce.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Zamawiaj±cy udzielaj±cy zamówieñ sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.ropczyce.bip.gmina.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ropczyce.bip.gmina.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczt±, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Remont drogi Nied¼wiada- Polska dz. nr ewid. 84 w km 0+000-2+000 w miejscowo¶ci Nied¼wiada"
Numer referencyjny:
ZP.271.22.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Remont drogi Nied¼wiada- Polska dz. nr ewid. 84 w km 0+000-2+000 w miejscowo¶ci Nied¼wiada" w ramach ¶rodków finansowych pochodz±cych z rezerwy celowej bud¿etu pañstwa na przeciwdzia³anie i usuwanie skutków klêsk ¿ywio³owych. 2. Przedmiot zamówienia zwi±zany z remontem drogi Nied¼wiada- Polska obejmuje nastêpuj±ce prace: profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne przy u¿yciu równiarki, mechaniczne usuniêcie humusu grub. 15 cm z transportem urobku, wykonanie robót ziemnych, wykonanie warstwy odcinaj±cej z piasku w-wa grub. 10 cm, wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszyw ³amanych grub. 10 cm, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa ³amanego gr. w-wy 15cm, skropienie podbudowy emulsja asfaltow±, wykonanie warstwy wi±¿±cej z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4cm, wykonanie w-wy ¶cieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4cm, wykonanie pobocza z kruszyw ³amanych oraz odmulenie rowów. 3. Ponadto w kosztach realizacji zadania Wykonawca zobowi±zany jest uwzglêdniæ: wykonanie i zatwierdzenie projektu oznakowania robót i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (4 egz.) wraz z zakupem znaków, ustawieniem i utrzymaniem w trakcie realizacji robót, utrzymanie w nale¿ytym stanie objazdów, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie powykonawczej dokumentacji odbiorowej (operat kolaudacyjny). 4. Szczegó³owy zakres rzeczowy i opis robót nale¿y wykonaæ zgodnie z specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±c± za³±cznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowi±cym za³±czniki nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przygotowania niezbêdnych dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym o¶wiadczenia kierownika budowy, kierowników robót, za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa, planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, itp. a tak¿e do wykonania niezbêdnych prób, odbiorów, badañ i sprawdzeñ. 6. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenosz±cymi normy europejskie lub norm innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, nale¿yt± staranno¶ci±, w³a¶ciw± organizacj±, bezpiecznie i dobrze jako¶ciowo. 7. U¿yte przy realizacji robót materia³y winny spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie do u¿ytkowania i spe³nienie odpowiednich norm. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zosta³o wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materia³ów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materia³ów i rozwi±zañ równowa¿nych pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza jednocze¶nie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze ni¿ wskazane. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y, urz±dzenia i roboty budowlane spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiaj±cego standardu przedstawiaj± warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa okre¶la klasê produktu, a nie konkretnego producenta. 9. Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego koñcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata. 10. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonuj±ce okre¶lone czynno¶ci - szczegó³owe wymogi zawiera Rozdzia³ XXVI SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233142-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-10-14
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca potwierdzi spe³nianie tego warunku sk³adaj±c odpowiednie o¶wiadczenie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca potwierdzi spe³nianie tego warunku sk³adaj±c odpowiednie o¶wiadczenie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 zamówienia o zakresie i rodzaju porównywalnym z niniejszym zamówieniem,
b) dysponuje co najmniej nastêpuj±cym sprzêtem i narzêdziami:
- walec stalowy - szt.1
- samochód do przewozu materia³ów budowlanych - szt. 1
- samochód do przewozu masy bitumicznej - szt. 1
- skrapiarka do bitumu - 1 szt.
- roz¶cielacz - 1 szt.
- walec ogumiony -1 szt.
- równiarka - 1 szt.
- koparka - 1 szt.
c) dysponuje co najmniej jedn± osob± przewidzian± do kierowania robotami, posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane nadane obywatelom pañstw cz³onkowskich w rozumieniu art 4a stawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U z 2016 r., poz. 1725 t.j.). uznane na podstawie odrêbnych przepisów, stosowanie do tre¶ci art. 12 a ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 t.j.).
Ilekroæ w opisie warunków udzia³u w postêpowaniu mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób bêd±cych obywatelami pañstw cz³onkowskich oznacza to decyzjê w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z Ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65 z pó¼n. zm.) oraz Ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U z 2016 r., poz. 1725 t.j.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SIWZ,
2) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SIWZ,
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowi±cego za³±czniku nr 9 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaza³ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Zamawiaj±cy dla zachowania terminu 3 dni dopuszcza przes³anie o¶wiadczenia najpierw w formie elektronicznej, a pó¼niej niezw³oczne dostarczenie Zamawiaj±cemu w formie pisemnej w oryginale. 2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, uzupe³nienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega³aby odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawcy przystêpuj±cy do przetargu s± zobowi±zani wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach: w pieni±dzu, porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, w tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie porêczeñ udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3. Z³o¿one porêczenie lub gwarancja musz± zawieraæ w swojej tre¶ci zobowi±zanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy PZP.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu nale¿y dokonaæ wp³aty na konto Zamawiaj±cego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spó³dzielczym w Ropczycach.
5. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu zamawiaj±cy uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiaj±cego.
6. Do oferty nale¿y do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy.
7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie ni¿ w pieni±dzu zaleca siê orygina³ dokumentu do³±czyæ do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopiê dokumentu, po¶wiadczon± z orygina³em przez Wykonawcê spi±æ trwale z ofert±.
8. Zamawiaj±cy zwracaj±c wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy orygina³ dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em kserokopia zwróconego dokumentu wadium.
9. Wadium winno byæ za³±cznikiem do oferty.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia w przysz³ej umowie nastêpuj±cych zmian w stosunku do tre¶ci oferty: 1) skrócenie lub wyd³u¿enie terminu wykonania umowy, 2) zmiany w kolejno¶ci i terminach wykonywania robót budowlanych, 3) poprawa jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiana technologii wykonywania robót, 4) zmiany kierownika budowy, 5) zmiany Inspektora nadzoru/Inspektorów nadzoru, 6) zmiany podwykonawców, 7) podniesienia bezpieczeñstwa prowadzonych robót, 8) zmiany wynagrodzenia w przypadku je¿eli w toku realizacji robót wyst±pi konieczno¶æ zmniejszenia zakresu uprzedniego zamówienia, wówczas wysoko¶æ wynagrodzenia kosztorysowego ulegnie odpowiednio zmniejszeniu o kwotê wynikaj±c± z wyliczenia polegaj±cego na przemno¿eniu ilo¶ci nie wykonanych robót przez ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym, 9) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, ¿e do warto¶ci netto zostanie doliczony podatek VAT w wysoko¶ci wynikaj±cej z przepisów. 2. Wniosek o zmianê umowy winien zawieraæ: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy. 3. Wszystkie zmiany wymagaj± zgody Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie sporz±dzonego i podpisanego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Zmiany umowy mog± byæ dokonywane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy oraz winny byæ zaakceptowane przez obie strony umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-21, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
wiêcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 97+033 (98+954) do km 104+829 (106+750) - nr postêpowania 100/24
- Modernizacja dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy G³ucho³azy
- Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg le¶nych w Nadle¶nictwie Dynów w 2024r
- Przebudowa drogi gminnej w Gulbiu - etap I
- Remont drogi pomiêdzy budynkiem 18 i 30 wraz z robotami towarzysz±cymi na terenie K-1039 przy ul. Ostroroga 35 w Warszawie
- Budowa o¶wietlenia drogowego w msc. Promnik ul. Wolna i Strawczynek ul. Nowowiejska
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.