eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › "Remonty nawierzchni dróg powiatowych.Remonty bieżące nawierzchni dróg - gmina"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-30

Ogłoszenie nr 54636 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.

Mysłowice: "Remonty nawierzchni dróg powiatowych.Remonty bieżące nawierzchni dróg - gmina"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29402-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32628-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mysłowice, krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, ul. Ul. Powstańców  1, 41400   Mysłowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 223 40 75, faks 32 223 40 75; 222 25 65, e-mail um_zamowienia@myslowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remonty nawierzchni dróg powiatowych.Remonty bieżące nawierzchni dróg - gmina"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.4.2017.JS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia pn. "Remonty nawierzchni dróg powiatowych. Remonty bieżące nawierzchni dróg - gmina", którego merytoryczny zakres robót drogowych obejmuje wykonanie robót utrzymaniowych, niewymagających zgłoszenia do organu nadzoru architektoniczno-budowlanego remontów nawierzchni dróg: 1.1) każdorazowo zakres, sposób wykonania robót oraz czasokres ich wykonania zostanie wskazany przez inspektora nadzoru - wynika wprost z załączonych do SIWZ dokumentów, w tym zbiorczego zestawienia kosztów oraz kalkulacji szczegółowej dla cen jednostkowych i obejmuje wykonanie zamówienia publicznego dotyczącego jak wyżej, w zakresie wymaganym przepisami ustawy Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej postawie; 1.2) zakres robót obejmuje m.in.: remonty nawierzchni bitumicznej masami mineralno- bitumicznymi o średniej grubości układanej warstwy 5 cm z rozbiórką lub frezowaniem nawierzchni oraz wywozem materiału z rozbiórki - dla powierzchni powyżej 5 m2. ( w przypadku frezowania nawierzchni granulat asfaltowy należy odwieźć na plac składowy w Mysłowicach ) - 2700.0 m2; remonty nawierzchni bitumicznej masami mineralno- bitumicznymi o średniej grubości układanej warstwy 5 cm z rozbiórką lub frezowaniem nawierzchni oraz wywozem materiału z rozbiórki- dla powierzchni powyżej 5 m2. (w przypadku frezowania nawierzchni granulat asfaltowy należy odwieźć na plac składowy w Mysłowicach) - dopłata za 1 cm grubości- 2700.0 m2; wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno- bitumicznymi pod warstwę ścieralną, doraźne naprawy mieszanką mineralno- asfaltową "na gorąco" (bez wycinania krawędzi) UWAGA: Wyrównanie będzie stosowane od poziomu "minus" 6 cm licząc od powierzchni ułożonej nawierzchni - 120.0 t; wyrównanie podbudowy tłuczniem - 7.0 m3; nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej warstwa ścieralna grubości 5 cm po zagęszczeniu- 800.0 m2; utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym gr. 8 cm - destrukt inwestora- 200.0 m2; uszczelnienie spękań nawierzchni emulsją asfaltową - 2 t; remont cząstkowy masami mineralno- asfaltowymi "na gorąco" przy remontowanej powierzchni do 5 m2 - 90 t; doraźne naprawy mieszanką mineralno- asfaltową "na zimno" - 10 t; regulacja pionowa studni dla włazów kanałowych na sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej - 10 szt.; regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - wpusty uliczne - 10 szt. 1.3) w odniesieniu do wymogu zatrudnienia, o którym mowa w art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum po 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, określone w pozycji A1-A3, A5 i A8 zbiorczego zestawienia kosztów; 1.4) sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, a także sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w § 13 projektu umowy - Załącznik Nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT243874.43
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Robt Drogowych Spółka Akcyjna,  sekretariat@wprdsa.pl,  ul. M.Skłodowskiej - Curie 3,  41-503,  Chorzów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 196 923.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 196 923,74
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 471 239.94
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.