eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia pięciu różnych tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie, w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Unii Europe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Szczytno: Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia pięciu różnych tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie, w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 54626 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie , ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, faks 0-89 6243287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytno.up.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia pięciu różnych tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie, w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla osób zarejestrowanych jako bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie. 2. Zamówienie publiczne zalicza się do kategorii: Usług edukacyjnych i szkoleniowych o symbolu 80000000-4, Usług szkolenia zawodowego o symbolu 80530000-8, Usług szkolenia komputerowego o symbolu 80533100-0, zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV). 3. Zamówienie dotyczy przeprowadzenia pięciu różnych tematycznie szkoleń, łącznie dla około 100 osób bezrobotnych (planuje się średnio po 20 osób na każdym szkoleniu). 4. Zamówienie publiczne zostało podzielone na pięć części, z czego każda część stanowi odrębne szkolenie. Każda część będzie oddzielnie oceniana i dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a także spełniają dodatkowe warunki udziału w postępowaniu: d) są instytucjami szkoleniowymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415), tj. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, e) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, wskazanych w niniejszej specyfikacji, w szczególności: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; b) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy; c) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru; d) zaświadczenie z ZUS oraz Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia należy przedstawić w formie pisemnej. 1. Wypełniony przez wykonawcę FORMULARZ OFERTY SZKOLENIA stanowiący Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - według załączonego do specyfikacji wzoru wraz z załącznikami, w tym wypełniony załącznik do OFERTY SZKOLENIA dotyczący bazy sprzętowej przewidzianej do wykorzystania w trakcie szkolenia. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zgodnie z załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia formularzem. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy (WUP) właściwy ze względu na adres siedziby instytucji szkoleniowej. Fakt posiadania przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.up.gov.pl. b) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie podmiotu do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo innego właściwego rejestru określającego status prawny, rodzaj i zakres działalności oraz organy lub osoby upoważnione do występowania w imieniu wykonawcy i zawierający zapis o prowadzeniu edukacji w formach pozaszkolnych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert do przetargu; c) oryginały lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do przetargu; d) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię decyzji właściwego kuratora oświaty w sprawie przyznania akredytacji dla placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych w zakresie kierunku szkolenia objętego przetargiem, w przypadku kiedy wykonawca uzyskał akredytację właściwego kuratora oświaty; e) oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie dodatkowych dokumentów potwierdzających uprawnienia instytucji szkoleniowych, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) wykaz kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorów załączników do OFERTY SZKOLENIA. Do oferty należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz wymagane uprawnienia wykładowców/instruktorów do prowadzenia wymienionych kierunków szkoleń, wskazanych w Opisie poszczególnych części zamówienia publicznego; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt a, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 3b - w oryginale lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa. 6. Na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymienionych wyżej oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40.0
  • 2 - Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0
  • 3 - Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
  • 4 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
  • 5 - Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczytno.up.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie 12-100 Szczytno, ul. Ogrodowa 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie 12-100 Szczytno, ul. Ogrodowa 17 sekretariat - pokój nr 13 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia dla osób bezrobotnych będą zorganizowane w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS ZAKŁADANIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Celem szkolenia jest promowanie idei przedsiębiorczości wśród osób bezrobotnych oraz przygotowanie ich do założenia, a następnie samodzielnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej. - Szkolenie będzie zorganizowane dla dwóch grup szkoleniowych (łącznie dla 40 osób bezrobotnych) - po 20 osób w jednej grupie. - Szkolenie ma obejmować jednocześnie dwie grupy szkoleniowe do 20 osób każda, prowadzone w tym samym terminie. - Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian, nastawiony na rozwój kompetencji interpersonalnych i doskonalenie cech przedsiębiorczych. Zajęcia te powinny odbywać się na zasadzie ćwiczeń i warsztatów. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin. II BLOK: Obowiązujące uregulowania prawno - ekonomiczne dotyczące zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym: decyzja o wyborze rodzaju działalności gospodarczej, procedury prawno - administracyjne dotyczące rejestracji podmiotu gospodarczego - kolejne etapy zakładania firmy, analiza rynku, warsztaty tworzenia biznesplanów z uwzględnieniem specyfiki różnych branż (zgłaszane przez uczestników szkolenia), obowiązki przedsiębiorcy względem Urzędu Skarbowego i ZUS, prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej i podatkowej samodzielnego podmiotu gospodarczego, elementy marketingu i promocji w prowadzeniu własnej firmy oraz możliwości pozyskiwania środków unijnych na rozwój własnej działalności. Szczególny nacisk należy położyć na analizę poszczególnych biznesplanów sporządzonych przez uczestników szkolenia. Zajęcia te powinny odbywać się głównie metodą warsztatową, a także w ramach zajęć symulacyjnych i gier edukacyjnych. Zagadnienia te powinny obejmować 60 godzin zajęć dydaktycznych. III BLOK: Obsługa komputera w prowadzeniu małego biznesu, w tym: obsługa środowiska Windows, wybrane zagadnienia z pakietu Office, obsługa Internetu oraz programów użytkowych wspomagających prowadzenie własnej firmy. Łącznie zagadnienia te będą obejmować 40 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0
    • 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH - EUROPEJSKI CERTYFIKAT UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH ECDL..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Celem szkolenia jest podwyższenie poziomu umiejętności użytkowania komputera w pracy zawodowej i w życiu codziennym oraz przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu teoretycznego i praktycznego z niżej wymienionych obszarów tematycznych (Blok II - Blok VIII). - Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: I BLOK: Trening interpersonalny, w tym metody i techniki poszukiwania pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin. II BLOK: Podstawy technik informatycznych - dotyczy podstaw użytkowania i zastosowania komputera - 20 godz. III BLOK: Użytkowanie komputerów - znajomość podstawowych funkcji porządkujących środowisko pracy każdego użytkownika komputera w celu zwiększenia efektywności jego wykorzystania - 30 godz. IV BLOK: Przetwarzanie tekstów - poprawne użycie komputera do tworzenia, edycji, formatowania, przechowywania i drukowania dokumentów - 30 godz. V BLOK: Arkusze kalkulacyjne - wykorzystanie oprogramowania do przeprowadzania powtarzalnych obliczeń: przygotowywania budżetów, opracowywania prognoz, sporządzania wykresów i raportów finansowych - 40 godz. VI BLOK: Bazy danych - tworzenie i wykorzystanie baz danych do organizowania dużych zasobów danych, umożliwiając szybki i łatwy dostęp do nich - 40 godz. VII BLOK: Grafika menadżerska i prezentacyjna - użycie technik graficznych, oferowanych przez komputery, jako efektywnego środka komunikacji, szeroko wykorzystywanego w biznesie i nauczaniu - 40 godz. VIII BLOK: Usługi w sieciach informatycznych - użycie ogólnoświatowej sieci komputerowej do pozyskiwania informacji i szybkiego komunikowania się z innymi użytkownikami komputerów - 30 godz. - Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową posiadającą uprawnienia do egzaminowania w zakresie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych oraz wyposażoną w odpowiedni sprzęt i oprogramowanie niezbędne do przeprowadzenia egzaminów ECDL. - Egzaminy powinny być przeprowadzone przez egzaminatorów ECDL wpisanych na listę egzaminatorów ECDL prowadzoną przez Polskie Biuro ECDL. - Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie powyższych uprawnień, zarówno przez instytucję szkoleniową jak i wykładowców, egzaminatorów z ramienia instytucji szkoleniowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0
    • 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS SPAWANIA METODAMI TIG I MAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu spawacza i zdobycia obowiązujących uprawnień w zakresie spawania metodą TIG oraz metodą MAG. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: - bhp i p.poż; - zagadnienia teoretyczne z zakresu spawania metodą TIG w Aluminium, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii; - zagadnienia teoretyczne z zakresu spawania pachwinowego blach i rur metodą MAG, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii; - po zapoznaniu się z zagadnieniami teoretycznymi, uczestnicy kursu powinni zapoznać się i nabyć umiejętności praktyczne; - zajęcia praktyczne z zakresu spawania metodami TIG i MAG wraz z instruktażem wstępnym; - zajęcia z zakresu sporządzania i czytania rysunku technicznego; - egzamin w zakresie uprawnień spawacza metodami TIG i MAG. Zajęcia teoretyczne powinny obejmować 80 godzin (w tym 13 godzin rysunku technicznego), a zajęcia praktyczne 220 godzin (100 godzin - metoda TIG, 120 godzin - metoda MAG). - Szkolenie i egzamin spawalniczy powinny być przeprowadzone według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. - Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową i wykładowców, instruktorów posiadających obowiązujące uprawnienia krajowe do przeprowadzania tego rodzaju szkolenia i egzaminowania uczestników oraz wydawania świadectw w zakresie zdobycia kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, tj. wydanych przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Do oferty należy dołączyć atest, certyfikat lub inny dokument uprawniający instytucję szkoleniową i wykładowców, instruktorów do prowadzenia szkolenia i egzaminowania jego uczestników, wydany przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0
    • 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z NAPĘDEM SILNIKOWYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Celem kursu jest profesjonalne przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej obsługi wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym i zdobycia obowiązujących uprawnień wydawanych przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie objętym szkoleniem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. z 2002 r. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.). - Program szkolenia powinien być zatwierdzony lub opracowany przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki i Pracy w Mysłowicach i obejmować przeszkolenie osób bezrobotnych w zakresie bezpiecznego użytkowania butli z gazem, w tym ich bezpiecznej wymiany w obsługiwanych wózkach jezdniowych. - Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem na uzyskanie świadectwa kwalifikacyjnego z zakresu obsługi wózka jezdniowego przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego. - Miejsce odbywania zajęć praktycznych oraz stan i ilość maszyn (wózków) do realizacji zajęć praktycznych powinny gwarantować solidne przygotowanie do wykonywania zawodu objętego szkoleniem. Należy zapewnić minimum cztery wózki jezdniowe na grupę. - Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową i wykładowców, instruktorów posiadających obowiązujące uprawnienia krajowe do przeprowadzania tego rodzaju szkolenia oraz wydawania zaświadczeń w zakresie zdobycia kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, tj. wydanych przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki i Pracy w Mysłowicach. Do oferty należy dołączyć certyfikat lub inny dokument uprawniający instytucję szkoleniową i wykładowców, instruktorów do prowadzenia szkolenia wydany przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki i Pracy w Mysłowicach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0
    • 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS OPERATOR CIĘŻKICH MASZYN DO ROBÓT ZIEMNYCH KL. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Celem kursu jest przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu operatora ciężkich maszyn do robót ziemnych kl. III i zdobycia obowiązujących uprawnień w zakresie obsługi wybranej przez uczestnika szkolenia maszyny, tj. koparki jednonaczyniowej, koparko - ładowarki, koparko - spycharki, spycharki, ładowarki jednonaczyniowej. - Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami i wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118, poz. 1263). - Szkolenie powinno obejmować dodatkowe zajęcia praktyczne (wstępna praktyka) dla każdego skierowanego bezrobotnego. - Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem państwowym na uzyskanie uprawnień w zakresie obsługi wybranej przez kursanta maszyny, przeprowadzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. - Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową i wykładowców, instruktorów posiadających obowiązujące uprawnienia krajowe do przeprowadzania tego rodzaju szkolenia oraz wydawania dokumentów w zakresie zdobycia kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, tj. wydanych przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Do oferty należy dołączyć certyfikat lub inny dokument uprawniający instytucję szkoleniową i wykładowców, instruktorów do prowadzenia szkolenia wydany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0
    • 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.