eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Rozbudowa istniejącego budynku strażnicy, przebudowa schodów zewnętrznych, przebudowa odcinka kanalizacji sanitarnej oraz odciągi spalin z istniejących garaży dla samochodów bojowych i operacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Lubaczów: Rozbudowa istniejącego budynku strażnicy, przebudowa schodów zewnętrznych, przebudowa odcinka kanalizacji sanitarnej oraz odciągi spalin z istniejących garaży dla samochodów bojowych i operacyjnych
Numer ogłoszenia: 54596 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie , ul. Sobieskiego 13, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6322183, faks 016 6322184.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kppsplubaczow.internetdsl.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącego budynku strażnicy, przebudowa schodów zewnętrznych, przebudowa odcinka kanalizacji sanitarnej oraz odciągi spalin z istniejących garaży dla samochodów bojowych i operacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: - rozbudowę istniejącego budynku strażnicy o garaż 4 - stanowiskowy, - przebudowę istniejących schodów zewnętrznych, - przebudowę odcinka kanalizacji sanitarnej, - montaż odciągów spalin w istniejącym garażu na 6 stanowiskach garażowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej Lubaczów, ul. Sobieskiego 13, 37-600 Lubaczów, Nazwa banku: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Numer rachunku: 25-9101-0003-2001-0003-8579-0004 Wadium w innej formie niż pieniądz należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wszystkie formy wadium, poza pieniądzem, muszą mieć określony termin ich ważności, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) udokumentują wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie c) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e) spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Określone powyżej warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży również dokumenty, o których mowa w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5a specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5b specyfikacji istotnych warunków zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej, tj. zakończonej, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon zamawiającego, miejsce realizacji, opis wykonanych robót, całkowita wartość zamówienia w PLN (netto/brutto), termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót wg załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Dokumenty potwierdzające, że roboty z wykazu, określonego w punkcie 6.2.a zostały wykonane należycie. 6.3. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5c specyfikacji istotnych warunków zamówienia oferta musi zawierać: a) imiona i nazwiska osób które będą sprawować odpowiednio funkcję kierownika budowy lub kierowników robót wraz z informacjami na temat wykształcenia, uprawnień oraz doświadczenia zawodowego zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz; b) kopię uprawnień budowlanych w/w osób; c) zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do danej Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. 6.4. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5d specyfikacji istotnych warunków zamówienia oferta musi zawierać: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej w wysokości 200 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 350 000,00 zł. 6.5. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony druk formularza oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz b) Kosztorys ofertowy, opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r.) na podstawie dokumentacji projektowej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest dokumentem, który będzie wykorzystywany tylko do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania części umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie podlegał ocenie na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty. c) Dowód wpłaty wadium. d) Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz e) Oświadczenie dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy załącznik nr 5 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kppsplubaczow.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie 37-600 Lubaczów, ul. Sobieskiego 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego (Sekretariat): Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie, 37-600 Lubaczów, ul. Sobieskiego 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.