eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › I. Remont nawierzchni bitumicznych jezdni a) al. Bzów odc. ul. ¯urawicka - ul. K. Kordian w Warszawie b) ul. Zag³oby odc. ul. M. Keniga - ul. Orl±t Lwowskich w Warszawie II. Remont nawierzchni jezdni ul. Markerta w Warszawie - u³o¿enie nawierzchni z destruktu asfaltowego z odzysku

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2020-06-02



Og³oszenie nr 545815-N-2020 z dnia 2020-06-02 r.

Urz±d Miasta Sto³ecznego Warszawy Urz±d Dzielnicy Ursus: I. Remont nawierzchni bitumicznych jezdni a) al. Bzów odc. ul. ¯urawicka - ul. K. Kordian w Warszawie b) ul. Zag³oby odc. ul. M. Keniga - ul. Orl±t Lwowskich w Warszawie II. Remont nawierzchni jezdni ul. Markerta w Warszawie - u³o¿enie nawierzchni z destruktu asfaltowego z odzysku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta Sto³ecznego Warszawy Urz±d Dzielnicy Ursus, krajowy numer identyfikacyjny 01525966001220, ul. Plac Czerwca 1976 roku nr 1  - , 02-495  Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 22 443 60 00, , e-mail imagdziarz@um.warszawa.pl, ursus.wzp@um.warszawa.pl, faks 22 443 60 11.
Adres strony internetowej (URL): www.ursus.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.ursus.warszawa.pl; https://umw.ezamawiajacy.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.ursus.warszawa.pl; https://umw.ezamawiajacy.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
https://umw.ezamawiajacy.pl


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej na adres zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica Ursus, plac Czerwca 1976r. nr 1 02-495 Warszawa.
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: I. Remont nawierzchni bitumicznych jezdni a) al. Bzów odc. ul. ¯urawicka - ul. K. Kordian w Warszawie b) ul. Zag³oby odc. ul. M. Keniga - ul. Orl±t Lwowskich w Warszawie II. Remont nawierzchni jezdni ul. Markerta w Warszawie - u³o¿enie nawierzchni z destruktu asfaltowego z odzysku
Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.20.2020.IMA
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia s± roboty budowlane obejmuj±ce: I. Remont nawierzchni bitumicznych jezdni a) al. Bzów odc. ul. ¯urawicka - ul. K. Kordian w Warszawie b) ul. Zag³oby odc. ul. M. Keniga - ul. Orl±t Lwowskich w Warszawie II. Remont nawierzchni jezdni ul. Markerta w Warszawie - u³o¿enie nawierzchni z destruktu asfaltowego z odzysku Kody CPV: ? 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania, ? 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg, ? 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 1. Termin wykonania zamówienia: Rozpoczêcie: od dnia podpisania umowy. Zakoñczenie - do 31.08.2020r. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: Bran¿a drogowa: a) roboty pomiarowe (tyczenie rozbiórek i nowych elementów), b) roboty rozbiórkowe (frezowanie nawierzchni jezdni, ¶cieków przykrawê¿nikowych), c) korytowanie, d) podbudowa z gruzu betonowego, e) uk³adanie destruktu, f) uk³adanie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego AC WMS 16 g) uk³adanie siatki szklanej powlekanej asfaltem h) uk³adanie nawierzchni bitumicznej z SMA 8, i) oznakowanie i elementy bezpieczeñstwa ulic (oznakowanie poziome cienkowarstwowe i z mas chemoutwardzalnych grubowarstwowych), j) roboty uzupe³niaj±ce (regulacje w³azów, zaworów, zasuw, pokryw studni - ca³o¶æ uzbrojenia w pasie ulicy zaewidencjonowanego, oraz zakrytego). 3. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia 1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia polegaj±cych na utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w trakcie prowadzonych prac zwi±zanych z przedmiotem umowy (usuwanie odpadów budowlanych, sprz±tanie, zamiatanie nawierzchni jezdni). 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osoby/osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: - o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osoby/osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpisu osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie, jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci. 5) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 4. Inne wymagania brak

II.5) G³ówny kod CPV: 45112700-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112720-8
45112710-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-08-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie spe³niana tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie spe³niana tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawid³owo ukoñczy³: - co najmniej 3 roboty budowlane polegaj±ce na u³o¿eniu nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA o d³ugo¶ci minimum 500 mb oraz - co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na u³o¿eniu nawierzchni z destruktu asfaltowego na podbudowie z gruzu betonowego o d³ugo¶ci minimum 200 mb. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia, w oparciu o o¶wiadczenia i dowody z³o¿one przez wykonawcê w ofercie na wezwanie zamawiaj±cego. 2) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e osoby, które bêd± skierowane przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiada³y kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e wykonywa³y czynno¶ci wyznaczone przez zamawiaj±cego, w zakresie: a) kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej, posiadaj±cego minimum 5 letnie do¶wiadczenie w realizacji podobnych robót. Przez uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiaj±cy rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy - Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz 1815 j.t.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granic±, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia, w oparciu o o¶wiadczenia i dowody z³o¿one przez wykonawcê w ofercie na wezwanie zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Informacja o imionach i nazwiskach powinna znale¼æ siê w wykazie osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Na wezwanie zamawiaj±cego, wykonawca bêdzie zobowi±zany w postêpowaniu z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia na potwierdzenie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP w zakresie; 1) wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, powierzchni, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone; przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¶li z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz robót sporz±dzony wed³ug wzoru formularza - stanowi±cego za³±cznik nr 8 do S.I.W.Z. Je¿eli wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego, mo¿e on bezpo¶rednio zwróciæ siê do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz sporz±dzony wed³ug wzoru formularza - stanowi±cego za³±cznik nr 9 do S.I.W.Z.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Oferta, sporz±dzona wed³ug wzoru formularza - stanowi±cego za³±cznik nr 6 do S.I.W.Z.; 2) Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach wykonawca do³±cza do oferty w formie elektronicznej lub w formie orygina³u, orygina³u porêczeñ bankowych lub porêczeñ spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 3) Zobowi±zanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zdolno¶ciach lub sytuacji, którego wykonawca bêdzie polega³ lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ w przypadku realizacji zamówienia lub czê¶ci zamówienia przy u¿yciu innych podmiotów, powinno byæ za³±czone do oferty w formie elektronicznej lub w formie pisemnej. Na podstawie zobowi±zania lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, zamawiaj±cy dokona oceny, czy wykonawca bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w stopniu niezbêdnym do nale¿ytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceni, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolno¶ci, których wykonawca powo³uje siê w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, realizuj± roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±; Informacje o poleganiu na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów; 1. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu w³asnym wykonawcy, o którym mowa w czê¶ci IV.I pkt 1-2 S.I.W.Z. 2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpnione wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. 5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane. 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nie udostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nie udostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z., nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego: 1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o której mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z. Udzia³ w realizacji i zmiana podwykonawców; 1. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu wykonawcy, o którym mowa w czê¶ci IV.I. S.I.W.Z. 2. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust.1, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 3. Je¿eli powierzenie podwykonawcy wykonania czê¶ci zamówienia na roboty budowlane nastêpuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na ¿±danie zamawiaj±cego przedstawia o¶wiadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4. Je¿eli zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec danego podwykonawcy zachodz± podstawy wykluczenia, wykonawca obowi±zany jest zast±piæ tego podwykonawcê lub zrezygnowaæ z powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 5. Zamawiaj±cy zastosuje przepisy art. 36ba. ust. 1 i 2 wobec dalszych podwykonawców, 6. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. Podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia; 1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, których oferta spe³nia wymagania okre¶lone w niniejszej S.I.W.Z. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±; 1) O¶wiadczenie w³asne wykonawcy, wymienione w czê¶ci; - IV pkt.I.1a S.I.W.Z., sk³ada, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w celu potwierdzenia, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania. O¶wiadczenie w³asne wykonawcy; - IV pkt.I.1b S.I.W.Z., sk³ada ten z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, którego spe³nianie warunków dotyczy. 2) Dokumenty wymienione w czê¶ci IV pkt II S.I.W.Z, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, musz± przed³o¿yæ tak, aby potwierdziæ spe³nienie warunków. 3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Orygina³ pe³nomocnictwa lub notarialnie po¶wiadczona kopia pe³nomocnictwa powinny byæ za³±czone do oferty i w szczególno¶ci zawieraæ wskazanie: a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu i siedziby, c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania, d) dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) Je¿eli wykonawca, ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku braku dokumentów wymienionych w czê¶æ IV.II S.I.W.Z. wg rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 pa¼dziernika 2018 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993), zamiast tych dokumentów sk³ada dokument lub dokumenty inne równowa¿ne wystawione w kraju, w którym podmiot, ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 2) Je¿eli wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a, ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w czê¶æ IV.II S.I.W.Z. wg rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 pa¼dziernika 2018 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993), zamiast tych dokumentów sk³ada dokument lub dokumenty dla tych podmiotów wystawione w kraju, w którym podmiot, ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 3) W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu. 4) Pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poz aterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada zgodnie z wytycznymi w S.I.W.Z. Inne o¶wiadczenia: - O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Wykonawca, o¶wiadczenie w formie elektronicznej lub w formie pisemnej sporz±dzone wed³ug wzoru formularza - stanowi±cego za³±cznik nr 7 do S.I.W.Z. sk³ada w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100 z³) 2. Termin wniesienia wadium up³ywa dnia 18.06.2020 roku o godz. 10:00 3. Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 17.07.2020 roku; 4. Termin zwi±zania ofert± wynosi 30 dni, bieg terminu zwi±zania ofert± rozpoczyna siê wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto (C)60,00
Gwarancja jako¶ci na roboty budowlane i u¿yte do nich materia³y i urz±dzenia (G)40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. W odniesieniu do art. 144 ustawy PZP zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie opisanym w istotnych postanowieniach umowy, tj.: w § 16 ISTOTNE ZMIANY UMOWY 1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem niewa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej. 2. Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotycz±cych: 1) terminu zakoñczenia robót, o czas trwania przeszkody w nastêpuj±cych przypadkach: a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, b) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, c) gdy wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, d) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, e) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, f) wyst±pienia si³y wy¿szej czyli zdarzenia, którego Strony nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec ani któremu nie mog± przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zañ umownych. Przez si³ê wy¿sz± rozumie siê zdarzenie, którego przyczyny le¿± poza kontrol± danej Strony, s± nag³e i zewnêtrzne, w tym miêdzy innymi takie przyczyny jak: wojna, embargo, akty normatywne lub decyzje administracji pañstwowej, zdarzenia losowe, powód¼, po¿ar, strajki, epidemie lub pandemie chorób. Wyst±pienie si³y wy¿szej rozpatrywane bêdzie tak w skali kraju, jak w skali poszczególnych jednostek administracyjnych kraju, na których wyst±pi³y opisane wy¿ej zjawiska. g) wyst±pienia warunków atmosferycznych (opady atmosferyczne, wilgotno¶æ powietrza, temperatura powietrza, temperatura pod³o¿a, punkt rosy) uniemo¿liwiaj±ce w odniesieniu do wytycznych producenta dla wymaganej technologii wykonania nawierzchni bezpiecznej. 2) technologii wykonania robót budowlanych, sposobu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach: a) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji, w szczególno¶ci napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych instalacji, c) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, d) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3) zmiany osób wymienionych w § 12 niniejszej umowy. 3. Je¿eli Wykonawca uzna konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy, o których mowa w ust. 2 zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cego wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany. 4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia z wnioskiem, wszelkich innych dokumentów wymaganych umow± wraz z informacj± uzasadniaj±c± ¿±danie zmiany umowy. 5. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3 wraz z informacj± uzasadniaj±c± ¿±danie zmiany umowy, Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonego ¿±dania zmiany umowy i przekazania go Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji ¿±dania zmiany. 6. Strony umowy zobowi±zuj± siê do wzajemnego powiadamiania o zaistnieniu si³y wy¿szej i dokonania stosownych ustaleñ celem wyeliminowania mo¿liwych skutków dzia³ania si³y wy¿szej. Powiadomienia, o którym mowa nale¿y dokonaæ pisemnie lub w inny dostêpny sposób, niezw³ocznie po fakcie wyst±pienia si³y wy¿szej. Do powiadomienia nale¿y do³±czyæ dowody na poparcie zaistnienia si³y wy¿szej. Nie mo¿na powo³ywaæ siê na si³ê wy¿sz± w przypadku braku zawiadomienia zarówno o zaistnieniu jak i o ustaniu okoliczno¶ci si³y wy¿szej, jak równie¿ nie przedstawienia dowodów, o których mowa powy¿ej. 7. Wszelkie zmiany Umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 8. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany osób wymienionych w § 7 niniejszej umowy poprzez zawarcie stosownego aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
nie dotyczy
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
nie dotyczy
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA) Bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe, by mog³a/móg³ Pani/Pan za³atwiæ sprawê w Urzêdzie m.st. Warszawy. Mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie bêd± profilowane. Kto administruje moimi danymi? * Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzib± w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. * Na pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a tak¿e o przys³uguj±ce Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzêdzie m.st. Warszawy. Proszê je wys³aæ na adres: iod@um.warszawa.pl. Dlaczego moje dane s± przetwarzane? * Wynika to bezpo¶rednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbêdne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania w³adzy publicznej. * Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego. * Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe. Je¶li Pani/Pan tego nie zrobi, nie bêdziemy mogli zrealizowaæ Pana/Pani sprawy . Jak d³ugo bêd± przechowywane moje dane? 1. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikaj±cy z przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tj. okres niezbêdny do realizacji celu/celów okre¶lonych powy¿ej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego. Kto mo¿e mieæ dostêp do moich danych? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególno¶ci: * podmioty ¶wiadcz±ce na rzecz Urzêdu m.st. Warszawy us³ugi informatyczne, pocztowe; * ka¿dy zainteresowany odbiorca - informacje o Wykonawcach, którzy uczestniczyli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego s± jawne na podstawie ustawy Pzp oraz ustawy o dostêpie do informacji publicznej. * podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa; b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostêpni dane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam prawa w zwi±zku z przetwarzaniem moich danych? * Ma Pani/Pan prawo do: 1. dostêpu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych; 2. ¿±dania sprostowania (poprawienia) danych osobowych; 3. ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: * dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane lub w inny sposób przetwarzane; * nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; * wnios³a Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie wystêpuj± nadrzêdne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; * Pani/Pana dane przetwarzane s± niezgodnie z prawem; * Pani/Pana dane musz± byæ usuniête, by wywi±zaæ siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa. 4. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku, gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki: * zaistniej± przyczyny zwi±zane z Pani/Pana szczególn± sytuacj±; * dane przetwarzane s± w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyj±tkiem sytuacji, w której Administrator wyka¿e istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzêdnych wobec interesów, praw i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ; 6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzêdzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych. * Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych. II. Wykaz osób uprawnionych do porozumiewania siê z wykonawcami 1. W sprawach merytorycznych; Kierownik Referatu w WIR - Dorota Dolina, e-mail: ddolina@um.warszawa.pl tel + 48 22 443-61-95; 2. W sprawach proceduralnych; G³ówny specjalista w WZP - Iwona Magdziarz, e-mail: imagdziarz@um.warszawa.pl; tel. +48 22 443-60-98 III. Zawiadomienie o uniewa¿nieniu postêpowania 1. Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowania o udzielenie zamówienia, je¶li zachodzi jedna z przes³anek opisanych w art. 93 ustawy PZP. 2. Zamawiaj±cy mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane, a mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia postêpowania na tej podstawie zosta³a przewidziana w og³oszeniu o zamówieniu. 3. Zamawiaj±cy informuje niezw³ocznie wszystkich wykonawców o uniewa¿nieniu postêpowania, podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne. IV.Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: 1. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy. 2. Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, zobowi±zany jest do wniesienia w ca³o¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy nie pó¼niej ni¿ w dacie zawarcia umowy w wysoko¶ci 10 % ceny ofertowej brutto. IV. Otwarcie ofert bêdzie Z uwagi na zagro¿enie epidemiczne zamawiaj±cy zapewni jawno¶æ sesji otwarcia ofert za po¶rednictwem transmisji online pod linkiem: https://www.facebook.com./dzielnicaursus/.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.