Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-11
Gliwice: Zakup wraz z dostawą roślin sezonowych oraz materiału szkółkarskiego
Numer ogłoszenia: 54553 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą roślin sezonowych oraz materiału szkółkarskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Przedmiotem zamówienia jest materiał szkółkarski : 1. Drzewa - zał. A, 2. Krzewy - zał. B, 3. Iglaki - zał. C, 4. Drzewa leśne - zał. D. w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w załącznikach A, B, C, D stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z normami branżowymi dla danego gatunku i odmiany, wybór 1. Miejsce dostawy materiału: MZUK - Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c Dodatkowe wymagania dla wszystkich grup roślin: - rośliny powinny być ukorzenione w pojemnikach (zgodnie z załączonym wykazem), - nie mogą rosnąć w jednym pojemniku dłużej niż dwa lata, - bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami i prawidłowo uformowana o wielkości odpowiedniej dla danej rośliny, - wielkość rośliny musi być proporcjonalna do wielkości pojemnika, - rośliny powinny być dobrze rozgałęzione oraz mieć pokrój i cechy charakterystyczne dla danego gatunku i odmiany, - rośliny powinny posiadać etykietkę z napisem zawierającym oznaczenie dla każdego gatunku i odmiany ( w przypadku dostawy jednolitej wystarczy zaopatrzenie w etykietę jednej rośliny), - niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, - rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych, - niedopuszczalne jest złamanie wierzchołka przewodnika, złamanie pędów bocznych, rozpadnięcie się bryły korzeniowej, zwiędnięcie i pomarszczenie kory na pędach - w czasie transportu rośliny powinny być zabezpieczone przed wyschnięciem lub przemarznięciem, - w przypadku roślin bez pojemników, bryłę korzeniową należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem lub rozpadnięciem się przez opakowanie w tkaninę jutową lub inny materiał o podobnych właściwościach i wytrzymałości gwarantującej nieuszkodzenie bryły korzeniowej. Dostawca jest zobowiązany: - dostarczyć materiał szkółkarski na umówione miejsce wskazane przez zamawiającego w całości z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, - przewozić materiał specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu, tak aby nie uszkodzić w żaden sposób dostarczanych roślin, - zapłata za dostarczony materiał nastąpi w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury do kupującego i może nastąpić po protokolarnym odbiorze partii materiału. II Przedmiotem zamówienia są rośliny sezonowe: 1. rośliny rabatowe - zał. E, 2. cebule roślin ozdobnych - zał. F, 3. byliny - zał. G, 4. trawy - zał. H. w ilościach oraz wg. gatunków i odmian podanych w załącznikach E, F, G, H stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z dostawą na terenie Gliwic, w miejsce wskazane przez Zamawiającego - zgodnie z normami branżowymi dla danego gatunku i odmiany, wybór 1. Dodatkowe wymagania dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych: - rośliny powinny być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, - pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, - stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, - bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna i nie uszkodzona, - niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, - niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, - rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych, - cebule z zewnętrzną łuską, o średnicy dla danego gatunku. Dostawca zobowiązany jest: - dostarczyć materiał roślinny na umówione miejsce wskazane przez zamawiającego w całości na dany dzień sadzenia z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, - zabezpieczyć materiał roślinny w ilości 10% /II obsada/ dla każdego gatunku do dnia 1.09.2010r., na ewentualne uzupełnienia nasadzeń w istniejących kwietnikach, bądź dowóz materiału nie wykorzystanego przy tych nasadzeniach tuż przed dniem 1.09.2010r., we wskazane miejsce przez zamawiającego, - poniesienia kosztów związanych z przetrzymywaniem 10% materiału, do dnia 1.09.2010r., i zapewnienia dostawy materiału o odpowiedniej wielkości i wyglądzie roślin dosadzanych zgodnych z tymi istniejącymi na kwietnikach które będą uzupełniane, - przewóz roślin specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu, tak aby nie uszkodzić w żaden sposób dostarczanych roślin, - zapłata za dostarczony materiał nastąpi w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury do kupującego i może nastąpić po protokolarnym odbiorze partii roślin ( I -obsada, II - obsada, III - obsada, cebule roślin, byliny, trawy)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 20% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6, 03.45.12.00-8, 03.12.00.00-8, 03.45.13.00-9, 03.45.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących zamawiającego i wykonawcę na podstawie pisemnego powiadomienia stron, bez konieczności aneksowania umowy, - zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, - zmiany nazwy lub siedziby firmy zamawiającego lub wykonawcy, - działania siły wyższej - zawieszenia przez zamawiającego wykonania usługi, - rezygnacji przez zamawiającego z wykonania części usługi, - wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zadania - wstrzymania prac ze względu na ustawową działalność osób trzecich na terenie objętym zamówieniem, - zmiany podwykonawcy, - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany obowiązujących przepisów prawnych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
ul. Strzelców Bytomskich 25 c
44-109 Gliwice
Dział Planowania i Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25 c 44-109 Gliwice Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiał szkółkarski drzewa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 733 sztuki wg rodzajów i gatunków określonych w załączniku do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiał szkółkarski krzewy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 972 sztuki zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiał szkółkarski iglaki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 325 sztuk zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiał szkółkarski dzrewa leśne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 000 sztuk zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: rośliny rabatowe sezonowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 132 000 szt wg rodzaju, gatunku, kolorystyki zgodnej z załącznikiem do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: cebule roślin ozdobnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 34 500 sztuk zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: byliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 27 280 sztuk zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: trawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 510 sztuk zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne (2)"
- ZP/G/27/24Dost. odczynników chem.i materiał.filtr. w okresie od 14.06.2024 - 30.06.2025 r. do Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach oraz w Skawinie, Poznaniu i Legnicy
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- 62-P-24 Cytostatyki
- 2024 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 4WOG-1200.2712.30.2024 Roboty budowlane - 3 części: 1. Wymiana uszkodzonego kabla i tymczasowe podłączenie kontenerów mieszkalnych 2. Naprawa instalacji odgromowej 3. Naprawa systemu wentylacji
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
- "Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego.
- "WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA POD NAZWĄ: "OCHRONA DZIEDZICTWA NATURALNEGO NA TERENIE SZPITALA "DZIEKANKA" W GNIEŹNIE",
- Budowa nowej ekonomicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Gronowo Elbląskie, Przebudowa oczyszczalni ścieków w Gronowie Elbląskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.