eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wraz z dostawą roślin sezonowych oraz materiału szkółkarskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-11

Gliwice: Zakup wraz z dostawą roślin sezonowych oraz materiału szkółkarskiego
Numer ogłoszenia: 54553 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą roślin sezonowych oraz materiału szkółkarskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Przedmiotem zamówienia jest materiał szkółkarski : 1. Drzewa - zał. A, 2. Krzewy - zał. B, 3. Iglaki - zał. C, 4. Drzewa leśne - zał. D. w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w załącznikach A, B, C, D stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z normami branżowymi dla danego gatunku i odmiany, wybór 1. Miejsce dostawy materiału: MZUK - Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c Dodatkowe wymagania dla wszystkich grup roślin: - rośliny powinny być ukorzenione w pojemnikach (zgodnie z załączonym wykazem), - nie mogą rosnąć w jednym pojemniku dłużej niż dwa lata, - bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami i prawidłowo uformowana o wielkości odpowiedniej dla danej rośliny, - wielkość rośliny musi być proporcjonalna do wielkości pojemnika, - rośliny powinny być dobrze rozgałęzione oraz mieć pokrój i cechy charakterystyczne dla danego gatunku i odmiany, - rośliny powinny posiadać etykietkę z napisem zawierającym oznaczenie dla każdego gatunku i odmiany ( w przypadku dostawy jednolitej wystarczy zaopatrzenie w etykietę jednej rośliny), - niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, - rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych, - niedopuszczalne jest złamanie wierzchołka przewodnika, złamanie pędów bocznych, rozpadnięcie się bryły korzeniowej, zwiędnięcie i pomarszczenie kory na pędach - w czasie transportu rośliny powinny być zabezpieczone przed wyschnięciem lub przemarznięciem, - w przypadku roślin bez pojemników, bryłę korzeniową należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem lub rozpadnięciem się przez opakowanie w tkaninę jutową lub inny materiał o podobnych właściwościach i wytrzymałości gwarantującej nieuszkodzenie bryły korzeniowej. Dostawca jest zobowiązany: - dostarczyć materiał szkółkarski na umówione miejsce wskazane przez zamawiającego w całości z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, - przewozić materiał specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu, tak aby nie uszkodzić w żaden sposób dostarczanych roślin, - zapłata za dostarczony materiał nastąpi w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury do kupującego i może nastąpić po protokolarnym odbiorze partii materiału. II Przedmiotem zamówienia są rośliny sezonowe: 1. rośliny rabatowe - zał. E, 2. cebule roślin ozdobnych - zał. F, 3. byliny - zał. G, 4. trawy - zał. H. w ilościach oraz wg. gatunków i odmian podanych w załącznikach E, F, G, H stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z dostawą na terenie Gliwic, w miejsce wskazane przez Zamawiającego - zgodnie z normami branżowymi dla danego gatunku i odmiany, wybór 1. Dodatkowe wymagania dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych: - rośliny powinny być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, - pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, - stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, - bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna i nie uszkodzona, - niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, - niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, - rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych, - cebule z zewnętrzną łuską, o średnicy dla danego gatunku. Dostawca zobowiązany jest: - dostarczyć materiał roślinny na umówione miejsce wskazane przez zamawiającego w całości na dany dzień sadzenia z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, - zabezpieczyć materiał roślinny w ilości 10% /II obsada/ dla każdego gatunku do dnia 1.09.2010r., na ewentualne uzupełnienia nasadzeń w istniejących kwietnikach, bądź dowóz materiału nie wykorzystanego przy tych nasadzeniach tuż przed dniem 1.09.2010r., we wskazane miejsce przez zamawiającego, - poniesienia kosztów związanych z przetrzymywaniem 10% materiału, do dnia 1.09.2010r., i zapewnienia dostawy materiału o odpowiedniej wielkości i wyglądzie roślin dosadzanych zgodnych z tymi istniejącymi na kwietnikach które będą uzupełniane, - przewóz roślin specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu, tak aby nie uszkodzić w żaden sposób dostarczanych roślin, - zapłata za dostarczony materiał nastąpi w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury do kupującego i może nastąpić po protokolarnym odbiorze partii roślin ( I -obsada, II - obsada, III - obsada, cebule roślin, byliny, trawy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 20% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6, 03.45.12.00-8, 03.12.00.00-8, 03.45.13.00-9, 03.45.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących zamawiającego i wykonawcę na podstawie pisemnego powiadomienia stron, bez konieczności aneksowania umowy, - zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, - zmiany nazwy lub siedziby firmy zamawiającego lub wykonawcy, - działania siły wyższej - zawieszenia przez zamawiającego wykonania usługi, - rezygnacji przez zamawiającego z wykonania części usługi, - wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zadania - wstrzymania prac ze względu na ustawową działalność osób trzecich na terenie objętym zamówieniem, - zmiany podwykonawcy, - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany obowiązujących przepisów prawnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25 c 44-109 Gliwice Dział Planowania i Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25 c 44-109 Gliwice Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiał szkółkarski drzewa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 733 sztuki wg rodzajów i gatunków określonych w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiał szkółkarski krzewy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 972 sztuki zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiał szkółkarski iglaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 325 sztuk zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiał szkółkarski dzrewa leśne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 000 sztuk zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: rośliny rabatowe sezonowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 132 000 szt wg rodzaju, gatunku, kolorystyki zgodnej z załącznikiem do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: cebule roślin ozdobnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 34 500 sztuk zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: byliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 27 280 sztuk zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: trawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 510 sztuk zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.