Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-03-11
Warszawa: Patronat medialny internetowy portalu Gazeta.pl w roku 2010. na spektakle: La Traviata, premiera 25 lutego 2010 i Halka Wileńska premiera 18 kwietnia 2010, Katia Kabanowa premiera 25 kwietnia, Chopin premiera 9 maja 2010, Between, Suden Rain premiera 15 maja 2010, Kopciuszek premiera 27 listopada, Wesele Figara premiera 10 grudnia 2010 oraz nad Konkursem Moniuszkowskim 19-28 maja 2010
Numer ogłoszenia: 54543 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Wielki - Opera Narodowa, Plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6920200, faks 022 8260423, 8265012, 6920202.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych - instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Patronat medialny internetowy portalu Gazeta.pl w roku 2010. na spektakle: La Traviata, premiera 25 lutego 2010 i Halka Wileńska premiera 18 kwietnia 2010, Katia Kabanowa premiera 25 kwietnia, Chopin premiera 9 maja 2010, Between, Suden Rain premiera 15 maja 2010, Kopciuszek premiera 27 listopada, Wesele Figara premiera 10 grudnia 2010 oraz nad Konkursem Moniuszkowskim 19-28 maja 2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Patronat medialny internetowy portalu Gazeta.pl w roku 2010. na spektakle: La Traviata, premiera 25 lutego 2010 i Halka Wileńska premiera 18 kwietnia 2010, Katia Kabanowa premiera 25 kwietnia, Chopin premiera 9 maja 2010, Between, Suden Rain premiera 15 maja 2010, Kopciuszek premiera 27 listopada, Wesele Figara premiera 10 grudnia 2010 oraz nad Konkursem Moniuszkowskim 19-28 maja 2010. Wymiana barterowa w zamian ze umieszczenie logotypu Gazeta.pl na materiałach TW-ON: afisz, plakat, siatki, program, strona www.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agora S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160000,00
Oferta z najniższą ceną: 160000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 160000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a -usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze: Portal jest częścią jednej z największych polskich grup serwisów internetowych (Grupa Gazeta.pl). Jego siłą są serwisy informacyjne i tematyczne oraz unikalna społeczność użytkowników. Gazeta.pl posiada obecnie kilkadziesiąt serwisów tematycznych, m.in. Wiadomości, Gospodarka, Technologie, Edukacja, Gry i Kobieta. Portal oferuje bogate treści multimedialne, m.in. informacje wideo przygotowywane przez własny zespół reporterski, oraz mobilną wersję portalu m.Gazeta.pl przystosowaną do czytania w telefonach komórkowych. Portal posiada 23 serwisy lokalne i serwisy zagraniczne, m.in. dla Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii (Londyn.Gazeta.pl). Obecnie serwisy lokalne z Grupy Gazeta.pl są liderami w swojej kategorii tematycznej w polskim internecie.Miesięcznie z serwisów należących do Grupy Gazeta.pl korzysta prawie 10,5 mln użytkowników, którzy wykonują ponad 936 milionów odsłon (Megapanel PBI/Gemius, październik 2009). Z serwisów należących do Grupy Gazeta.pl, w tym z portalu Gazeta.pl, korzystają osoby młode, mieszkające w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, z wykształceniem wyższym lub niepełnym wyższym (3,1 mln). Ponad trzy miliony użytkowników to uczniowie i studenci, liczną grupę stanowią również osoby w wieku 25-34 lata (2,8 mln), internauci powyżej 35 roku życia stanowią grupę ponad 3,5 miliona użytkowników. W grupie użytkowników powyżej 25 roku życia przeważają osoby aktywne zawodowo, pracujące na stanowiskach specjalistów, kierowniczych, urzędniczych, a także osoby wykonujące wolny zawód.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi promocyjne dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
- Przygotowanie i realizacja wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na dwóch rynkach zagranicznych - brytyjskim i niemieckim, we wskazanych grupach docelowych
- "USŁUGA WYKONANIA REKLAMY MOBILNEJ NA AUTOBUSIE KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PROMUJĄCEJ BAZĘ USŁUG ROZWOJOWYCH"
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.