eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa cyfrowego, stacjonarnego apartu RTG z systemem rejestracji i dystrybucji obrazów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2005-10-17

POZYCJA 54512

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa cyfrowego, stacjonarnego apartu RTG z systemem rejestracji i dystrybucji obrazów medycznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Matki i Dziecka, do kontaktów: mgr Beata Dołężka - dot. procedury mgr inż. Mirosław Urbański - dot. przedmiotu zamówienia, ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 32-77-240, fax 022 32-77-240, e-mail: h_kraszczynska@imid.med.pl, www.imid.med.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa cyfrowego, stacjonarnego apartu RTG z systemem rejestracji i dystrybucji obrazów medycznych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Całkowicie cyfrowy aparat typu telekomando z elementami systemu HIS/RIS/PACS wraz z montażem i uruchomieniem urządzenia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Instytut Matki i Dziecka - Zakład Diagnostyki Obrazowej ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000,00 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 25000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zgodnie z art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, 5. złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawu Zamówień publicznych oraz dokumentami potwierdzajacymi spełnienie warunków - wg. pkt. III 2.1.1, pkt. III 2.1.2, pkt. III 2.1.3 niniejszego ogłoszenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty dołączone do wniosku. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 2.1.1 (pp. 1, 3, 4) ogłoszenia składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1) , 2), 3) oraz w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt. III 2.1.1 ogłoszenia mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty dołączone do wniosku. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy w wysokości min. 1.800.000,00 PLN - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia waunku: najwyższa ilość środków finansowych lub zdolności kredytowej ze wszystkich złożonych wniosków = 10 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz dostaw sprzętu medycznego lub aparatury medycznej o wartości min. 1.500.000,00 PLN netto zrealizowane w okresie 3 lat od wszczęcia miniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krószy, w tym okresie, z podaniem ich wartości (netto), przedmiotu zamówienia, dat, odbiorców - potwierdzone realizacją (referencje) min. 5 zamówień. Ocena spełnienia waunku: najwyższa wartość dostarczonego sprzętu medycznego lub aparatury medycznej ze wszystkich złożonych wniosków = 10 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej. 2. Wykaz dostaw całkowicie cyfrowych aparatów rtg typu telekomando zrealizowane w okresie 3 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (netto),przedmiotu zamówienia, dat, odbiorców - potwierdzone realizacją (referencje) min. 2 zamówień. Ocena spełnienia waunku: najwyższa ilość dostaw całkowicie cyfrowych aparatów rtg typy telekomando ze wszystkich złożonych wniosków = 10 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej. 3. Posiadanie w ofercie kompletnego, jednolitego systemu HIS/RIS/PACS pracującego w jednostkach służby zdrowia typu szpital wraz z wykazem placówek w których uruchomiono system - potwierdzone instalacją i uruchomieniem (referencje) min. 5 takich systemów przez wykonawcę lub producenta systemu. Ocena spełnienia waunku: najwyższa ilość jednostek służby zdrowia w których uruchomiono system ze wszystkich złożonych wniosków = 10 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: W związku z koniecznością wykorzystania środków finansowych przyznanych przez Ministra Zdrowia do końca 2005 r zgodnie z art. 49 ust. 4 oraz z art. 52 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 65% ocena techniczna - 30% warunki gwarancji, serwis gwarancyjny - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZPZ/65/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 27.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.11.2005, godzina 12:30, siedziba zamawiającego Instytut Matki i Dziecka, budynek administracyjny Lipsk, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 311.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.