eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › utrzymanie w ciągłej sprawności urządzeń Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy wyprodukowanych przez Ascom Monetel S.A. dla komunikacji miejskiej w Warszawie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-10-17

POZYCJA 54505

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Warszawa: utrzymanie w ciągłej sprawności urządzeń Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy wyprodukowanych przez Ascom Monetel S.A. dla komunikacji miejskiej w Warszawie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., do kontaktów: Jerzy Natali, ul. Senatorska 37, 00-099 Warszawa, tel. +48 022 826 82 11, fax +48 022 827 46 78, www.mza.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o. Biuro Techniczne, Jerzy Natali, ul. Włościańska 52, 01-710 Warszawa, tel. +48 022 562 06 30, fax +48 022 663 18 65, e-mail: Jerzy.natali@mza.waw.pl, www.mza.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o. Biuro Techniczne, Jerzy Natali, ul. Włościańska 52, 01-710 Warszawa, tel. +48 022 562 06 30, fax +48 022 663 18 65, e-mail: Jerzy.natali@mza.waw.pl, www.mza.waw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o. Biuro Techniczne, Jerzy Natali, ul. Włościańska 52, 01-710 Warszawa, tel. +48 022 562 06 30, fax +48 022 663 18 65, e-mail: Jerzy.natali@mza.waw.pl, www.mza.waw.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 07. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie w ciągłej sprawności urządzeń Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy wyprodukowanych przez Ascom Monetel S.A. dla komunikacji miejskiej w Warszawie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie następujących usług: okresowych konserwacji urządzeń, napraw bieżących - uszkodzeń spowodowanych normalnym zużyciem eksploatacyjnym, napraw awaryjnych - uszkodzenia powstałe wskutek działania osób trzecich (np. akty wandalizmu) oraz w wyniku innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych, zleceń specjalnych - roboty wykonywane sporadycznie, w zależności od potrzeb np. przełożenie instalacji w autobusie. System Pobierania Opłat za Przejazdy obejmuje następujące instalacje i urządzenia: instalacje w autobusach (kasowniki, sterowniki, porty podczerwieni, skrzynki połączeniowe, okablowanie), naziemne system odczytu danych z autobusów (zestawy komputerowe, koncentratory danych, porty podczerwieni, okablowanie) oraz terminale przenośne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 4.14.22.65. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Oryginalny kod CPV: 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych 75.51.43.00 - 75.51.43.00 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Tak. - technicznie niemożliwe jest należyte ustalenie, czy produkt zgodny jest za specyfikacjami europejskimi. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: bez podatku VAT - 3 600 000,00 PLN 889 591,78 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 13.02.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 40 000,00 PLN zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 4,0% całkowitej ceny oferty brutto (z podatkiem VAT). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: warunki płatności - przelewem, w terminie 21 dni od daty wykonania i dostarczenia faktur. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączyć wszystkie dokumenty, jakich żąda zamawiający, dla potwierdzenia spełniania tych warunków, opisane szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określające osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (licząc od terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze jak w niniejszym postępowaniu wraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym przeszkolenia przez dostawcę systemu, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi wykonawca dysponuje lub przed podpisaniem umowy będzie dysponował, umożliwiających wykonanie konserwacji, diagnozowanie urządzeń i sprawdzanie działania po naprawie, zgodnie z wszystkimi procedurami wymaganymi przez dostawcę systemu. Świadectwo autoryzacji wydane przed dostawcę systemu, obejmujące wykonywanie konserwacji oraz napraw w zakresie objętym zamówieniem. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 2004/S 211 - 181431 z dnia 28.10.2004 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena oferty - 90% termin realizacji - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MZA/TT/TT/TT-1/193/I/08/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 28.11.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.11.2005, godzina 12:00, Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., 01-710 Warszawa, ul. Włościańska 52, pokój nr 103.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: tak, październik 2006 roku. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.