eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWA STRZYKAWEK I IGIEŁ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ INNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Częstochowa: DOSTAWA STRZYKAWEK I IGIEŁ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ INNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 54441 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego , ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, faks 034 3721990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA STRZYKAWEK I IGIEŁ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ INNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA STRZYKAWEK I IGIEŁ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ INNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, opisanego w 15. pakietach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1-15 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYMAGANIA FORMALNO-PRAWNE /WARUNKI PODMIOTOWE I PRZEDMIOTOWE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU/ 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia. Przez ocenę ww. dokumentów i oświadczeń należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo tj. przeprowadzenie analizy w kontekście czy: - dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, - został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo, - zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, - adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, - kserokopia załączona przez Wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona - za zgodność z oryginałem - przez osoby uprawnione lub pełnomocnika, - złożony dokument jest kompletny..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W OFERCIE 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków /Załącznik Nr 17/, z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie, że Wykonawca nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia czy licencji na prowadzenie działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie o posiadaniu i gotowości przedłożenia wraz z pierwszą dostawą /Załącznik Nr 17/ oraz na żądanie Zamawiającego od chwili otwarcia ofert i przez okres trwania umowy aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu i używania asortyment objęty zamówieniem - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.04.2004 /Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm./ oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; 6) foldery, prospekty, ulotki informacyjne dot. oferowanego asortymentu /w języku polskim/. 2. Pozostałe dokumenty składane w ofercie: 1) oferta cenowa /Załącznik Nr 16/ - w przypadku wykorzystania wzoru druku, pakiety nie oferowane należy przekreślić, natomiast w przypadku oferty sporządzonej na innym druku /wg wzoru/, należy wpisać tylko pakiety oferowane; 2) formularz asortymentowo-cenowy /Załącznik Nr 1-15/ - należy złożyć tylko te Załączniki, na które składana jest oferta. 3. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę - za zgodność z oryginałem. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisania oferty w imieniu firmy. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek - w ilości 2 szt. każdego rodzaju asortymentu. Próbki należy oznaczyć nr pakietu i pozycji, której dotyczą i dostarczyć wraz z ofertą, w oddzielnym opakowaniu, z oznaczeniem: - nadawcy, - adresata: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, oraz opatrzonym napisem: PRÓBKI do przetargu nieograniczonego: DOSTAWA STRZYKAWEK I IGIEŁ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ INNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO Pakiet Nr _. Nie otwierać przed dniem 01.04.2009, g. 10.00.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa (pawilon D, I p., pokój 14, Dział Zamówień Publicznych)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, pawilon A, I p., pokój nr 365 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: STRZYKAWKI, IGŁY INJEKCYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZYRZĄDY DO PRZETOCZEŃ, PRZEDŁUŻACZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KANIULE DO ŻYŁ OBWODOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CEWNIKI DOPĘCHERZOWE, ZGŁĘBNIKI, SONDY, KANKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CEWNIKI DO ODSYSANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WORKI NA MOCZ, ZESTAWY DO ZBIÓRKI MOCZU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: IGŁY DO BIOPSJI WĄTROBY, OPŁUCNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 7 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: IGŁY DO BIOPSJI MOSTKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 8 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: IGŁY DO PUNKCJI, PRZEPŁUKIWAŃ, WSTRZYKNIĘĆ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 9 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SPRZĘT OCHRONNO-OPERACYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 10 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: FARTUCH FIZELINOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 11 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY Z FOLII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 12 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: JEDNORAZOWE MATERIAŁY HIGIENICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 13 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: POKRYCIA HIGIENICZNE JEDNORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 14 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: IGŁY DO INJEKCJI PODSPOJÓWKOWEJ ORAZ IGŁA TYPU TOP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 15 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.